Dina Skrevet 28. november 2006 #341 Del Skrevet 28. november 2006 Hei! Har nesten litt dårlig samvittighet jeg, sånn som jeg har forsømt mine KG venner de siste ukene.... Sånn er det å være nyforelska, og å ha blitt kjæreste igjen! Jeg nyter hvert eneste minutt sammen med den gode, fine, herlig gutten min! Ha en fin dag, bruk den godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 28. november 2006 #342 Del Skrevet 28. november 2006 Håper du har blitt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 28. november 2006 Forfatter #343 Del Skrevet 28. november 2006 Hei! Har nesten litt dårlig samvittighet jeg, sånn som jeg har forsømt mine KG venner de siste ukene.... Sånn er det å være nyforelska, og å ha blitt kjæreste igjen! Jeg nyter hvert eneste minutt sammen med den gode, fine, herlig gutten min! Ha en fin dag, bruk den godt! ← Hei Koselig å se deg her igjen, er jo "gyldig" grunn du har til å ha forsømt oss her inne. Men håper nå at du tar deg tid til å se innom oss avogtil da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 28. november 2006 Forfatter #344 Del Skrevet 28. november 2006 Håper du har blitt bedre! ← Formen er mye bedre,men fortsatt ikke helt på topp. Var en tur til legen i går, lille frøkena er ikke helt i form hun heller. Hun var litt betent i halsen og i øret sa legen,men ikke så mye at han ville gi henne antibiotikia. Vi fikk avvente det hele noen dager og håpe at det går over av seg selv. Så i dag har hun vært hjemme fra barnehagen sammen med pappsen. Jeg har vært så betent rundt øynene en stund nå,så jeg fikk legen til å ta en titt på det med det samme. Det visste seg at jeg hadde fått eksem rundt øynene. Noe som er veldig ubehagelig til tider,klør noe innmarri. Fikk en salve som jeg skal smøre med to ganger daglig,så får vi se hvordan det blir etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 29. november 2006 Forfatter #345 Del Skrevet 29. november 2006 Da er det snart tid for sengen, er siste dag på jobb i morgen. Blir nok en litt rar dag i morgen tenker jeg. Vi snakket litt om det på jobb i dag. Er spent på om det blir noen "markering" av at det er siste dagen vår... Blir vel godt med fri noen dager,men så blir det vel litt rart å ikke ha noen jobb å gå til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #346 Del Skrevet 3. desember 2006 Er sliten, helga her har gått i ett. Firmaet til sambo er på flyttefot, og siden det er ett lite firma må vi hjelpe til alle mann. Barna har stortsett tilbragt helga hos farmor og farfar. Men de stor koser seg der, så det er ikke noe problem. Det meste er vel i orden nå,men mye små plukk igjen før sambo og de andre to gir seg. Blir sikkert en lang kveld. Synes det er ekstra slitsomt med denne flyttingen når vi vet at det er en midlertidig løsning. Blir ny flytting igjen på nyåret. Men da blir det i allefall en permanent løsning. Skal se gyldne tider straks nå før jeg finner senga. Rart å ikke skulle opp på jobb i morgen....men har mer enn nok å finne på da. Er kommet på etterskudd her i løpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 4. desember 2006 #347 Del Skrevet 4. desember 2006 Aldri så galt at det ikke er godt for noe... Sånn sett kunne jo permitteringa ha kommet på et verre tidspunkt, det er jo litt greit å ha tid til å gjøre seg ferdig til jul. Selv om julen det blir rart å ikke skulle på jobb. Håper du får til noen effektive dager (og at det kanskje dukker opp noe jobbtilbud i disse førjulstider også). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #348 Del Skrevet 7. desember 2006 oisann, her går det unna. Har ikke vært innom på ett par dager, så plutselig er jeg langt nede på side to. Tenkte jeg skulle få til en juleavatar,men hadde litt prakk en stund, så jeg var på vei til å gi opp. skulle bare innom å sjekke kontrollpanelet før jeg logget av, og da var det jammen meg i orden. Må jo pynte litt mot jul her inne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #349 Del Skrevet 7. desember 2006 Går unna dagene her ja, tror bestandig at jeg har så god tid i desember,men så går dagene fortere enn hva jeg hadde regnet med. Har ennå noen julegaver igjen,og det er selvfølgelig de som er vanskeligst. Men jeg er i allefall godt igang. Skal prøve å få tatt en bytur en dag i neste uke, og da skal jeg gjøre meg ferdig tenker jeg. Ellers så er det ikke mye julestemning her, det er grønnt over alt, og i dag har det vært vind og regn i tillegg. Jeg vil ha litt snø nå.... Men nå skal jeg skrive på julekortene, eller julebrevene, vi har nemelig laget oss et julebrev i år. Ble litt lei av disse bildene med barna som alle sammen har. Å uansett så har jeg brukt å skrive litt ekstra på en del av dem, har en del familie som bor langt unna, så da er det kjekt å oppdatere dem på hvordan det står til med oss. Så i år blir det felles for alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 8. desember 2006 #350 Del Skrevet 8. desember 2006 Nå har jeg endelig fått somlet meg til å oppdatere meg litt her! Eller, somlet og somlet, har rett og slett ikke hatt særlig tid til KG i det siste.... Håper du får en herlig førjulshelg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #351 Del Skrevet 8. desember 2006 Dina Koselig å se deg her. Håper det blir en bra helg, har mye jeg kunne ha tenkt meg å gjort,men det spørs om jeg får tid til alt. Bruker å være sånn, for når jeg først får gnisten til å gjøre noe, så skal helst alt skje på engang. Skal på puben en tur i kveld da, det er live musikk, så det må vi få med oss. I morgen blir det tur til byen på hele familien,skal på besøk til familien min, og så må vi jo prøve å få til litt juleshopping når vi først er i byen. Søndag er det feiring av svigerinne K`s 20 års dag.(blir vel litt feiring i kveld å tenker jeg...) Innimellom alt dette så tenkte jeg å få bakt litt peperkaker med barna, samt rydde å ordne litt her også. Ja,ja vi får se hva det blir til, har i allefall planene klare.... God helg til alle som måtte stikke innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 10. desember 2006 #352 Del Skrevet 10. desember 2006 God (overstått) helg til deg også. Høres ut som du har nok å henge fingrene i fremdeles! To uker igjen til jul nå... Det går jammen fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #353 Del Skrevet 11. desember 2006 Ny uke, nye muligheter.... fikk ikke gjort alt jeg skulle i helgen,men noe ble det. Ble pubrunde på fredag, ikke så masse folk,men kjempe moro allikevel. Bytur på lørdag, ikke noe shopping,men vi fikk nå unna en del "plikt" besøk iallefall. I går baka vi pepperkaker og kosa oss. Tenkte å montere pepperkakehus også,men så hadde jeg ikke noe melis. Så da får huset vente til i ettermiddag. Har tenkt å fortsette ryddingen som jeg begynnte på før helgen i dag,men er litt sløv ennå, så vi får se hva det blir til. Planer har jeg i allefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #354 Del Skrevet 11. desember 2006 To uker igjen til jul nå... Det går jammen fort! ← Abelille Går fort tiden fram mot jul nå ja. Jeg tror jo bestandig at jeg har så god tid til jul,men så blir det stress allikevel. Men jeg har omsider innsett at det jeg ikke rekker,det rekker jeg ikke, sånn er det bare med den saken. Det blir jul allikevel. Julen er jo for å kose seg, ikke stress og styr og mas. *er streng mot meg selv, skal IKKE stresse noe!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #355 Del Skrevet 11. desember 2006 Må bare poste ett innlegg til, for da passerer jeg 700 innlegg her. Hm, avhengig jeg tro....nei,nei.... *løper ut for å gjøre litt husarbeid isteden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #356 Del Skrevet 11. desember 2006 Fikk gjort litt fornuftig i dag allikevel. Så nå er soverommet vårt ferdig vasket til jul. Ja, også har vi pyntet pepperkakehuset sammen med barna, samt laget risboller. Så nå synes jeg at jeg begynner å ha sånn noenlunde kontroll på det som skal gjøres før jul. Så får vi se hvor effektiv jeg er resten av uken her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #357 Del Skrevet 12. desember 2006 Hm... efektiv ja... er vel ikke akkurat det jeg kan kalle meg så langt i dag. Har virkelig ikke gjort noe fornuftig i dag. Har kjørt lillejenta i barnehagen (hun nekter nemelig å være hjemme med mamma, for det er jo ikke noe gøy ) vasket kopper etter middag i går og frokost i dag, satt på vaskemaskina og .. ja det var det hele. Sovet en dupp på sofaen har jeg gjort da, så nå sliter jeg med å komme igang igjen. Hadde en plan om at jeg skulle vaske rommene til barna i dag,men da må jeg vel snart komme igang. Er det ingen her som kan gi meg ett lite spark bak da...? *prøver å sparke meg selv ut herifra* *hm. nei det går visst ikke.... * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 12. desember 2006 #358 Del Skrevet 12. desember 2006 *Gir et forsiktig spar på Alial* Du har helt rett i at det blir jul uansett. Jeg har prøvd å fortelle min mor det i årevis, og jeg tror det endelig har begynt å synke inn. Men fremdeles har hun lister over ting som skal gjøres fra omtrent midten av november. Det blir jo jul selv om det er litt støv her og der, om ikke alt av sølvtøy er pusset og om det ikke er 21 slag til jul (ja, hos oss holder det ikke med de vanlige 7 sortene med kaker, her har det vært litt flere kan du si. Verst var vel kanskje det året jeg var ferdig på skolen 2.desember, da lagde jeg meg julekalender selv - et slag hver dag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #359 Del Skrevet 12. desember 2006 trenger flere spark..... Varte ikke så lenge dette,men jeg fikk hengt opp ei maskin med klær og satt på ei ny, så da er det jo gjort litt iallefall. Blir nok ikke bakt så mange sorter her i gården nei... men noen blir det nå,men bare sånne jeg vet barna spiser, ellers blir vi jo sittende med dem til langt utpå nyåret. Siste rest bruker som regel å bli satt fram på bursdagen min (har dag 14 dager etter jul). Men jeg har egentlig bestemt meg for å bake litt gjær bakst isteden. Den er jo uansett kjekk å finne i fryseren etter julen også. Så da gjelder det bare å komme igang.... *prøver med nye spark* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 12. desember 2006 #360 Del Skrevet 12. desember 2006 *sparker litt hardere* Jeg tror jeg liker å sparke andre i gang når jeg selv bare skal slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå