Gå til innhold

Sover naken

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Høres ut som om ballene hans ikke er skikkelig tømt før han sovner…?

Anonymkode: 788b5...49c

Jeg kan initiere sex mens jeg sover uavhengig av hvor hyppig jeg har sex ellers. Det er naturlig at menn får ereksjoner ila natta, og noen ganger kan det komme med drømmer eller annet som krysser over til faktiske handlinger.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2026 den 1.27):

Merker mye av det samme. Det er nesten som han kan veien 😅 men har det vært slik for dere lenge? Dette har som sagt bare pågått en liten periode, men jeg våkner jo av det. Og merker det går litt ut over søvnen. Han kan så og si være i søvne når han gjør det merker jeg

Anonymkode: 8a26d...609

Ja. Vi har vert sammen i 12 år og det skjer jevnlig. Jeg er usikker på om det har sammenheng med sexlivet, men kanskje det skjer mer i stille perioder ja. Vi har det vi kan si et «normalt» sexliv. Av og til flere ganger i uken over flere uker/måneder, og av og til en tørke over dager/uker. Kommer an på livet der og da. Han har nok mer sexlyst en meg. Han onanerer men er ikke alltid han har tid eller lyst til det heller. Så ja, kanskje det har med sexlivet å gjøre. Det skal jeg tenke på neste gang det skjer :) 

Anonymkode: f24f9...a92

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 20.9.2026 den 23.35):

Vi har vært sammen i flere år og den siste tiden har det skjedd en uvane. Vi sover nesten alltid naken og mannen min har ofte sexdrømmer sier han. Ofte ender dette med at han kan dra meg mot seg og gjøre det mens vi sover. Jeg skjønner at dette ikke er vondt ment og jeg kan selv merke på han at han ikke er helt med. Er det andre menn som har opplevd dette? Og hvordan kan dette stoppe? Vi har en ellers travel hverdag og har hatt lite tid til å vanne den siden i det siste. Som sikkert også er en forklaringsfaktor 

Anonymkode: 8a26d...609

Joda.. jeg skal innrømme at ereksjonen kommer på minimal hudkontakt og mot flanell.
Men jeg blir jo mest påvirket av dufter under teppenet: Nyvasket sengklær.. duften av nyvasket hår.. resterende duft av perfume.. en søt eim av kvinnekjønn. Jeg er glad i å kysse da.. så smaken av hud trigger meg, fordi det smaker så godt. 
Min ereksjon er ikke uforskyldt akkurat😆
Kyss og øm berøring trigger sexlysten, det er et usynlig samtykke pga initiativ..
Da kan kvinnen velge selv, uten å anstrenge seg.. så jeg gir valget, og blir heller ikke snurt om hun ikke vil ha sex. Det er noe med å føle seg elsket også, så sexen er bare et utløp for sexlysten. Og jeg blir heller ikke snurt om hun gir meg samtykke, med å rette ut rompa og gir meg motstøt. "Det ordner seg selv nedi der" .. vi trenger ikke å bruke hendene når vi ligger i skje.. vi bare kysser og blir svært opphisset.. så opphisset at vi glemmer at vi er slitne🥰

Jeg klarer ikke å stoppe den ereksjonen, uansett hvor sliten jeg er. Men hvis jeg er skikkelig trøtt, da sovner jeg før jeg har sagt:  "Natta kjære"😄 

Men godt mulig du er "Drømmedama" hans, da er det nesten klink umulig å ikke ha lyst. 
Neida.. det er selvfølgelig ikke ondt ment.. han elsker deg herfra til månen og tilbake igjen.. det er det mest sannsynlige❣️👏

Endret av Bamseklemmer
Redigert inn ny tekst..
Skrevet

Han må da være enig i at dette er ugreit mot deg? Kle på dere begge to. Det gjør det hakket vanskeligere. Heller ingenting i veien for at du kan gi ham en lett lusing så han våkner og selv kan forhindre at han begår overgrep. Det bør være like mye i hans interesse som i din. 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing, tulleinnlegg og latterliggjøring.

daemi, mod.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...