Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg er på forumet så blir jeg sjokkert over å se hvor mye ræl dere kvinnfolka er sammen med. 

Veldig få av dere som har noen som helst krav i det heletatt. Virker som dere har dratt inn det første mannfolket dere så på gata.

Anonymkode: 55393...011

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2026 den 23.55):

Tusen takk for godt svar. Ja han har lovet å ikke gjøre det mer, så jeg må bare stole på han. Vi har det ellers veldig fint. Jeg føler meg dum som ikke stoler på han, og han sier jeg lager en sårbarhet i forholdet ved å være så usikker.. huff. Ikke lett. Gruer meg til neste alene-uke. 

Anonymkode: b414d...0f4

WTF. HAN gjorde deg usikker og nå skylder han på deg for å lage en sårbarhet i forholdet pga en usikkerhet HAN skapte. 🤨

Du er ikke dum som ikke stoler på han. HAN har gitt deg  grunn til å ikke stole på han. Det er HANS feil.

Fyren din en et vandrende 🚩🚩.

Jeg ville gått. Jeg har nok livserfaring til å ha giddet dette 

Anonymkode: 216fe...925

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hver gang jeg er på forumet så blir jeg sjokkert over å se hvor mye ræl dere kvinnfolka er sammen med. 

Veldig få av dere som har noen som helst krav i det heletatt. Virker som dere har dratt inn det første mannfolket dere så på gata.

Folk skriver ikke inn for å annonsere at de er i harmoniske forhold. 

Anonymkode: 50646...0e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Enig, helt sykt! 

Anonymkode: 4e489...413

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vær heller sjokkert over, eller innse,  hvor mye ræl som eksisterer av såkalte mannfolk. 

Kvinner får jo hele tiden høre, av menn, at de må senke sin standard.  

Anonymkode: e08bb...94c

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Vær heller sjokkert over, eller innse,  hvor mye ræl som eksisterer av såkalte mannfolk. 

Kvinner får jo hele tiden høre, av menn, at de må senke sin standard.  

Anonymkode: e08bb...94c

Nettopp. Dessverre mange dårlige mennesker av begge kjønn rundt omkring. Og enkelte kvinner finner seg i alt bare for å ha kuk i huset. De glemmer at kuk er noe som man finner overalt i overflod, og at de ikke trenger en hjemmedyrket en for å ha det gøy. 

Anonymkode: b0b83...9a7

• Liker 1
Skrevet

Om det er tillutsbrudd å være på Tinder som "underholdning"? Ja, det vil jeg si at det absolutt er!! 🤣🤣🙈🙈 Han hadde blitt sparka rett til fortauet på 2 sekunder, om det var min kjæreste. Han har deg som midlertidig kjæreste, og ser etter noe bedre. Enkelt og greit. Samme hva annet han påstår. Desverre.. 🤷❤️

Skrevet

Tusen takk for godt svar. Ja han har lovet å ikke gjøre det mer, så jeg må bare stole på han. Vi har det ellers veldig fint. Jeg føler meg dum som ikke stoler på han, og han sier jeg lager en sårbarhet i forholdet ved å være så usikker.. huff. Ikke lett. Gruer meg til neste alene-uke. 

Så han legger skylda på deg? Akkurat. Gaslighting heter det. Søk det opp... Jeg mener det helt seriøst... ❤️❤️ 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han har sikkert vært utro lenge. 
Har vært både på Tinder, og i «dater vi samme fyr». Mange som er gifte og i forhold. Kanskje en av disse er din mann? 
Nei finn frem selvrespekten og pakk sakene dine jente! 

« han har sagt han ikke skal gjøre det igjen» 

Han kommer bare til å bli flinkere til å skjule sporene sine. Hvis han ikke blir kåt av spenningen av at du kanskje oppdager han og.  For jeg håper du ikke tror på han, når han sier han bare ser?

• Liker 1
Skrevet

Dette er ikke en partner som skaper trygghet. I tillegg, i stedet for å ta ansvar, prøve å reparere, så skylder han på deg for din reaksjon. HAN ødelegger forholdet med SINE valg, og du MÅ gå fra han! Han manipulerer deg. Spiller ingen rolle om han mener det sånn, han skyver ansvaret over på deg og det er skadelig. Tro meg, been there. ALDRI igjen. 

Når folk viser hva som er viktig for de, tro på de. Og i dette tilfellet er det ikke deg og din trygghet.

Anonymkode: 16bc8...942

• Liker 2
Skrevet

Nei, altså du må jo virkelig ikke bare det 😂 For en logikk. 

Du har mer enn nok til å gå allerede, fyren er illojal og manipulerende som snur det til at du er problemet. 

Anonymkode: 3f69a...ada

• Liker 2
Skrevet

For å se dette her i fremtiden?

1. Han skal fortsette å reise(?), hvordan blir disse ukene for deg og er det verdt uroen og at du skal jobbe med deg selv for noen har gjort?

2. Det går noen år og dere får potensielle barn, ønsker du å utsette et barn for et forhold uten tillitt? Med det kommer ofte konflikter, som ikke små barn kan være nok til at forholdet går i stå. 

3. Dere skal inngå huslån sammen, med noen du ikke har tillitt til? Det er ikke uten risiko dersom dere ikke får solgt fort nok.

Anonymkode: dbb8a...5ac

• Liker 1
Skrevet

😅 huff synes synd på deg, han snur det til og med over på deg, at det er du som har laget en sårbarhet i forholdet. 
Men kjære deg, han har jo mest sannsynligvis vært utro på disse reisene, så du bør sjekke deg for kjønnssykdommer i hvert fall, du kan bli steril hvis du har noe som ikke blir oppdaget i tide. 

Anonymkode: 8d018...b40

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For å se dette her i fremtiden?

1. Han skal fortsette å reise(?), hvordan blir disse ukene for deg og er det verdt uroen og at du skal jobbe med deg selv for noen har gjort?

2. Det går noen år og dere får potensielle barn, ønsker du å utsette et barn for et forhold uten tillitt? Med det kommer ofte konflikter, som ikke små barn kan være nok til at forholdet går i stå. 

3. Dere skal inngå huslån sammen, med noen du ikke har tillitt til? Det er ikke uten risiko dersom dere ikke får solgt fort nok.

Noe han har gjort*

Du kommer til å bli redd på barnets vegne og dersom dere får barn sammen. Barnet får en mor som ikke har det bra en uke i måneden og kan komme til å bli veldig usikker på deg. Din frykt kommer til å eskalere.

Ikke utsett deg selv for det her. Det er sant at du kan endre han i en viss grad, men når du endelig får tilliten tilbake, så kan det ha gått så mye på bekostning av deg selv at du selv ikke har mer følelser igjen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2026 den 22.20):

Vi er samboere, men han jobber en uke hver mnd i et annet europeisk land. Har ferska han to ganger i å være på Tinder de ukene han bor borte. Han sier han bare har dette som underholdning og at ingenting er skjedd. Sliter med å stole på han, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre?  Han har lovet å ikke bruker Tinder mer. Men er liksom et tillitsbrudd å ha dette som hobby? Spesielt siden allerede er litt sårt at han bor en annen plass regelmessig. Hva skal jeg gjøre? 

Underholdning? For noe piss, man har Tinder for at man søker andre mennesker. Vil han ha underholdning så hadde han sett på Netflix. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...