Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kun hobbyer og interesser, i tillegg til kolleger som er venner. De fra skolen har jeg noen av på facebook, men vi treffes ikke. 

Anonymkode: cdb50...d33

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har venner jeg har hatt i flere tiår, og jeg har venner som jeg har hatt betydelig kortere. 

Anonymkode: 83502...97f

AnonymBruker
Skrevet

Har flere vennegrupper, blander dem aldri:

1) fra barneskolen 

2) fra hobby

3) annen hobby 

4) universitet 

5) jobb 

6) naboer/foreldre til barnas venner 

Kan likevel føle meg ensom ofte og sammenligne meg med de som poster på insta om vennemiddager, turer og gøy. Innser jeg er heldig, tross alt.

Anonymkode: 62956...1a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.9.2026 den 13.01):

Hei

Henger du fortsatt med de samme folka du gikk på barneskolen med eller er din vennegruppe formet av hobbier og interesser fra 20-års alderen og oppover? Bor du i by eller bygd? 

Anonymkode: 19c6b...4ab

Henger ikke med de jeg gikk på barneskole med. Men har venninnegjeng som jeg ble kjent med på ungdomsskolen, ei venninne fra vgs, noen venninner på jobb og noen som jeg ble kjent med for noen år siden. Vil ikke si noen av de er folk jeg har blitt kjent med via hobbier eller interesser. Bor i en liten by

Anonymkode: 6c4cf...b65

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen gjeng. Jeg har mange nære, gode venner som jeg et veldig glad i og det er gjensidig. Jeg har et veldig godt forhold til mine venner/venninner. Men jeg har ingen gjeng. Når vi møtes på min bursdag er det ingen av dem som møtes uteom. Av og til lurer jeg på om det er noe galt med meg  siden alle har en gjeng. Det er på en måte forventet og man er liksom ikke normal om man ikke klarer å tromme sammen en gjeng til å gå på kino eller hytta 

Anonymkode: 08f59...318

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Vennegruppa mi består av mannen.

Har også voksne barn og familie. De er gode som gull de. Menn mannen deler jeg alt med.

Vi bodde i byen, ble desverre uføre og flyttet da til landet.

Anonymkode: c6677...7bd

AnonymBruker
Skrevet

Vennene mine kommer ikke i grupper. 

En fra barnehagen, en fra ungdomsskolen, et par fra videregående, et par fra studier, noen fra ungenes omgangskrets i barnehagen, noen venners venner oppover, noen fra reiser, de fleste fra jobber.

Anonymkode: 6a7d6...7e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er fra en liten by. Vennegruppa mi består av 3 jeg har kjent siden barnehagen, 9 fra grunnskole og videregående og 2 fra studietiden. Vi treffes flere ganger i året, selv om vi bor på forskjellige steder i landet. De fleste av oss har høyere utdanning i ulike sektorer.

Omgås folk gjennom jobb og hobbyer, men ser ikke på dem som venner på samme nivå som vennegruppa. Har vel tatt vare på en 2-3 av dem etter et langt liv, og vi treffes et par ganger i året.

Har null interesse av å gå inn i nye vennskap i dag. Har nok med de jeg har.

Anonymkode: 268e5...fae

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen vennegruppe.

Jeg har f.eks. en venninne i en by, og en annen venninne i en annen by og så videre.

Anonymkode: 17962...1c3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.9.2026 den 13.01):

Hei

Henger du fortsatt med de samme folka du gikk på barneskolen med eller er din vennegruppe formet av hobbier og interesser fra 20-års alderen og oppover? Bor du i by eller bygd? 

Anonymkode: 19c6b...4ab

Begge deler. Har en vennegjeng fra skoletiden, forskjellige vennegjenger fra studietiden, en som er tilknyttet et miljø med en interesse, en som er tilknyttet en annen interesse. Og flere vennskap som ikke er tilknyttet en gjeng. 

Anonymkode: 49da2...a8c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.9.2026 den 22.10):

Jeg har ingen gjeng. Jeg har mange nære, gode venner som jeg et veldig glad i og det er gjensidig. Jeg har et veldig godt forhold til mine venner/venninner. Men jeg har ingen gjeng. Når vi møtes på min bursdag er det ingen av dem som møtes uteom. Av og til lurer jeg på om det er noe galt med meg  siden alle har en gjeng. Det er på en måte forventet og man er liksom ikke normal om man ikke klarer å tromme sammen en gjeng til å gå på kino eller hytta 

Anonymkode: 08f59...318

Det er ikke noe galt med deg. Folk har forskjellige måter å være venner på. Men dersom du ønsker å lage en gjeng er det jo fullt mulig tenker jeg? Det beste er hvis man har en felles interesse der det er å gjøre noe sammen. For eksempel dra og se fotball, ha en strikkekveld, lese en bok og møtes å prate om den, gå på tur etc. 

Anonymkode: 49da2...a8c

AnonymBruker
Skrevet

Har absolutt ingen kontakt med noen fra barne- og ungdomsskole. Har et par venner fra vgs som jeg av og til treffer når jeg er i Norge.

Anonymkode: 7eee3...09f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt en vennegjeng. Har vært veldig takknemmelig for å ha en venn eller to i det hele tatt... 

Anonymkode: 9d674...c07

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Henger knapt med noen fra barndommen. Henger litt med ei av de jeg gikk på barneskole med, men vi var ikke venner på den tiden, det ble vi i voksen alder. Henger ellers med et par fra vgs, og resten er kolleger fra etter jeg ble voksen 🙂

Anonymkode: 23541...5a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2026 den 8.20):

Vennegruppa mi består av mannen.

Har også voksne barn og familie. De er gode som gull de. Menn mannen deler jeg alt med.

Vi bodde i byen, ble desverre uføre og flyttet da til landet.

Anonymkode: c6677...7bd

Oi, ble begge to uføre, sånn utrolig uflaks!

Anonymkode: 458c9...d5c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fra bygda. Jeg har barndomsvenner og nye venner fra ungdomsskolen (vi måtte ta buss et stykke), videregående (enda lengre unna), universitetet, jobb, hobby eller gjennom felles venner. Og de kan gjerne mikses. Jeg henger mest med de nye egentlig, men når jeg møter barndomsvennene, så er det som at vi har hengt hele tiden, selv om det kanskje er år siden sist jeg så dem. Jeg er heldig som har flere venner som er gode på å mikse vennegjenger når de inviterer på ting, så jeg møter på mange forskjellige mennesker. :) 

Anonymkode: cc9a1...2ad

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg har ikke noen gjeng, men flere en til en venn. Får ikke til det sosiale spillet i en gjeng.

Invitere til damelag et par ganger i året, vennene mine kjenner hverandre. 

Anonymkode: 99d37...db4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...