AnonymBruker Skrevet i går, 16:04 #1 Skrevet i går, 16:04 Hei, Jeg blir nedbemannet på jobb og lurer på dette med fritak fra arbeidsplikt i oppsigelsestiden. Noen som har fått dette før, hvordan går man frem i 15-1 møte. Er det vanskelig å få gjennomslag for dette? Anonymkode: 16d41...46a
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Jeg vle nedbemannet før sommeren, men sluttavtalen jeg fikk tilbud om unneholdt allerede fritak fra arbeidsplikt. Kommer jo an på både bedriften, hva du jobber med og hva grunnen til nedbemanning er -for hvor enkelt det er å forhandle frem. Men skader absolutt ikke å forhandle. Bruk fagforening om du er medlem og be om tips! Lykke til! Anonymkode: 05a34...ef2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei, Jeg blir nedbemannet på jobb og lurer på dette med fritak fra arbeidsplikt i oppsigelsestiden. Noen som har fått dette før, hvordan går man frem i 15-1 møte. Er det vanskelig å få gjennomslag for dette? Anonymkode: 16d41...46a Jeg ble også "nedbemannet" (kun vært i bedriften i 5 år) kunne gå på dagen,men valgte å si til ledelsen at jeg ville jobbe de dagene de betalte meg for,alt annet er urimelig sa jeg. Jeg ble aldri "nedbemannet" fikk beholde jobben i 8 år etter den episoden inntil jeg sa opp jobben forde jeg fikk ny jobb nærmere bosted. Anonymkode: 2f12d...0db
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ble også "nedbemannet" (kun vært i bedriften i 5 år) kunne gå på dagen,men valgte å si til ledelsen at jeg ville jobbe de dagene de betalte meg for,alt annet er urimelig sa jeg. Jeg ble aldri "nedbemannet" fikk beholde jobben i 8 år etter den episoden inntil jeg sa opp jobben forde jeg fikk ny jobb nærmere bosted. Anonymkode: 2f12d...0db Hva mener du her? Ombestemte de seg da du ville jobbe etter å ha blitt sagt opp? Anonymkode: f3acb...444
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå