Gå til innhold

noen kvinner som liker lang penis?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg treffer stadig (eller iblant) menn som skryter av den lange penisen sin. men finnes det i det hele tatt kvinner som liker en lang penis? kanskje hvis den er noenlunde tykk også, men for meg er lang penis bare ubehagelig, vet ikke om jeg er unormalt kort på innsiden, men den krasjer fort oppi livmora. er såklart enklere med visse stillinger, men styrer helst unna lange peniser.

men finnes det kvinner som faktisk liker lang penis, eller er disse mennene helt på bærtur? traff en mann som hevdet han var "grovt utstyrt", men så hadde han noe som lignet en wienerpølse, og jeg tenkte "det er da ikke noe å være stolt av".

tar mye heller en "røkt kjøttpølse", kort(ere) og tjukk

Anonymkode: becb2...834

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, lang er bare vondt. Tykk er bra. Er nok en del menn som misforstår og tror stor = lang, men det er ikke det vi vil ha (i hvert fall ikke jeg).

Anonymkode: 49a2f...b32

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lang og tykk. Trenger ikke være sykt lang, men lang nok og tykk

Anonymkode: c9aab...95f

AnonymBruker
Skrevet

Nei, 22cm holder i massevis.

Anonymkode: 534b4...905

AnonymBruker
Skrevet

lang og tykk er sikkert bedre lang og tynn, i hvert fall, ser jeg for meg. jeg ble skikkelig skuffa da jeg endelig skulle treffe denne mannen som var "grovt utstyrt", og han trodde tydeligvis selv han hadde noe å være stolt av.

TS

AnonymBruker
Skrevet

For meg har tykkelsen mer å si enn lengden, men så lenge det ikke er rundt eggløsning, så kan jeg til tider synes det er litt deilig om mannen stikker så dypt inn i meg med penis at han støter borti livmor. Men det er ikke sånn at det er høydepunktet under akten.

For min del, så vil jeg si at lengde er mindre viktig enn tykkelse, og etter min erfaring så er det slik at man merker størst forskjell mellom liten - middels - stor penis, og innenfor de kategoriene ikke så stor forskjell. Han ene jeg var i et forhold med må betegnes som både tykk og lang, større enn andre jeg har vært med. Men samleie med ham var kun mye bedre enn samleie med en mann med svært liten penis, ikke mye bedre enn med en mann med med middel stor/stor. Når man passerer en viss størrelse, så har liksom ikke mm/cm så mye å si, er min mening.

Anonymkode: a48c8...6bd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker den penisen som er på den mannen jeg elsker, åkke som. Jeg velger da ikke mann basert på penisen, så sånn sett er jo penisen irrelevant.

Anonymkode: bf665...c93

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt fra 5 cm og tynn, til 25 cm og litt tykk. Og hatt bra sex med de alle. Var en jeg ikke turte å ha sex med, for jeg har aldri sett noe så tykt før. 

Anonymkode: 64c7e...4af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg liker den penisen som er på den mannen jeg elsker, åkke som. Jeg velger da ikke mann basert på penisen, så sånn sett er jo penisen irrelevant.

Anonymkode: bf665...c93

penisen er jo ikke irrelevant selv om du elsker en person. jeg mener ikke at jeg ikke kunne elsket en mann med lang penis, men det ville påvirket sexlivet vårt, fordi det er ubehagelig for meg med en mann med lang penis

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hva den skal brukes til. Kort og tykk i musa. Lang og tynn i rompa og halsen.

Anonymkode: 68d87...74a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kommer an på hva den skal brukes til. Kort og tykk i musa. Lang og tynn i rompa og halsen.

Anonymkode: 68d87...74a

Enig, eller i halsen går begge deler fint.

Men det er jo oftest menn selv som er besatt av lengden, men kvinner bryr seg om tykkelsen. Jeg har aldri møtt en mann som klarer å forstå det der, de fortsetter maset om lengde til det kjedsomme.

Det bør gjøres flere studier på menns besatthet av store peniser 😅

Anonymkode: ba40b...17a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, 22cm holder i massevis.

I omkrets?

22 cm i lengde er nok ikke ukjent terreng for de erfarne damene på KG, eller?

Anonymkode: 4c0e5...3f3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

I omkrets?

22 cm i lengde er nok ikke ukjent terreng for de erfarne damene på KG, eller?

Anonymkode: 4c0e5...3f3

Lengde.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

jeg treffer stadig (eller iblant) menn som skryter av den lange penisen sin. men finnes det i det hele tatt kvinner som liker en lang penis? kanskje hvis den er noenlunde tykk også, men for meg er lang penis bare ubehagelig, vet ikke om jeg er unormalt kort på innsiden, men den krasjer fort oppi livmora. er såklart enklere med visse stillinger, men styrer helst unna lange peniser.

men finnes det kvinner som faktisk liker lang penis, eller er disse mennene helt på bærtur? traff en mann som hevdet han var "grovt utstyrt", men så hadde han noe som lignet en wienerpølse, og jeg tenkte "det er da ikke noe å være stolt av".

tar mye heller en "røkt kjøttpølse", kort(ere) og tjukk

Litt lang og tykk ja takk! Er trang og liten men mmmm

Anonymkode: 259c8...889

Skrevet

For min del ser jeg ikke en, eneste fordel med en lang penis😅 

Favorittleketøyet mitt er en rabitt der den «innvendige delen» er 9 cm. Den treffer helt perfekt akkurat der den skal, seøvfølgelig pga utformingen. Alt lengre en det har null betydning for min nytelse frem til et vist punkt der det kun blir ubehagelig/vondt.

Anonymkode: a81cb...22b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...