AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #1 Skrevet 47 minutter siden Vi har vært sammen i flere år og den siste tiden har det skjedd en uvane. Vi sover nesten alltid naken og mannen min har ofte sexdrømmer sier han. Ofte ender dette med at han kan dra meg mot seg og gjøre det mens vi sover. Jeg skjønner at dette ikke er vondt ment og jeg kan selv merke på han at han ikke er helt med. Er det andre menn som har opplevd dette? Og hvordan kan dette stoppe? Vi har en ellers travel hverdag og har hatt lite tid til å vanne den siden i det siste. Som sikkert også er en forklaringsfaktor Anonymkode: 8a26d...609 1
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #2 Skrevet 43 minutter siden Bare begynn å bruk undertøy hvis dette er et problem. Anonymkode: 8c9f9...d92 2
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #3 Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Bare begynn å bruk undertøy hvis dette er et problem. Anonymkode: 8c9f9...d92 Aha. En ny variant av «voldtektsofre kler seg jo utfordrende». Spenstig. Anonymkode: f2112...a54
Mezzosoprena Skrevet 9 minutter siden #4 Skrevet 9 minutter siden Men dette kan da umulig å ha noe å gjøre med om du sover naken eller ikke?!
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #5 Skrevet 8 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aha. En ny variant av «voldtektsofre kler seg jo utfordrende». Spenstig. Anonymkode: f2112...a54 Hvis svaret mitt fikk deg til å tenke på voldtekt, så er det deg det er noe galt med. Anonymkode: 8c9f9...d92 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå