Gå til innhold

Sunbird`s grublerier

Sunbird

Anbefalte innlegg

Hadde en plan om at alt skulle bli så mye bedre da, at jeg skulle klare å holde meg ajour. Men den gang ei :sjenert:

:ler: Hørtes kjent ut! Jeg har stadig også planer om det... Det funker sjelden lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje jeg skal prøve en gang til? Er jo ny mnd i morgen, før prøve å få unna det som ligger i løpet av ettermiddagen og kvelden. Så kan jeg starte februar på ny frisk.... ja,ja jeg får se hvordan det går først.

Er alene med barna til leggetid i dag, sambo er på overtid i dag igjen. Har varslet mye overtid nærmeste ukene, til og med helgene er det snakk om jobbing. De har ett stort prosjekt på gang nå, som nærmer seg slutten. Og selvfølgelig så ligger de bak skjema.

Nå er det middag på gang her, veldig enkel mat i dag. Gidder ikke være ordentlig husmor nå,det får jeg ta en annen gang.

Skal forresten i bassenget og svømme litt i kveld, vel å merke hvis sambo klarer å komme seg hjem til rett tid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss :overrasket: 30 sider allerede. Tyder det på at jeg tilbringer mye tid her tro. hmm :sjenert:

ja,ja samme kan det være :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett barn i seng, og ett til på vei. Men hvor i alle dager blir sambo av? Tenkte jeg skulle komme meg på svømming jeg,men det ser dårlig ut ja. Får vel gå å pakke bagen allikevel, kanskje han kommer snart?

Har fått litt av papirkaoset i perm mens barnetv var. Men det er fortsatt mer som jeg kunne tatt tak i inne på datarommet, får se hva jeg gidder når jeg kommer hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Hehe, våre barn var stuptrøtte og fulle av trass i kveld, de sovnet rimelig fort da :)

Jeg har ny db forresten, følg linken i signaturen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis så er barna stortsett veldig greie å legge her i huset. Dvs eldste mann kunne nok ha tenkt seg å ha vært oppe litt lenger da. Men jeg er ganske streng der, da han ligger lenge og leser og som regel er trøtt om morgenen. Så her er det i seng i rett tid.

Ikke fullt så fornøyd med sambo da :sur: han vet jo veldig godt at jeg skal i bassenget mellom kl 8 og 9. Allikevel presterer han å komme hjem fem ti over åtte. Jeg sto på kledd inne i gangen da han kom, sa ikke hei en gang, jeg bare dro. Men det hjalp på humøret å ta en tur i bassenget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Multi

Ja da jeg er her :) Er innom å oppdaterer meg før jeg skal hente lille jenta i barnehagen. Har vært på bytur i dag og er akkurat kommet hjem. Har vært og handlet inn det jeg trenger for å lage innbydelsene og bordkortene til bryllupet. Så nå kan jeg så smått begynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tur i bassenget hjelper som regel veldig godt enten man bare har kaos i hodet, er litt sint eller har ting å løse.

Hvordan gikk det med papirkaoset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Abelille

Jo da begynner å få litt kontroll på papirene. Tok litt i går og har tatt litt nå i ettermiddag. Satser på å bli ferdig med det i løpet av morgen dagen. I tillegg så skal jeg prøve å få datarommet i orden i løpet av morgen dagen også.

Nå koser jeg meg med pepsimax og ser tilbake til 80 tallet. Koselig å mimre litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg lurte da vi gikk inn i år 2000 hva vi kom til å huske fra 90-tallet. Nå er vi kommet til 2007, og jeg vet fremdeles ikke hva som var typisk 90-tall. Har vi virkelig forandret klær og musikk noe særlig? OK, jeg bruker vel kanskje litt mer ettersittende klær nå enn da (En jakke jeg brukte på videregående har vært utmerket som gravid-jakke... Har fremdeles masse plass i den dersom jeg skulle vokse fryktelig mye de neste 37 dagene (helst ikke lenger...)). Men ellers...? Kan liksom ikke komme på noe spesielt. Men det er kjekt å mimre, vi gjorde mye rart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel egentlig ikke si hva som er typisk 90 tallet jeg heller. Men så at det skulle komme ett program i samme serie om 90 talllet til høsten. Det blir spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble en litt annerlede dag enn forvntet i dag. Har nemelig jobbet som vikar i bhg. Har jobbet mye i barnehage tidligere,men nå er det 3 år siden. De var opprådd for vikarer i dag, så da ble det noen timer på meg i dag. Kan jo fort hende det blir mer på meg etterhvert også da. Kjekt å komme seg ut noen timer, og så bli det jo kjekt med lønna som kommer etterhvert også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, dette kan bli en lang dag. Jeg er alene med barna i dag, sambo er på jobb igjen. Har ikke vært våken mer enn et par timer,men de har allereder rukket å være i tottene på hverandre flere ganger. Ute er det regn,vind og blankis så det er ikke noe vær å sende dem ute i heller. Vi får vel finne på noe i løpet av dagen. Kanskje ta en tur på besøk til svigers :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ser vi istid på her, på engelsk vel å merke. Får ikke til å endre språket :sur: Dvd spillern vår er nemelig gått i stykker ,så nå må vi bruke ps2 som dvd spiller. Funker jo forsåvidt greit det da, bortset fra det der med språket da. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få endret det, og uten sambo hjemme så blir jeg helt hjelpesløs. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha,ha, da filmen var ferdig sett lot vi den bare stå og gå, og jammen kom ikke den menyen jeg hadde savnet opp. Fikk til norsk tale vi ja,men giddet ikke se filmen en gang til i dag. Får prøve på nytt i morgen med en annen film.

Kjørte oss en tur til svigerinne og svoger etterpå i steden. Kjekt med leke kompiser til begge barna, og noen å skravle med for meg også :ler:

Ellers så har det blitt veldig lite som er gjort i dag,men det gjør ingenting heller, finner det vel igjen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Jeg har heller ikke gjort noen ting i dag, men så gjør jeg heller ikke mer enn nødvendig om dagen da. Må vaske litt klær i morgen tenker jeg, ellers går nok alt i stå en gang ila neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, der sa du noe. Jeg har jo faktisk gjort noe i dag.... ei maskin med klær er satt på,men fortsatt ikke hengt opp. Må vel gå å gjøre det med engang, ellers glemmer jeg det vel igjen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...