Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan vet du det? Er du også på Tinder?

Anonymkode: eb771...2c5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

og han sier jeg lager en sårbarhet i forholdet ved å være så usikker.. huff. Ikke lett. Gruer meg til neste alene-uke. 

Hører du hva han sier???
Her legger han skylda på deg for at ting er dårlig, ikke noe med at han nok en gang et tatt i utroskap ( Tinder) 

Hvor desperat er du etter å ha en kjæreste? 

Anonymkode: 0205c...1f3

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tusen takk for godt svar. Ja han har lovet å ikke gjøre det mer, så jeg må bare stole på han. Vi har det ellers veldig fint. Jeg føler meg dum som ikke stoler på han, og han sier jeg lager en sårbarhet i forholdet ved å være så usikker.. huff. Ikke lett. Gruer meg til neste alene-uke. 

Anonymkode: b414d...0f4

HAN sier at DU lager en sårbarhet i forholdet?? Fy flate, jeg håper du ser hvor sykt det der er?

Han laster ned en dating app, og når han blir ferska sier han at det kun er for underholdning og at det er du som lager problemer?? Håper du kvitter deg deg med han der, det kommer bare til å bli verre…

Anonymkode: d456b...bb5

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi er samboere, men han jobber en uke hver mnd i et annet europeisk land. Har ferska han to ganger i å være på Tinder de ukene han bor borte. Han sier han bare har dette som underholdning og at ingenting er skjedd. Sliter med å stole på han, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre?  Han har lovet å ikke bruker Tinder mer. Men er liksom et tillitsbrudd å ha dette som hobby? Spesielt siden allerede er litt sårt at han bor en annen plass regelmessig. Hva skal jeg gjøre? 

Altså at han bor vekke 1 uke i løpet av 1 måned er jo ikke verre en turnuser der folk jobber borte. Men veldig spesielt å ha blitt fersket at han har vært på tinder flere ganger. Da er jeg usikker på om jeg ville gått videre.

Anonymkode: c7ba2...708

Skrevet

Vi er samboere, men han jobber en uke hver mnd i et annet europeisk land. Har ferska han to ganger i å være på Tinder de ukene han bor borte. Han sier han bare har dette som underholdning og at ingenting er skjedd. Sliter med å stole på han, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre?  Han har lovet å ikke bruker Tinder mer. Men er liksom et tillitsbrudd å ha dette som hobby? Spesielt siden allerede er litt sårt at han bor en annen plass regelmessig. Hva skal jeg gjøre? 

Gjør han til x-samboer... 

Anonymkode: 2fba5...934

• Liker 2
Skrevet

Han er utro, eller har et sterkt ønske om å være det. Treffer damer i byen der du ikke er. Her er det bare å gå videre, det er jo helt uakseptabelt selvsagt.

Anonymkode: 4188b...589

• Liker 2
Skrevet

Her er det to ting som er mogleg:

1) Det her er ein trolletråd for å lage bråk.

2) Du er veldig lett å utnytte, og fyren din veit det.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tusen takk for godt svar. Ja han har lovet å ikke gjøre det mer, så jeg må bare stole på han. Vi har det ellers veldig fint. Jeg føler meg dum som ikke stoler på han, og han sier jeg lager en sårbarhet i forholdet ved å være så usikker.. huff. Ikke lett. Gruer meg til neste alene-uke. 

Ser du selv hva du skriver her? Dette er jo gaslighting på det sterkeste... Han klarer altså å manipulere deg til å tro at det er DU som er problemet som blir usikker på en mann som aktivt leter etter andre damer å være utro mot deg med?

Anonymkode: 4fb37...102

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

For meg hadde dette vært ett stort tillitsbrudd! Og en begynnende krok på døren... Virker som han på en måte holder mulighetene åpne? Hvorfor skal han ellers sitte å glo, og sveipe på andre damer? Det er også litt rart og ekkelt at han sitter der å glor, som tidsfordriv... 

Tinder som hobby.. Vet ikke om jeg skal le eller gråte! Det går jo ikke an. Virker som han tror at du skal tro at det bare er tidsfordriv og hobby.. utforskning av plassen, trene etc er hobby! Ikke kikke på lokale damer...... 

Anonymkode: 73428...1bc

Begynnende krok på døra? 

TS, det der blir ikke bedre. Han finner kanskje andre apper, eller kanskje han blir bedre til å skjule ting. Men han er åpenbart ikke til å stole på.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Mulig han ikke har fått napp rett og slett. Hva med den dagen han får det?

Anonymkode: 22e53...25a

• Liker 1
Skrevet

Herlighet kvinne, se hva du skriver. For en dust. Han kommer aldri til å bli bedre. Gjør deg selv en stor tjeneste og kvitt deg med denne gutten. Livet er for kort til å være i et så elendig forhold (ja, det er elendig, det er ikke "men vi har det så fint når han er hjemme"). 

Anonymkode: 37cb3...307

• Liker 5
Skrevet

Installer Tinder selv. Det er den veien dette går. 

Anonymkode: c7bad...ea1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

han sier jeg lager en sårbarhet i forholdet ved å være så usikker.

Victim blaming!

Han er på Tinder men gir deg skylden for å lage en sårbarhet i forholdet? Dette tyder nok på at han ikke har rent mel i posen. Hadde ikke fortsatt et sånt forhold. Du får kommer deg på Tinder du også når han er borte, og gi samme forklaring som ham.

Han søker helt tydelig spenning når han jobber borte, ikke vær naiv og tro på den dårlige unnskyldningen.

Anonymkode: f183d...f12

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Lista legges altså SÅ lavt...

• Liker 5
Skrevet

Så hobbyen hans er altså å se etter ei ukesdame når han er borte. Hva blir unnskyldninga hans når han har vært utro? For det kommer han til å være så fort han får muligheten.

Og det er han som ødelegger forholdet deres, ikke du.

Avslutt og la ham bruke all fritiden sin på hobbyen sin.

Anonymkode: 58f1f...bbd

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Fikk vi svar på hvordan hun oppdaget han er på Tinder?

Anonymkode: aa915...2e7

Ts her: Så plutselig et varsel på skjermen hans fra appen, noen hadde svart han i en chat. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ts her: Så plutselig et varsel på skjermen hans fra appen, noen hadde svart han i en chat. 

Så han scroller altså ikke bare profiler fordi han kjeder seg, men han chatter med damer også? Mens han er hjemme sammen med deg?

Nå må du få hue ut av ræva, og innse at han er utro. Bli kvitt slasken. 

Anonymkode: 14ed9...db5

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Nei, uff, dette var trist lesning, hvor lenge har dere vært sammen? For han har virkelig klart å manipulere deg skremmende langt!
Hvorfor i alle dager skal du godta at han chatter med andre kvinner - på en SKJEKKEapp! Denne mannen er søppel.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen hadde SVART HAN i en chat? Legg nå merke til hva du skriver selv da! Når det er kommet dit at han har lastet ned appen, han chatter med andre MENS han er hjemme sammen med deg - hva i h…. tror du han holder på med den uka han er borte? Han gjør deg usikker, det er brått DIN feil som lager en sårbarhet i forholdet deres! Kom igjen og få huet opp av sanda da! Han lurer deg trill rundt og er sikkert strålende fornøyd med at du ser ut til å gå på løgnene hans. Er det lenge til han skal på neste tur bort? Bruk den tida til å legge planer og gjøre klart, slik at den uka han er borte så flytter du ut, eller pakker sakene hans og flytter HAN ut. 

Anonymkode: ee76c...0d3

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Vi er samboere, men han jobber en uke hver mnd i et annet europeisk land. Har ferska han to ganger i å være på Tinder de ukene han bor borte. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan så du varselet mens han var borte? 

Anonymkode: aa915...2e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...