AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Uten forvarsel sluttet de med muligheten for å annonsere "anonymt". Nå kan alle se hvilke andre annonser man har. Skal man fornye en eksisterende annonse er feltet for å ikke vise profil bare fjernet, uten noen forklaring eller kommentar. Et personvernproblem slik jeg ser det. Nå har de, også uten forvarsel, fjernet "Ønskes Kjøpt" på Torget. Eksisterende annonser kan ikke fornyes. Hva ønsker de å oppnå med dette? For min del vil det iallfall bety slutten på mesteparten av aktiviteten på Finn. Anonymkode: fe211...292 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Er vel bare svindlere som har et problem med dette. Anonymkode: 92222...4c9 5 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden De har hatt problemer med både svindelannonser og salg av tjuvegods. Det med å fjerne muligheten for anonymitet har garantert med det å gjøre. Anonymkode: b067f...78c 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Det er/var jo helt legitimt å annonsere "anonymt". Ikke alle som liker at alle skal kunne se hvem som annonsere og hva andre ting man annonserer. Anonymkode: fe211...292 4 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Du kan jo bare ha et tullenavn på finn og kun bruke postkoden din - må jo ikke ha adressen der? Er vel greit nok anonymt det? På Finn heter jeg noe ala TSD85 og har kun postnummerte mitt synlig. Adressen gir jeg først ut når jeg har avtalt at noen skal komme å hente noe Anonymkode: 82c64...49a 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Så bra at de fjerner mulighet for å annonsere anonymt. Tidligere har jeg måtte sende et spørsmål for å få se mer om selger, nå slipper jeg det 👏👏👏 Å ikke se selger er en deal breaker for meg, det er så mye tull der ute. Ønskes kjøpt kunne de derimot beholdt. Anonymkode: f21ec...f0d 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du kan jo bare ha et tullenavn på finn og kun bruke postkoden din - må jo ikke ha adressen der? Er vel greit nok anonymt det? Selvsagt, sånn har det alltid vært. Forskjellen er nå at alle kan se alle annonser en bruker har postet. Dersom én av annonsene gir sporbar informasjon vil annonsøren bak alle de andre annonsene blir "avslørt". Håper virkelig Finn reverserer dette. Anonymkode: fe211...292 3 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Jeg synes det er kjempebra. Samboeren min har vært svindlet én gang, noe som kunne blitt lettere oppdaget om man fikk sett alle annonsene til selger før man gikk i dialog. Og jeg har selv også sett mye som ser ut som svindel/tyvegods, når én bruker selger mange av den samme tingen (utstyr til bil). Anonymkode: 2fa66...147 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Er vel bare svindlere som har et problem med dette. AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Så bra at de fjerner mulighet for å annonsere anonymt. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er kjempebra. Flere enn meg som synes det er komisk at folk som tilsynelatende ikke bryr seg om personvern likevel poster anonymt på KG..? 😆 Anonymkode: fe211...292 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Selvsagt, sånn har det alltid vært. Forskjellen er nå at alle kan se alle annonser en bruker har postet. Dersom én av annonsene gir sporbar informasjon vil annonsøren bak alle de andre annonsene blir "avslørt". Håper virkelig Finn reverserer dette. Anonymkode: fe211...292 Ja, det er jo fint. Enkelte opprettet jo tre-fire annonser med den samme, slitte vesken. Det har jo alltid vært mot annonsereglene, men nå blir det veldig tydelig når man kan få opp alle annonsene til vedkommende. Anonymkode: e078f...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Jeg har solgt i åresvis på Finn. Men den endringen der ble slutten på Finn for min del. Full stopp! De har tjent gode penger på salgene mine da de fleste bruker trygg betaling. Anonymkode: bd2d5...216 2 1
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #12 Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): a, det er jo fint. Enkelte opprettet jo tre-fire annonser med den samme, slitte vesken. Det har jo alltid vært mot annonsereglene, men nå blir det veldig tydelig når man kan få opp alle annonsene til vedkommende. Jeg må le. Enda en som forsvarer Finn, men likevel poster anonymt på KG. 😆 Forklar oss hvorfor du poster anonymt. 🙂 Anonymkode: fe211...292 1
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #13 Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg må le. Enda en som forsvarer Finn, men likevel poster anonymt på KG. 😆 Forklar oss hvorfor du poster anonymt. 🙂 Anonymkode: fe211...292 Hvorfor gjør du det selv? Anonymkode: 8cfc3...5ac
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #14 Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg må le. Enda en som forsvarer Finn, men likevel poster anonymt på KG. 😆 Forklar oss hvorfor du poster anonymt. 🙂 Anonymkode: fe211...292 Fordi jeg av og til liker å kunne svare uten at noen begynner å snoke i hva jeg har postet i andre tråder. Jeg er jo «anonym» på Finn også helt frem til pakken sendes. Anonymkode: e078f...0ae 1
Spaces Skrevet 34 minutter siden #15 Skrevet 34 minutter siden (endret) - Endret 27 minutter siden av Spaces
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #16 Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg må le. Enda en som forsvarer Finn, men likevel poster anonymt på KG. 😆 Forklar oss hvorfor du poster anonymt. 🙂 Anonymkode: fe211...292 Å poste meningen sin er noe annet enn å bedrive kjøp og salg av varer? Hvis man selger nettbrett, parfymer, bøker osv. fremstår man som ganske useriøs hvis man kaller seg for Tussi123. Folk har oppført seg på en slik måte at Finn nå ser det nødvendig å kreve navn. Anonymkode: e4d13...099 2 1
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #17 Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis man selger nettbrett, parfymer, bøker osv. fremstår man som ganske useriøs hvis man kaller seg for Tussi123. Du har misforstått hvordan anonymitet på Finn fungerte. Og hvorfor er man useriøs om man ikke bruker sitt egentlige navn? Oppegående vet at det ikke er lurt å strø navnet sitt utover internett. Er derfor KG er så populært. Hvis det å poste under sitt egentlig navn gir seriøsitet, hvorfor gjør du det ikke her på KG? Du poster ikke engang med din, antagelige, anonyme profil. Anonymkode: fe211...292 1
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden #18 Skrevet 26 minutter siden Jeg synes det er en veldig riktig utvikling, så mange scammere som det er. Jeg legger ikke ut noe som jeg frykter skal "avsløres", så jeg vet ikke helt hva slags ting dere selger... Jeg er mer komfortabel med å kjøpe av dem jeg kan se andre annonser til og jeg tror det samme gjelder kjøpere som ser mine annonser. Anonymkode: 35af4...641 1
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden #19 Skrevet 26 minutter siden Årsaken er vel bl a folk som selger tyvegods. Var en sak i sommer hvor en som solgte sykler hadde flere titalls annonser ute. Selvsagt tyvegods, noe man lett kunne sett om alle annonser fra samme bruker ble vist. De fleste vil jo ikke støtte kriminalitet og kjøpe stjålne varer. Anonymkode: 8e706...19f 1
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #20 Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis det å poste under sitt egentlig navn gir seriøsitet, hvorfor gjør du det ikke her på KG? Du poster ikke engang med din, antagelige, anonyme profil. Anonymkode: fe211...292 Det er igjen som nevnt tidligere forskjell på kjøp og salg og å dele meninger på et forum. Anonymkode: 3b781...49b 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå