AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:47 #1 Skrevet mandag kl. 21:47 For oljete/kombinasjonshud. Har sverget til estee lauder doublewear tidligere. Noen anbefalinger? Anonymkode: eab8d...83c
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:51 #3 Skrevet mandag kl. 21:51 Lancome teint ultra double wear. Beste jeg personlig har prøvd med min utfordrende hud. Den legger seg silkemykt på huden uten å tørke ut:) Anonymkode: 8b102...1fb
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:57 #4 Skrevet mandag kl. 21:57 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lancome teint ultra double wear. Beste jeg personlig har prøvd med min utfordrende hud. Den legger seg silkemykt på huden uten å tørke ut:) Anonymkode: 8b102...1fb Jeg har kombihud som ts, og porene tettes med en gang av double wear. Det er helt ekstremt. I tillegg samler den seg i tørre partier, og sklir av der huden er oljete. Jeg bruker lancome teint miracle. Anonymkode: 81c66...843
AprilLudgate Skrevet tirsdag kl. 08:02 #5 Skrevet tirsdag kl. 08:02 Jeg kan iallefall fraråde Nars Light reflecting om Double wear var favoritt. LR er GLOWBALL. Jeg har de tre nye natural matte (Nars, Rare og Fenty), og formulaene likner ingenting på DW. DW var en veldig tørr formula og måtte som alle andre reformulere. Du finner dessverre ikke de gamle lengre pga regelverket, og det virker som alle er på jakt etter erstatning uten hell. Ville saumfart Reddit. Alternativt så kan kanskje Rare funke med en matt primer i tsonen. Men ingenting likner double wear dessverre.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:09 #6 Skrevet onsdag kl. 23:09 AprilLudgate skrev (På 29.9.2026 den 10.02): Jeg kan iallefall fraråde Nars Light reflecting om Double wear var favoritt. LR er GLOWBALL. Jeg har de tre nye natural matte (Nars, Rare og Fenty), og formulaene likner ingenting på DW. DW var en veldig tørr formula og måtte som alle andre reformulere. Du finner dessverre ikke de gamle lengre pga regelverket, og det virker som alle er på jakt etter erstatning uten hell. Ville saumfart Reddit. Alternativt så kan kanskje Rare funke med en matt primer i tsonen. Men ingenting likner double wear dessverre. Hvilket regelverk? Anonymkode: 81c66...843
AprilLudgate Skrevet i går, 08:17 #7 Skrevet i går, 08:17 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvilket regelverk? Anonymkode: 81c66...843 EU. Blant annet talk, noen type silikoner osv. Endret i går, 08:21 av AprilLudgate
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå