AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hadde det vært ok for deg om mannen hadde vært på tur med andre menn og de hadde gått på strippeklubb? Anonymkode: 014d6...491
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Ja fordi jeg stoler på mannen min Anonymkode: 6b68e...51e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Han vil jo sitte og sikle på damer, ha en sinnsyk ståkuk og putte penger nedi underbuksa på dem. Anonymkode: b5e02...1ef
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Nei, fordi jeg synes strippeklubb er forkastelig og ville ikke hatt en mann som synes at den slags nedrig arbeid var ok. Anonymkode: 7eead...137 2
-jk- Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han vil jo sitte og sikle på damer, ha en sinnsyk ståkuk og putte penger nedi underbuksa på dem. Anonymkode: b5e02...1ef Er du sikker på det? Jeg ble dratt med inn på en en gang under et utdrikkingslag, det var en planlagt del (ikke av meg). Ble sittende helt bakerst i lokalet og scrolle på mobilen mens jeg ventet på at showet skulle bli ferdig. Kleine greier. 3 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hadde det vært ok for deg om mannen hadde vært på tur med andre menn og de hadde gått på strippeklubb? Anonymkode: 014d6...491 Min mann har måttet arrangere jobb-fester og liknende i enorme strippebarer/steder i ulike land østeuropa. Det var det kundene ville ha (han jobbet for utenlandske selskaper). Han likte det ikke. Han har fortalt veldig mye og vist mange bilder. Det var før vi ble sammen (men vi kjente hverandre). Han liker ikke prostitusjon (han liker ikke misbruk av kvinner). Han så hvordan disse ekle gifte mennene spiste opp de stakkars ansatte kvinnene. Hadde han dratt på strippeklubb nå, så vet jeg at det hadde vært av andre årsaker enn at han ville det selv, jeg vet hva han hadde tenkt der inne, og jeg vet jeg hadde fått alle detaljene etterpå. Hadde ikke brydd meg om han dro. Han hadde ikke brukt én krone der. Anonymkode: a4bcf...ecc
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #9 Skrevet 1 minutt siden Nei, det hadde ikke vært greit. Anonymkode: a0dd0...c60
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå