Sunbird Skrevet 20. september 2006 Forfatter #201 Del Skrevet 20. september 2006 Innom her en tur også, har vært lite aktiv her i det siste. Men har så vidt vært innom bryllupsdagboka mi da. Har mye planer om det fortiden. Ellers så har jeg tenkt å lage meg ei liste over julegavene nå. Regner med tiden kommer til å gå fort i fram mot jul nå, så da kan det være greit å ha ei liste slik at jeg har litt kontroll. Har allerede kjøpt noen julegaver, så det kan være greit å ha en oversikt slik at jeg slipper å kjøpe noen dobbelt. Det blir fort nok gaver allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 24. september 2006 #202 Del Skrevet 24. september 2006 Heihei!!!! Nå skal jeg sørge for å holde deg så langt oppe på lista mi at jeg husker deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 24. september 2006 #203 Del Skrevet 24. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 24. september 2006 Forfatter #204 Del Skrevet 24. september 2006 Heihei!!!! Nå skal jeg sørge for å holde deg så langt oppe på lista mi at jeg husker deg!!! ← Hei Dallandra! Koselig å se deg her inne også. Skal prøve å huske på å ta turen innom boka di igjen jeg også, men er inne i en litt distre periode for tiden, så kan ikke love noe. Mange tanker i hodet for tiden, men det må vel bli bedre etter hvert her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 24. september 2006 Forfatter #205 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) ← Og der var jammen meg Abelille på plass igjen også. Koselig å se deg her igjen, regner med du har kosa deg med ferie. Men nå må jeg gå.... holder på å farge håret, er vel ikke bra å sitte for lenge da... men kommer nok innom igjen i løpet av kvelden. *løper på badet * Endret 24. september 2006 av Alial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 24. september 2006 #206 Del Skrevet 24. september 2006 Oy. Der sa du noe. Jeg skulle ha farget håret mitt kjempelenge. Orker jeg det nå da tro??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 24. september 2006 Forfatter #207 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Merkelig at sånne ting skal ta sånn tid. Skulle ha gjort det for lenge siden jeg også, så nå var det virkelig på tide. I tillegg så har pakken med fargen stått to tre dager på badet. Men nå er det altså gjort. Ble så fint atte. Så var snart denne helgen over også. Synes bare helgene går fortere og fortere. Denne helgen hadde jeg også en ekstra "fri" dag. Var nemelig hjemme med gutt ungen på fredag. Allikevel går dagene så altfor fort. Men jeg har jo fått gjort litt denne helgen da, og det er jo flott. I dag har vi vært mye ute i go været. Helt utrolig været vi har nå, er faktisk dag 3 med temp opp mot eller over 20 grader. Og nå er det jo nesten oktober. Helt herlig er det. Har fått ryddet litt mer ute her i dag i tillegg så har vi begynnt å lempet inn ved. Kommer vel godt med snart, for det er jo lite trolig at disse temperaturene fortsetter særlig mye lengre. Men nå er det snart tid for å finne sengen. Jobber kveld i uka som kommer, så må ikke opp så tidlig, men kan være greit med noen timer under dyna allikevel. God natt alle sammen. Endret 24. september 2006 av Alial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 25. september 2006 #208 Del Skrevet 25. september 2006 Åh, så flink du var som fikk gjort det. Min har stått i skapet i evigheter(delvis fordi jeg kjøper to i slengen da ). Kanskje jeg kan få gjort det i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 25. september 2006 Forfatter #209 Del Skrevet 25. september 2006 Bestandig godt å få farget håret, føler meg som ett nytt og bedre menneske i dag. Lurer på om jeg skal ta meg en liten shopping runde før jobb også. Har lyst på noen nye gensere, og så har jeg jo fått lønn i dag Men så skulle jeg jo egentlig være flink husmor før jeg dro på jobb også, mye som må gjøres her. Kanskje jeg skal være flink i dag og så ta shopping med ekstra god samvittighet i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 26. september 2006 Forfatter #210 Del Skrevet 26. september 2006 Blir nok ikke noe shopping på meg i dag heller. Er foreldre møte på skolen i kveld og jeg må bake en kake jeg skal ha med. Og det må jeg gjøre før jeg drar på jobb, for jeg drar nemelig rett fra jobb til foreldremøte. Har jobbet inn en del timer så jeg slipper heldigvis å dra tilbake etterpå. Blir godt å avslutte kvelden litt tidligere i dag Men nå må jeg komme igang snart, ellers blir det bare stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 26. september 2006 #211 Del Skrevet 26. september 2006 Alial du er favorittKGeren til sønnen min. Bare et innlegg av deg synes så synger han og er sååå fornøyd. Tror kanskje det har noe med avataren å gjøre.... BrumBrum :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 26. september 2006 Forfatter #212 Del Skrevet 26. september 2006 Så koselig da Er veldig glad i ole brumm jeg også, har prøvd å overføre det på barna mine, men det lykkes bare til en viss alder. Guttungen synes spiderman er mye tøffere, og lille jenta synes det er mye mer stas med prinsesser nå. Så nå er det helst mamma som digger ole brumm her i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 27. september 2006 Forfatter #213 Del Skrevet 27. september 2006 Skjønner ikke helt hvor "arbeidslysten" min er blitt av. Gidder jo ingen ting lengre. Gjør kun det som er høyst nødvendig. Og jeg som trodde jeg skulle være kjempe flink denne uka å få unna gjort en hel masse når jeg har fri på dagene. Men har i allefall ikke fått gjort det ennå.... men det er jo lov å håpe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 27. september 2006 Forfatter #214 Del Skrevet 27. september 2006 har vært flink og vasket rommet til guttungen(det trengtes), badet og gangen *skryter av meg selv og synes jeg har vært veldig flink* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 27. september 2006 Forfatter #215 Del Skrevet 27. september 2006 måtte bare inn her og skrive mitt innlegg nr 500 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 28. september 2006 Forfatter #216 Del Skrevet 28. september 2006 Fortsatt ikke rotet meg til shopping tur denne uken. Har vært så mye annet jeg skulle ha gjort. Men det er jo kanskje ikke så dumt allikevel, penger spart det... Men i morgen har jeg fri dag så da blir det nok bytur på meg. Helt alene og uten mann og barn. Da skal jeg virkelig kose meg, bare gå å se, kjøpe meg en god lunsj. Ja, rett og slett kose meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 28. september 2006 #217 Del Skrevet 28. september 2006 Åh. NÅ ble jeg misunnelig nå. Du får kose deg ordentlig i morgen. Ser du er fra sør-trøndelag, så hvis du faktisk skal til Trondheim så er jeg ENDA mer misunnelig for det er den beste byen i verden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 28. september 2006 Forfatter #218 Del Skrevet 28. september 2006 Det er nok Trondheim jeg skal til i morgen ja Dallandra Jeg er født og oppvoskt i Trondheim, men har faktisk ikke bodd i byen på ni år. (helt utrolig hvor fort årene har gått) Nå har jeg ikke flyttet så veldig langt på meg da, er i byen i løpet av en liten time. Men jeg har prøvd å bo sør for Dovre også....men liker meg best her i trøndelag jeg da Men nå skal jeg stikke. Er siste kvelden på jobb denne uka. *gleder meg til shopping i morgen og til helg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 29. september 2006 #219 Del Skrevet 29. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 29. september 2006 #220 Del Skrevet 29. september 2006 Hei vennen! Da er jeg tilbake, etter en liten måned med KG pause! Skal bli fint å oppdatere meg litt på hvordan du har det om dagen, men jeg håper det står bra til! Ha en herlig helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå