AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:42 #1 Skrevet torsdag kl. 20:42 Eller dagens første måltid Hva pleier du oftest å spise, og er det forskjell på til hverdags og helg? Anonymkode: 16a2f...8f6
AnonymBruker Skrevet i går, 06:18 #2 Skrevet i går, 06:18 I hverdagen er det en skål med forskjellig oppskjært frukt og grønnsaker i 9 tiden, også enten yoghurt med frukt og frø/ kjerner til lunsj. I helgene er det sen frokost etter god tur eller trening, og da enten gode rundstykker/ småbrød fra bakeri eller nystekte rundstykker med godt pålegg. Liker ikke å spise såpass tung mat på jobb, blir så sløv. Anonymkode: 76737...4c7 1
AnonymBruker Skrevet i går, 06:19 #3 Skrevet i går, 06:19 Enten yoghurt eller noen tynne knekkebrød med godt pålegg til lunsj skulle det stå 😅 Anonymkode: 76737...4c7 1
AnonymBruker Skrevet i går, 06:36 #4 Skrevet i går, 06:36 Når jeg skal på kontoret: Hopper over frokost vanligvis, kun kaffe med mandelmelk. Første måltid er lunsj kl. 11. Er jeg kjempesulten før det, så er det gjerne et knekkebrød med baconost som får holde meg gående Hjemmekontor/helg: Egentlig hopper jeg litt over frokost her også, kaffe med mandelmelk og så normalt sett trening. Etter det spiser jeg gjerne egg i forskjellige varianter, eller avocadotoast med tunfisk. Så det blir litt mer frokost/brunsj. Jeg må være våken noen timer før jeg får den helt store appetitten. Anonymkode: 67ac5...180
MiominMio Skrevet i går, 06:43 #5 Skrevet i går, 06:43 Akkurat nå har jeg dilla på eple med kanel (varmet opp) og yoghurt til. Det er lett nok måltid for meg en tidlig morgen.
AnonymBruker Skrevet i går, 06:43 #6 Skrevet i går, 06:43 Knekkebrød med ost. Anonymkode: 15ddc...348 1
AnonymBruker Skrevet i går, 06:57 #7 Skrevet i går, 06:57 Ofte knekkebrød til lunsj (mitt første måltid) med noe kjedelig pålegg. Eller middagsrester som jeg absolutt foretrekker. Det har jeg i dag 😁 Anonymkode: 97fdf...e74 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:00 #8 Skrevet i går, 07:00 Det første måltidet varierer veldig. Alt fra knekkebrød med egg eller leverpostei til middagsrester eller omelett eller nudler eller proteinpulver. Alt etter om det er noe som må er på vei til å gå ut på dato eller om jeg faktisk kan ta akkurat hva jeg selv ønsker. Spiser sjeldent før kl 12, står opp i 6-7-tiden. Anonymkode: a7ebb...60e
AnonymBruker Skrevet i går, 07:04 #9 Skrevet i går, 07:04 2 knekkebrød mellom 12 og 14😊 Anonymkode: 2b717...b72
AnonymBruker Skrevet i går, 07:06 #10 Skrevet i går, 07:06 Spiser året rundt man-fre kjøleskapsgrøt til frokost. Består av havregryn, chiafrø, proteinyoughurt eller gresk youghurt og proteinpulver, usøtet mandelmelk. Toppes med blåbær, noen bananskiver og jordbær og 1 ts peanøttsmør. Føler meg godt og mett lenge. I helgene lager jeg ofte pannekaker på lørdag søtet med banan, barna elsker dette. Alternativt rundstykker i ovn og godt pålegg. Har aldri klart å bli mett av feks knekkebrød eller 1 liten youghurt uten noe ekstra. Så dette er aldri noe jeg spiser til frokost eller lunsj. Anonymkode: a384c...464
Thjelp Skrevet i går, 08:37 #11 Skrevet i går, 08:37 Jeg spiser kjøleskapsgrøt. Blir kl 12 på jobb og kanskje rundt 11 i helgene. Spiser sjeldent noe annet, det er kun juleaften, 1.juledag, 1.nyttårsdag og kanskje påsken. Og så klart de få anledninger jeg er på hotell 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:34 #12 Skrevet i går, 14:34 2 skiver med speilegg og bacon og en stor kopp kaffe. Og et glass Orju. Fast rituale i over 25 år. Anonymkode: f5ac5...ce0 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Skrevet 16 timer siden Kommer an på. Første måltid er gjerne lunsj, i hvertfall på hverdager. Har som regel med meg matpakke. Kan være middagsrester, salat, litt frukt eller grønnsaker, hjemmebakt brød med pålegg, yoghurt med bær og havregryn eller kjøleskapsgrøt. Anonymkode: 4d64f...71a 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #14 Skrevet 16 timer siden I hverdagen, knekkebrød eller ristet brød med feks ost,eller frokostblanding med melk. I helgene,gjerne noe mer fancy,som rundstykker/baguetter, egg og bacon,omelett,eller havregrøt med forskjellig topping. Anonymkode: ac399...fee 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Skrevet 15 timer siden I ukedagene en skive grovbrød med pålegg (som oftest lett nøkkelost eller ost og skinke) I helgene spiser jeg senere frokost, og da blir en en skive grovbrød med kokt egg og ett knekkebrød med blåmuggost og honning. Lite spenning i frokosten, men funker godt. Anonymkode: 55d0e...0cf 1
alfathealfa Skrevet 15 timer siden #16 Skrevet 15 timer siden Til hverdags er første måltid ofte lunsj, men av og til et glass biola og etpar omega 3-kapsler. Ikke en fast rutine. Helg - litt mer kosefrokost. Kjøpte en gårds-yoghurt med solbær i går på et matutsalg, så blir den i dag, og bananpannekaker med havregryn fordi vi har to brune bananer - de er gode i pannekaker. https://www.godt.no/oppskrifter/pannekaker-og-vafler/2217/sunne-bananpannekaker
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #17 Skrevet 15 timer siden Frokost 6 dager i uka er en skive grovbrød med kjøttpålegg eller ost, og en Yoplait youghurt. På søndager er det en skive med egg og bacon på. I over 20 år var frokosten havregrynsgrøt med bananbiter. Kan ikke spise det lenger pga genetisk diabetes. For mye karbohydrater i havregryn, som omdannes til sukker i kroppen, pluss fruktsukkeret i banan. Anonymkode: 417e0...b39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå