AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #1 Skrevet 55 minutter siden Jeg er på besøk på Sortland og her på dette boligfeltet står husene tett med store vinduer. Ser rett inn til naboer. Så ser jeg ei ungjente som vinka til meg og som plutselig flasher puppene sine. jeg smiler og vinker til henne og viser at jeg synes de små søte puppene er fine. Så røyser hun seg opp eller står på en stol eller noe og jeg ser plutselig henne i trusa. Hun tirrer meg med å dra den litt ned helt til hun tar av alt. Jeg blir så kåt og får lysst å knulle henne, men tror hun er veldig ung. Men så vaker og deilig. Anonymkode: a9bc0...be1
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #3 Skrevet 41 minutter siden Kul runkehistorie. Anonymkode: 0acc6...4c5
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #4 Skrevet 35 minutter siden Kanskje på tide å legge seg nå? Anonymkode: a3a01...f09
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #5 Skrevet 35 minutter siden Jeg må bare spørre: Hvorfor Sortland? Veldig spesifikt. Anonymkode: 0acc6...4c5
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #6 Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kul runkehistorie. Anonymkode: 0acc6...4c5 Eh, nei. En mer effortless runkehistorie skal man lete lenge etter... Anonymkode: ddfe4...891
Plexi Skrevet 16 minutter siden #7 Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vaker? Anonymkode: f08b8...7b1 Mer sannsynligvis at det var en frekk liten torskefrøken som vaket forførerisk for han ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå