AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:47 #21 Skrevet onsdag kl. 17:47 AnonymBruker skrev (På 28.9.2026 den 7.58): Det skal jeg ta til meg! Da blir jo forholdet med min mann enda mer intimt og romantisk! Anonymkode: 6641e...73b Å jaaa… fordi du er forelska i en annen. Kvinner er faen meg sjuke. Anonymkode: fda45...1bc 1 4
katties Skrevet onsdag kl. 19:51 #22 Skrevet onsdag kl. 19:51 Foredtill deg at han viser sitt beste på jobb, og utenom er han ikke nødvendigvis like bra. Jeg har en flørtet kollega på jobb. Jeg synes ikke egentlig det er et problem - vi motiverer hverandre veldig til å få ting gjort Og så bruk den eventuelle positive energien du får fra kollegaen på mannen din i stedet 1
911 Skrevet onsdag kl. 20:46 #23 Skrevet onsdag kl. 20:46 katties skrev (49 minutter siden): Foredtill deg at han viser sitt beste på jobb, og utenom er han ikke nødvendigvis like bra. Jeg har en flørtet kollega på jobb. Jeg synes ikke egentlig det er et problem - vi motiverer hverandre veldig til å få ting gjort Og så bruk den eventuelle positive energien du får fra kollegaen på mannen din i stedet Jeg vet ikke helt om jeg hadde syntes det var så stas om jeg ble overøst av kjærlighet, omtanke og sex, og visste at hun egentlig tenkte på en annen, men tar poenget ditt. Hvem har ikke vært litt forelsket i en annen mens man var i et forhold, spesielt om dette forholdet hadde vart lenge? De fleste klarer å jobbe seg ut av disse følelsene, selv om det kan være deilig mens det står på. 2
katties Skrevet onsdag kl. 21:32 #24 Skrevet onsdag kl. 21:32 911 skrev (41 minutter siden): Jeg vet ikke helt om jeg hadde syntes det var så stas om jeg ble overøst av kjærlighet, omtanke og sex, og visste at hun egentlig tenkte på en annen, men tar poenget ditt. Hvem har ikke vært litt forelsket i en annen mens man var i et forhold, spesielt om dette forholdet hadde vart lenge? De fleste klarer å jobbe seg ut av disse følelsene, selv om det kan være deilig mens det står på. Nei, er liksom ikke det mest positive, men man skal heller ikke fortelle partneren sin om det, for dét tror jeg er den største feilen her. Det blir feil om man alltid tenker på noen andre mens man har sex med partneren, og egentlig ikke elsker dem, men livet er ikke perfekt - noen ganger blir man litt betatt av noen, og så dabber det av som regel Man kan ikke bare droppe forholdet man har bygget opp over år på grunn av noen småforwlskeøser her of der, men jeg synes man heller ikke skal ha for dårlig samvittighet av å sette pris på et annet menneske heller. Nå skal jo jeg og mannen separere oss, men én ting vi alltid har vært komfortable med er at den andre noen ganger liker et eller annet ved en annen person - man trenger ikke bli sjalu eller få dårlig selvfølelse av det hvis man stoler på partneren sin på den måten. 1 1
PorøsAmasone Skrevet onsdag kl. 23:07 #25 Skrevet onsdag kl. 23:07 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Å jaaa… fordi du er forelska i en annen. Kvinner er faen meg sjuke. Anonymkode: fda45...1bc 😅😅
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:36 #26 Skrevet onsdag kl. 23:36 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Å jaaa… fordi du er forelska i en annen. Kvinner er faen meg sjuke. Anonymkode: fda45...1bc Kan kanskje ikke forlange altfor mye av "dere menn" (---) - men synes du ikke det blir litt rart å lese det EN eller noen få kvinner skriver i en tråd, og så tenke at dette gjelder kvinner generelt? Jeg er også kvinne, og jeg ville ikke ha likt det om en kjæreste hadde vært forelsket i en annen dame, og brukt den forelskelsen til å "piffe opp" samlivet med meg. Jeg hadde helst sett at han gikk ut av forholdet med meg, for jeg ville ikke ha likt at han jobbet nært sammen med en han hadde slike følelser for. Anonymkode: 906e1...b94 5 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:59 #27 Skrevet onsdag kl. 23:59 "Let" etter denne kollegaens irriterende sider, og så forstørrer du dem i eget hode, samtidig som du tenker deg å leve med ham med disse sidene resten av livet. Og ikke tillat deg selv å fokusere på hans positive sider, og ikke lag deg opp drømmer om ham. Unngå ham så langt det er mulig på jobb! Anonymkode: f0f21...172 3
AnonymBruker Skrevet i går, 00:29 #28 Skrevet i går, 00:29 Denne mannen vet at du vil ligge med han. Og hvis han også vil ligge med deg har du et stort problem. Fordi du kommer til å gi etter. Jeg foreslår at du leser alle trådene her inne om kvinner som blir elskerinner. Det følger et bestemt mønster. Han prater den inn i henne. Hun blir mer forelsket. Han sier han skal gå i fra kona si. For kona er gal og de sover ikke samme seng lengre. Hun må bare vente litt. Det er så mye som må ordnes først. Hun går fra mannen sin. Den gifte mannen holder henne på is. Hun blir etter ett år eller ti (jeg overdriver ikke) desperat og krever avklaring. Han sier nei. Desverre. Han går hjem til kona si og forteller at han har en gal kollega etter seg. Han forteller arbeidsgiver at hun er gal. Kvinnen presses ut av jobben. Resultatet: ungene dine må ha to hjem. Anonymkode: 5aed2...c16 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 01:04 #29 Skrevet i går, 01:04 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Denne mannen vet at du vil ligge med han. Og hvis han også vil ligge med deg har du et stort problem. Fordi du kommer til å gi etter. Jeg foreslår at du leser alle trådene her inne om kvinner som blir elskerinner. Det følger et bestemt mønster. Han prater den inn i henne. Hun blir mer forelsket. Han sier han skal gå i fra kona si. For kona er gal og de sover ikke samme seng lengre. Hun må bare vente litt. Det er så mye som må ordnes først. Hun går fra mannen sin. Den gifte mannen holder henne på is. Hun blir etter ett år eller ti (jeg overdriver ikke) desperat og krever avklaring. Han sier nei. Desverre. Han går hjem til kona si og forteller at han har en gal kollega etter seg. Han forteller arbeidsgiver at hun er gal. Kvinnen presses ut av jobben. Resultatet: ungene dine må ha to hjem. Anonymkode: 5aed2...c16 Eller dere ordner opp på hver deres kant og «lever lykkelig sammen» resten av livet… ❤️ Anonymkode: a5cc5...03c
AnonymBruker Skrevet i går, 04:30 #30 Skrevet i går, 04:30 AnonymBruker skrev (På 28.9.2026 den 22.26): Ok, men hva er da poenget med å skrive her…? Anonymkode: a5cc5...03c Hun ber om råd til å komme over det. Du må lese hi. Anonymkode: 262a7...33b 1
Lykkeliten* Skrevet i går, 04:43 #31 Skrevet i går, 04:43 Jeg tror ikke at det er mange som går gjennom et lagt liv uten å treffe flere mennesker man blir betatt av/forelsket i. Det betyr verken at man lever i et dårlig forhold eller kommer til å være utro. Nyt følelsen og ikke ager på den, så vil det brenne ut etter hvert. Og å trekke litt ekstra lidenskap inn i eksisterende forhold er ikke feil. 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 04:54 #32 Skrevet i går, 04:54 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan kanskje ikke forlange altfor mye av "dere menn" (---) - men synes du ikke det blir litt rart å lese det EN eller noen få kvinner skriver i en tråd, og så tenke at dette gjelder kvinner generelt? Jeg er også kvinne, og jeg ville ikke ha likt det om en kjæreste hadde vært forelsket i en annen dame, og brukt den forelskelsen til å "piffe opp" samlivet med meg. Jeg hadde helst sett at han gikk ut av forholdet med meg, for jeg ville ikke ha likt at han jobbet nært sammen med en han hadde slike følelser for. Anonymkode: 906e1...b94 Du må være svært ung og uerfaren. Du skiller deg da ikke fra mannen din bare for at man i en kort periode blir betatt av en annen? Tror det er ganske vanlig igjennom et langt samliv. Man rår ikke over følelsene sine. Hun er åpenbart glad i mannen sin og ønsker ikke noe sidesprang. Da må man gjøre det beste ut av situasjonen til det blåser over...for det vil det. Anonymkode: db3c5...5c3 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:39 #33 Skrevet i går, 09:39 Bare sier det, et uhell som skjer der og da kunne jeg kanskje akseptert og tilgitt Dersom han hadde kjent forelskelse lenge og dyrket det, så hadde det vært bye bye på flekken. Anonymkode: 9889d...f32 1 1
911 Skrevet i går, 11:34 #34 Skrevet i går, 11:34 katties skrev (13 timer siden): Nei, er liksom ikke det mest positive, men man skal heller ikke fortelle partneren sin om det, for dét tror jeg er den største feilen her. Det blir feil om man alltid tenker på noen andre mens man har sex med partneren, og egentlig ikke elsker dem, men livet er ikke perfekt - noen ganger blir man litt betatt av noen, og så dabber det av som regel Man kan ikke bare droppe forholdet man har bygget opp over år på grunn av noen småforwlskeøser her of der, men jeg synes man heller ikke skal ha for dårlig samvittighet av å sette pris på et annet menneske heller. Nå skal jo jeg og mannen separere oss, men én ting vi alltid har vært komfortable med er at den andre noen ganger liker et eller annet ved en annen person - man trenger ikke bli sjalu eller få dårlig selvfølelse av det hvis man stoler på partneren sin på den måten. Vi er nok enige. Man bør nok ikke fortelle ALT til partner, spesielt ikke ting som man vet kan gjøre den andre usikker og sjalu. Derfor har jeg unngått å spørre min kone om hun noen gang er forelsket i en annen. Ellers er det veldig trist at dere skal skilles , men sånn er nå engang livet. Ikke alltid det går som forventet eller ønsket. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå