AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:40 #21 Skrevet lørdag kl. 16:40 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bruker somac. Nye fastlegen vurderer om jeg ska prøve en annen for å se om jeg får bedre virkning . For merker til tider som jeg ikke skulle tatt noe, samtidig ikke bra å ha for stor dose ut fra legen sa, pga lang tids bruk har vist for noen å gi kreft i spiserør, men som min lege sier de vet jo ikke om det egentlig kommer av at spiserør er irritert pga for mye syre . For han mener det og kan like gjerne være årsak ikke ikke medisinen Anonymkode: 81a0b...aa6 Ja okei, ja har hørt Nexium kan være bra? Har du tatt gastroskopi? Anonymkode: 62f44...9a1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:41 #22 Skrevet lørdag kl. 18:41 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja okei, ja har hørt Nexium kan være bra? Har du tatt gastroskopi? Anonymkode: 62f44...9a1 Ja, var da de oppdaget brokket, de fikk nesten ikke ned slangen med kamera, så de måtte legge meg i lett narkose for å klare å lirke ned Anonymkode: 81a0b...aa6
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:41 #23 Skrevet lørdag kl. 18:41 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, var da de oppdaget brokket, de fikk nesten ikke ned slangen med kamera, så de måtte legge meg i lett narkose for å klare å lirke ned Anonymkode: 81a0b...aa6 Au!!! Anonymkode: 62f44...9a1
AnonymBruker Skrevet i går, 00:14 #24 Skrevet i går, 00:14 Hos meg ble det definitivt bedre etter jeg gikk ned 30 kg. Slet mye med refluks tidligere. Eller halsbrannen ga seg faktisk mens jeg slanket meg, da jeg ca var halveis. Anonymkode: 393e9...c85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå