Alinen Skrevet i går, 17:33 #1 Skrevet i går, 17:33 (endret) jeg syns det er morsomt å sminke meg å sånn, men jeg har ingen peiling på om jeg gjør ting rett eller om det er rette farger. så det jeg lurer på er tips å triks for å få bra sminke finne rette farger på produktene selv, jeg tørr ikke spørre om hjelp i butikk og lignede jeg vil vite alt som er verdt å vite jeg gidder ikke sånn her "du er fin nok og du er fin nok som du er" Endret i går, 17:35 av Alinen
AnonymBruker Skrevet i går, 19:55 #2 Skrevet i går, 19:55 YouTube har tips og sikkert noen på facebook, instagram og TikTok også Anonymkode: 6df43...9c6
Bel_La Skrevet 21 timer siden #3 Skrevet 21 timer siden Det viktigste å starte med er å finne ut hva slags undertone huden din har. Er den kald, med rosa og blå undertoner passer foundation og blush i kalde farger. Er den varm: passer gylne toner, er den nøytral: en blanding eller nøytrale toner. https://velbehagklinikk.no/blogg/hvordan-finne-hudfarge/
MarianneE Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Jeg er ikke flink til slikt selv, så da datteren min viste interesse for foundation og alt som ligner så gikk jeg til Kicks hvor det jobbet ei som var trans og blitt kvinne. Jeg tenkte at hun kan alt dette og fikk henne til å ta en time med datteren min for å lære henne skikkelig fra bunn av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå