AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:42 #21 Skrevet mandag kl. 05:42 Summeer skrev (På 24.9.2026 den 19.11): Dressbukse: kickflare stella fra inwear Bukser: levis har 30 i lengden. Det går greit Ellers blir det mye fra "petit" på zalando. Levis har også 28 i lengde, det er perfekt til meg på 160. Part Two har også chinos som har fin lengde. Soffys tror jeg de heter. Anonymkode: 8a421...5dd
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:42 #22 Skrevet mandag kl. 06:42 Jeg er 160 cm, og elsker kjoler. Og mitt favoritt merke er Missmaya. Jeg kjøper mest av de lange kjolene, men de korte der går over kneet. Ser og at Osmine sine kjoler er korte, de er så korte at jeg ikke tør og kjøpe de. Anonymkode: 432e8...899
Tingelling Skrevet tirsdag kl. 20:48 #23 Skrevet tirsdag kl. 20:48 Kjøper på butikker som legger opp buksene kostnadsfritt. Genialt for oss med korte bein, og vil ha både dongeribukser og dressbukser. Alternativt liker jeg inwear dressbukse og selected femme som hadd en dressbukse som passer min beinlengde perfekt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå