Gå til innhold

Slikke en fullspruta fitte

Fremhevede innlegg

Skrevet

For mitt vedkommende består problemet mest i at jeg generelt mister lysten på sex rett etter utløsning. Og pliktsex vil jeg av prinsipp ikke utføre. Derfor passer jeg altid på å slikke henne til orgasme, før jeg eventuelt penetrerer.

Anonymkode: adcd1...f70

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Mange grisete menn her ser jeg. 

Anonymkode: 4b994...941

Enig

Sjeleglad jeg slipper ekkle ting

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Runketråd 

Anonymkode: 9040c...5f7

Plexi skrev (2 minutter siden):

Som 97% av trådene her. Kunne ønske forumet hadde en ignorer-funksjon for denne delen.

Synes det slenges "runketråd"-kommentarer svært ofte her... en god del for ofte. Temaet og innlegget er ikke typisk en ting noen runker til liksom. Om noen runket til dette, så ville det faktisk vært litt rart.

Runketråd-kommentarer er derimot nærmest en epidemi.
Kanskje ikke et sexforum er noe for dere?

• Liker 2
Skrevet
Even Tuell skrev (6 minutter siden):

anskje ikke et sexforum er noe for dere?

Har null i mot et sexforum, men er jo så mange infantile tråder som virker som de er enten skrevet av en overkåt tenåring eller et par gamle griser som sitter med loffen i hånda og venter på noen juicy svar fra kvinner. 

Skrevet
Plexi skrev (2 timer siden):

Har null i mot et sexforum, men er jo så mange infantile tråder som virker som de er enten skrevet av en overkåt tenåring eller et par gamle griser som sitter med loffen i hånda og venter på noen juicy svar fra kvinner. 

Runker man til dette er man over gjennomsnittet rar. Helt unaturlig runketråd spør du meg. 

• Liker 1
Skrevet

Når du har spruta henne full så vil jeg tro at hun også har hatt orgasme. Da ser jeg ikke helt poenget. Mye bedre å gjøre det før, både for deg og henne. 

Anonymkode: d0d0a...d14

Skrevet

Ts her. Elsker å slikke fitte ja. Kan gjøre det mye og ofte, bare ikke når den er full av sperm. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Når du har spruta henne full så vil jeg tro at hun også har hatt orgasme. Da ser jeg ikke helt poenget. Mye bedre å gjøre det før, både for deg og henne. 

Anonymkode: d0d0a...d14

De fleste kvinner legger ikke fitta på hylla etter 1 orgasme..tosiffret er ikke uvanlig faktisk..:)

Skrevet
Vålull skrev (4 timer siden):

Bare et genuint teit spørsmål fra meg, men hvorfor bruker visse så vågale ord, feks teksten som dette?

jeg mener ikke noe vondt, men hvorfor? Jeg kunne ikke ha brukt slike ord for å beskrive slik setting. Men ja, jeg er ikke så veldig gammel altså så jeg bare lurer på de rareste ting😂

Hvilken vågale ord er det du mener? 

Du skriver (feks som dette), men viser ikke til noe spesifikt 😊 

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ts her. Elsker å slikke fitte ja. Kan gjøre det mye og ofte, bare ikke når den er full av sperm. 

Tror du den er full av sperm 20 minutt etter du har spurtet inni henne? 

For da tar du virkelig feil 😅

Eller 10 minutt for den saks skyld. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Som mann vil jeg ikke slikke fitta til kona etter at jeg har spruta inni henne. Må la det gå noen dager etterpå før jeg slikker henne, så jeg vet sæden er borte. Er jeg fisefin eller er det flere her som ikke vil ha sine egne sædrester i kjeften. 

Du er egoistisk og for stor på deg selv.

Anonymkode: 40860...95a

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

For mitt vedkommende består problemet mest i at jeg generelt mister lysten på sex rett etter utløsning. Og pliktsex vil jeg av prinsipp ikke utføre. Derfor passer jeg altid på å slikke henne til orgasme, før jeg eventuelt penetrerer.

Anonymkode: adcd1...f70

Helt enig og det tror jeg gjelder de fleste menn.

Om jeg fortsatt er tent og kåt, og noen andre har fylt henne opp kunne jeg godt slikke henne (i fantasien i alle fall :D). Jeg har også smakt min egen sæd (selfsuck) så jeg har ingen aversjon mot dette, men når kåtskapen har forlatt meg er jeg ikke lenger like keen.

Anonymkode: 0f631...7ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Folk er forskjellige. Kjæresten min tar ansvar og stikker meg ren etter at han har sprutet. Så blir det dype kyss hvor vi deler det som er🔥 vi elsker litt gris👅

Anonymkode: a05f4...792

Fy faen så næsty! Det deiligste er å la sæden være der i mange dager, så.jeg blir gravid

Anonymkode: e71de...44d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...