Gå til innhold

Sunbird`s grublerier

Sunbird

Anbefalte innlegg

Fy søren så uheldig du har vært i det siste.

En  :klem:  til deg

Takk for klemmen Alive :klem: tilbake

har vel kanskje vært litt uheldig ja,men er nå kommet over skuffelsen. Så nå gleder jeg meg til å gå hjemme i desember, skal kose meg og pynte til jul, være effektiv husmor og mamma :) Så tror jeg jo at ting ordner seg når vi kommer på nyåret, ting bruker jo å ordne seg for snille piker. (og jeg er jo snill... :sjenert: )

Endret av Alial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så var det fredag og helg. Uka har gått unna i rekord fart, og helgen kommer sikkert til å gå like fort den også. Skal i 30 års dag i kveld, så da reiser vi inn til byen i ettermiddag. Barna skal være hos mormor og morfar, så da blir vi nok der en stund utover morgen dagen også. Regner med at formen er noe redusert i morgen. Søndag er det jo farsdag, så da blir det vel middag til svigers. Så før jeg vet ordet av det er vel denne helgen over også. Ja,ja det går vel det også, er jo hyggelige ting som skal skje. Men så vet jeg at jeg har mye som skulle vært gjort her hjemme også,men jeg har ikke nok timer i løpet av dagen, så noe blir bort prioritert. Har begynnt å bli flinkere til å la ting være nå, finner det alltids igjen. Kan jo ikke slite meg helt ut heller. Men har en tendens til å skulle klare alt sammen,men jobber med saken.

*prøver å være flink pike og la støvet være...(det går jo ingen plass)* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukene går fort ja, og helgene går enda raskere. Det er nesten kriminelt! (Ja til 6 timers dager og 4 dagers uke!!) Hvorfor finnes det ikke en pauseknapp man kan trykke inn når man har det veldig, veldig bra? Det hadde vært noe.

Må ikke slite deg ut med flink-pike-syndomet. Det er ikke å spøke med det. Det er alltid en dag i morgen! (Har du forresten prøvd flylady? Jeg har ramlet litt av for øyeblikket, men når jeg holder på med det funker det strålende!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukene går fort ja, og helgene går enda raskere. Det er nesten kriminelt! (Ja til 6 timers dager og 4 dagers uke!!) Hvorfor finnes det ikke en pauseknapp man kan trykke inn når man har det veldig, veldig bra? Det hadde vært noe.

Må ikke slite deg ut med flink-pike-syndomet. Det er ikke å spøke med det. Det er alltid en dag i morgen! (Har du forresten prøvd flylady? Jeg har ramlet litt av for øyeblikket, men når jeg holder på med det funker det strålende!)

Ønsker meg også sånn pauseknapp, det hadde virkelig vært noe.

Jobber med saken ang flink-pike-syndromet, og er blitt mye flinkere til å la ting være. Har ikke prøvd flylady,men har sett en og annen tråd her inne om det. Kanskje jeg skal sette meg litt inn i hva det går ut på og kanskje prøve....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om du har en fin helg foran deg! Kos deg masse!!  :klem:

Har hatt en kjempe fin helg så langt i allefall. Litt sliten og trøtt i dag,men er ellers i fin form. Ble sent i går kveld (eller natt...) Hadde det kjempe moro. Traff mye kjent folk som det er lenge siden jeg har snakket med.

I dag har jeg sett på den yngste broren min spillt kamp og vært og besøkt en annen bror av meg. Veldig hyggelige ting som ofte blir litt bort prioritet i en hektisk hverdag.

Nå blir det sløving på sofaen resten av kvelden. Mens morgen dagen må vi vel bruke til å rydde og ordne litt her før vi drar til svigers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kjempe effektiv dag i går. Flyttet om på stuen og fikk vasket og ryddet i samme slengen. Ble så bra atte. Litt små plukk som står igjen,men det får jeg ta etterhvert. Var planen å gjøre det ferdig i dag,men er skikkelig sløv i dag,kjenner at energi nivået er helt på bunnen Lurer på om jeg er i ferd med å bli syk jeg. Får se an formen utover kvelden og natten,mulig jeg blir hjemme fra jobb imorgen. Vi får se,kanskje det hadde vært best, slipper jeg kanskje en lengre sykdoms periode fordi jeg ikke lytter til kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme fra jobb i dag, har sovet lenge. Sambo sto opp med barna, så de oppfattet ikke at jeg var hjemme engang, de er jo vant med at jeg er dratt når de står opp. Følte meg ganske pigg da jeg sto opp, og fikk med ett veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke dro på jobb i dag :sjenert:

Men jeg har etterhvert kommet til at jeg ikke skal ha det allikevel, har bare godt av å tenke litt på meg selv til en forandring. For formen er ikke helt på topp kjenner jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sliten.... har vært på jobb igjen i dag,men ikke hele dagen. Har nemelig vært i begravelse til en gammel tante og gammel onkel av meg i dag. Veldig spesiell opplevelse, rart å se to kister stå der framme samtidlig. Utrolig mye folk også. Ikke så rart det da, blir jo ofte det i begravelser. Synes det er rart at de er borte begge to,men som flere sa i dag, det hadde jo ikke blitt noe særlig for en av dem å være igjen "alene" heller. De døde med en ukes mellom rom, og ingen av dem hadde vært syk på forhånd. Han fikk ett illebefinnende og døde som følge av det. Hun fikk hjerneblødning etter at han døde og endte i koma som følge av det. Det ble antagelig litt mye til henne at han døde så fort. De har jo levd sammen i over 60 år, og var veldig avhengige av hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe:

fikk gode nyheter da jeg kom på jobb igjen i dag. De hadde fått en ny stor kontrakt, så nå var det muligheter for at de måtte trekke tilbake noen av oppsigelsene. :hoppe: Vet jo ikke om jeg er en av de heldige,men det er i allefall håp nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene her også,så får vi se om det hjelper noe.... Det kan fortsatt drøye litt før vi får vite noe, blir vel ikke før på nyåret at det blir noen produksjon uansett. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Skal uansett kose meg hjemme i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart er det helg, har vært veldig sliten denne uken så det skal bli ekstra godt med helg. Ikke har vi noen spesielle planer heller, så da er det ekstra godt. Men først er det jobb, så da er det vel på tide å finne sengen snart, så er jeg kanskje ikke fullt så trøtt i morgen.

*tusler i seng og drømmer søtt om helg og fri* :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...