Gå til innhold

Vognpose uten hull til sele

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen år siden jeg kjøpte vogn sist. Men på de vognene jeg hadde var det alltid mulighet for å feste en vognsele. På den ene var det ringer i rammen på sittedelen som man kunne hekte på vognsele. På et par andre var det festet en ring på selen som hører til vogna som man kunne feste en annen sele i.

Sjekke i bunnen på sittedelen, kanskje er der noe som det kan festes i.

Anonymkode: 563da...fd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Noen år siden jeg kjøpte vogn sist. Men på de vognene jeg hadde var det alltid mulighet for å feste en vognsele. På den ene var det ringer i rammen på sittedelen som man kunne hekte på vognsele. På et par andre var det festet en ring på selen som hører til vogna som man kunne feste en annen sele i.

Sjekke i bunnen på sittedelen, kanskje er der noe som det kan festes i.

Det er ikke vognen som er problemet - den har garantert seler allerede. Det er vognposen som er problemet. Når babyen er inne i den (tenk sovepose) - hvordan skal TS få brukt selene samtidig?

Anonymkode: afcaf...83e

Skrevet

Hvorfor er det uaktuelt å klippe? Hvis du er usikker på hvordan du kan gjøre det fint selv kan du få jo hjelp.

Skrevet

Jeg har også brukt de selene, men glemt helt hvordan jeg gjorde det 😒 har du ikke barnashus i nærheten eller en vognbutikk  du kan dra innom å gjøre ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Det er ikke vognen som er problemet - den har garantert seler allerede. Det er vognposen som er problemet. Når babyen er inne i den (tenk sovepose) - hvordan skal TS få brukt selene samtidig?

Anonymkode: afcaf...83e

Fordi en "ekstern" vognsele kan plasseres inni posen. 

Jeg hadde en saueskinnspose, som jeg selv brukte, til mine barn og fikk da ikke brukt vognens egen sele. Vognene jeg hadde, hadde mulighet for feste av annen sele og da fikk jeg brukt den gamle posen og festet ungene med sele i vognen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi en "ekstern" vognsele kan plasseres inni posen. 

Jeg hadde en saueskinnspose, som jeg selv brukte, til mine barn og fikk da ikke brukt vognens egen sele. Vognene jeg hadde, hadde mulighet for feste av annen sele og da fikk jeg brukt den gamle posen og festet ungene med sele i vognen.

Men hvordan festes den i vognen hvis den er inni posen? 

Anonymkode: f1787...959

Skrevet

Putt posen oppi vognen og tegn opp der selene skal inn, og klipp/skjær løs. Sy langs kantene på hullene for hånd. Fort gjort.

Anonymkode: 4fcc3...1b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvordan festes den i vognen hvis den er inni posen? 

Anonymkode: f1787...959

Det kommer gjenre litt an på posen.  Har den åpning på midten fremme kan det bli noe problematisk. Men på min pose var det litt åpning i hver side(overdelen ble brettet framover), sånn at det gikk fint an å få reima på selen inni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...