Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var ute og gikk inn mine nye fjellsko i går, og endte opp med 2 gnagsår og en blå(!) negl! Det ser ut som om det er en blemme under den, kan det stemme? Hva skal jeg gjøre, bortsett fra å holde meg i ro? Jeg kan jo ikke ha sko på meg, er hjemme fra jobb i dag p.g.a den! Hvor lang tid tar det før den går bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trolig er det en liten blodutredelse (hvis det er en blårødlig blemme). Min erfaring i så måte er å måtte vente til neglen er vokst ut igjen, eller til den faller av. Sår under neglen lukkes etter hvert, og da er det bare å vente på at neglen vokser ut og tar koagulert blod med seg. Så det er bare de første dagene etter "ulykken" det gjør vondt, så går det over etter hvert. Kjenner noen som dro til legen og fikk negl trekt, og det gjør også vondt den første tiden.

Det er merkelig det der, at noe så lite kan gjøre så vondt... (hvis det er vondt)

Gjest gjest1
Skrevet

Har du ett lite bor, eller en spiss kniv. Det beste er å bore hull i neglen, sånn at blodet kommer ut og slipper sånn trykk under neglen.

Da kan du bruke sko allerede sener i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...