Gå til innhold

Venner som bagatelliserer livet ditt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Se deg selv grundig i speilet og vurder om det er noe i at alle svarer deg sånn. Er det faktisk virkelig eller er det du som tolker deres utsagn negative? Eller kanskje fremstår du litt panisk når du egentlig bare ønsker å uttrykke frustrasjon. Det kan godt hende at alle vennen dine er drittfolk, men det kaaaan også hende at du tolker situasjonene gjennom en skitten linse. Det er bare du som kan fikse dette for deg selv, enten må du se om det er egen oppførsel eller tankegang, eller du må ta et oppgjør med vennene dine, eller du må finne andre venner, eller lære deg å trives i eget selskap. Du kan ikke fikse dette med forumposter, og sinte/triste tanker.

Anonymkode: 82b1c...48f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

«Venner som bagatelliserer livet ditt.»

Var en voldsomt dramatisk overskrift når innholdet er:

Folk som hele tiden har katastrofetanker, gruer seg til alt, alltid ser glasset som halvtomt og som hele tiden klager «bruker opp» vennene sine.

Folk går rett og slett lei.

Jeg kjenner folk som har 6 meter med klesskap som aldri har noe å ha på seg.
Problemet er ikke at de mangler klær.

Anonymkode: 90063...124

Det samme tenkte jeg. Folk som klager og syter over hver minste ting gjør meg sliten. Sånne mennesker orker jeg ikke å forholde meg til. 

Anonymkode: b01bd...4ed

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner jeg har et greit liv siden jeg ikke har opplevd så mange ting å klage til venner over at jeg har registrert et mønster i hvordan de responderer på det.

Anonymkode: 45b0c...8c1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det samme tenkte jeg. Folk som klager og syter over hver minste ting gjør meg sliten. Sånne mennesker orker jeg ikke å forholde meg til. 

Anonymkode: b01bd...4ed

Eksemplene i HI er bagateller, når trenger man sympati og medfølelse for å ikke ha noe å ha på seg? 

Ut fra svarene på «problemstillingene» kan det også virke som det legges frem på en måte omverdenen oppfatter er noe de må fikse eller engasjere seg i. 

Anonymkode: bf09e...b77

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...