Gå til innhold

Konfirmasjon med mine og dine barn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Konfirmantens selskap, så relasjon til konfirmanten styrer litt. Men noen skal man invitere, det kan konfirmanten også lære.

Hvis alle er venner og vel forlikt er det hyggelig om det er en gjeng av dem som har betydd noe i konfirmantens liv. Ellers har noen to selskaper og det er fint, enten man er mange, ikke blir enige eller det er vanskelig å oppføre seg. Er det ufred om økonomi og uenighet om det, tenker jeg man kan hver «betale for sine». Vi inviterte også et par vennefamilier som hadde fulgt konfirmanten gjennom oppveksten, vært på bursdager og invitert til forskjellige ting.

Anonymkode: 53ad1...c4f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mine foreldre er en naturlig del av mitt stebarns liv. De er besteforeldre på lik linje som de er til mine barn.

Minn mann sine foreldre er på samme måte besteforeldre for mine særkullsbarn.

vi er en familie. 

så kommer spørsmålet, hvordan har de gjort det med gaver? De har ikke gjort likt. De har gitt sine biologiske barnebarn mer enn de har gitt sine ikke-biologiske barnebarn. Det er helt ok. Det er hvordan de stiller opp og behandler barna i dagliglivet som er viktig. Det skal sier at mannen min og jeg traff hverandre da barna var små, så jeg tror ikke de husker en tid uten steforeldre/stebesteforelder. Dermed har båndet medlem (ste)barnebarn og (ste)besteforeldre fått utvikle seg naturlig. Våre barn foretrekker ikke noen sett med besteforeldre over noen andre, alt har en naturlig flyt. 

Anonymkode: 88bac...738

AnonymBruker
Skrevet

Man inviterer de som står barnet nære uansett etternavn. + plikt gjester.

Anonymkode: dfb9f...204

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...