AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Litt flaut, men jeg er en av de mange som er avhengig av Pepsi Max. Nå må jeg slutte fordi jeg skal inn i et behandlingsopphold hvor det blir for tungvint å opprettholde denne bruken, drikker ca 2,5 liter om dagen 🥺 ... Tok mitt siste glass kl. 11.30 i dag, nå er kl. 20.45. Har drukket litt saft og sprite light for å gjøre overgangen lettere. Noen som har sluttet med noen form for cola, hvordan gikk det, hvordan gjorde du det, klarte du det over tid? Kan det tenkes at de neste 2 dagene blir verre? Trenger ikke høre for en dum uvane dette er, for det vet jeg 🙂 Anonymkode: 1f50c...21a
emilie123 Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Jeg bråsluttet en periode med pepsi max og jeg drakk mye, hver dag. Fikk en intens hodepine og ble nesten som fyllesyk i noen dager. Alle abstinensene var over etter 6 dager. Jeg hadde andre grunner til å bråslutte, men det gikk veldig bra etter 6 dager. Holdt helt opp i en måned, for å så innføre litt igjen, men da i mindre mengder. Drakk heller ikke noe annet med koffein i denne tiden. Ikke sikkert du får slike abstinenser, håper dette går bra for deg. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Det er koffeinabstinens. Du kan drikke en kopp kaffe eller par kopper svart te på morgenen og døyve resen av dagen med annen brus som du gjør. Jeg stoppet med energidrikk på den måten. En kopp kaffe til frokost, en kopp svart te på formiddagen og Fun saft for søtsug gjennom dagen Anonymkode: bb49b...5a4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Litt flaut, men jeg er en av de mange som er avhengig av Pepsi Max. Nå må jeg slutte fordi jeg skal inn i et behandlingsopphold hvor det blir for tungvint å opprettholde denne bruken, drikker ca 2,5 liter om dagen 🥺 ... Tok mitt siste glass kl. 11.30 i dag, nå er kl. 20.45. Har drukket litt saft og sprite light for å gjøre overgangen lettere. Noen som har sluttet med noen form for cola, hvordan gikk det, hvordan gjorde du det, klarte du det over tid? Kan det tenkes at de neste 2 dagene blir verre? Trenger ikke høre for en dum uvane dette er, for det vet jeg 🙂 Anonymkode: 1f50c...21a Det gikk, men jeg fikk intens hodepine og ble en smule irritabem. Du har ikke en mulighet til å ta med deg en 4 pakning å kutte ned til 0,5 l noen dager, så ned til et glass om dagen før du slutter helt. Kanskje du slipper den hodepinen da eller at det ikke blir like gale. Anonymkode: e84ca...d75
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Evt bytte ut med te med koffein i. Anonymkode: e84ca...d75
Christina82 Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden jeg fikk skikkelig sterk hodepine, så jeg startet å drikke det igjen. Jeg må nok trappe ned og bytte med koffein fri en vakker dag, men det er jo SÅ godt!
emilie123 Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Christina82 skrev (7 minutter siden): jeg fikk skikkelig sterk hodepine, så jeg startet å drikke det igjen. Jeg må nok trappe ned og bytte med koffein fri en vakker dag, men det er jo SÅ godt! Ja, det er farlig godt.
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #8 Skrevet 37 minutter siden Jeg har ikke klart det enda etter 10 år 🙃 Eller jeg har holdt meg i perioder, så er det på'n igjen. Jeg drikker cola u/sukker, ikke Pepsi Max. Drikker selv to flasker om dagen. Har aldri opplevd hodepine, men kun sug etter det. Anonymkode: a9bcb...cbc
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #9 Skrevet 28 minutter siden Jeg sluttet på dagen å drikke vanlig Pepsi (med sukker) når jeg fant det som viste seg å være en stor klump med tørkepapir i den ene flasken. Sendte den inn til dem slik at de skulle analysere innholdet, og vet derfor at det var tørkepapir. Håper ingen først hadde tørket seg i nesa med det... Hadde ikke noe problem knyttet til å slutte, og har aldri kjøpt en Pepsi siden. Anonymkode: a47ae...00c
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #10 Skrevet 27 minutter siden Åh!! Likesinnede! Jeg er avhengig. Jeg skyller munnen med vann da etterpå og når jeg tar et glass, så drikker alt på èn gang. Er det flere her som elsker et iskaldt glass pepsi max sånn " bånnski"? Det er litt patetisk. Jeg har ALDRI røyket, ALDRI snuset, drikker øl 2 ganger i året og da er det lokalt quiz. 😝 Kaffe drikker jeg heller ikke Men pepsi. Åh, den er så god. Men jeg har sluttet før. Det var 3 dager med savn. Fikk ikke noe bivirkninger, men bare et sug. Jeg kan fint klare meg uten pepsi max hvis jeg vet jeg ikke har. Tror kullsyre også er en greie for meg. Anonymkode: de856...50b
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #11 Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Litt flaut, men jeg er en av de mange som er avhengig av Pepsi Max. Nå må jeg slutte fordi jeg skal inn i et behandlingsopphold hvor det blir for tungvint å opprettholde denne bruken, drikker ca 2,5 liter om dagen 🥺 ... Tok mitt siste glass kl. 11.30 i dag, nå er kl. 20.45. Har drukket litt saft og sprite light for å gjøre overgangen lettere. Noen som har sluttet med noen form for cola, hvordan gikk det, hvordan gjorde du det, klarte du det over tid? Kan det tenkes at de neste 2 dagene blir verre? Trenger ikke høre for en dum uvane dette er, for det vet jeg 🙂 Anonymkode: 1f50c...21a Bare drikk kaffe i stedet. Anonymkode: bc5b7...82f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå