Gå til innhold

Flere runder

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bamseklemmer skrev (Akkurat nå):

1. Tillitsfull.. eller kommer det av omsorg? 🥰
2. Det ser jeg på som et kvalitetsstempel😉

1: Jeg har både tillit og omsorg vil jeg si 😍

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nikoletta skrev (1 minutt siden):

1: Jeg har både tillit og omsorg vil jeg si 😍

Jo.. jeg skjønte nok at det var begge deler☺️
"Fremmede mennesker er ikke så fremmed når det gjelder sex"
Vi har god tid til å se på førsteinntrykket.. av oppførsel, gjensidig interesser, respekt og humør..
Det går fint å unngå ONS, fordi det er begges ønske.. Og da gir vi hverandre både en og flere muligheter, til forbedring.
Så tilliten betyr egentlig bare at jeg "tar sjansen", på at det går bra den første gangen. 
Det å få sprute inni er deilig, det føler jeg på som høy tillit og omsorg🥰👏

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (Akkurat nå):

Omsorg, faktisk!?! Barmhjertighetsknull er det mest usexy som finnes.

Anonymkode: 3e7b3...9a1

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Greit å ha disse kravene, for alle er knyttet til ansvar👏
Fleksibel... betyr det at du liker "Full Nelson Position"? Siden du synes er gøy å variere☺️

Hva er "Full Nelson Position"?

Tenkte i forhold til rumpe, pupper, mage osv.

Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Jo.. jeg skjønte nok at det var begge deler☺️
"Fremmede mennesker er ikke så fremmed når det gjelder sex"
Vi har god tid til å se på førsteinntrykket.. av oppførsel, gjensidig interesser, respekt og humør..
Det går fint å unngå ONS, fordi det er begges ønske.. Og da gir vi hverandre både en og flere muligheter, til forbedring.
Så tilliten betyr egentlig bare at jeg "tar sjansen", på at det går bra den første gangen. 

Å sprute inni ei dame du ikke vet om du kan stole på er galskap...

Her synes jeg du er for tillitsfull.

Er vel det man kaller for dårskap...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Skjeden renser seg selv jo. Man tisser ikke ut av skjeden. Man skal aldri vaske eller spyle inni skjeden. 

Anonymkode: bbe4f...a7d

Ja, selve skjeden renser seg selv. Men man dusjer jo fortsatt kjønnslepper og området rundt? Har ikke sagt at man skal spyle oppi der, eller at man må bruke såpe. Og nei man tisser ikke ut av skjeden, det er jeg fullt klar over. Men det hjelper fortsatt å tisse for å unngå urinveisinfeksjon etc. 

Anonymkode: 99d28...ec1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.9.2026 den 22.55):

Hvordan gjør dere det hvis dere har sex flere ganger i løpet av samme dag/kveld? Kommer han inni dere flere ganger? Og når dere har ons, lar dere han komme inni dere? Syns tanken på å la fremmede komme inni er litt ekkel, så vil helst ikke det, men kommer helt an på..

Anonymkode: 99d28...ec1

Vi "fyller på" ja. Vi har sex uten kondom og begge synes at det er best at jeg kommer inni henne. Så for oss er sex = jeg kommer i henne. Blir det flere runder rett etter hverandre, så blir det påfyll og påfyll sånn sett ja.

Når det er sagt, så pleier hun å ta en tur på badet etter at vi har hatt sex, og da kommer det meste ut igjen. Så det er ikke sånn at hun går rundt med "fitta full av sæd" hele kvelden uansett. Men hun kjører ikke full dusj og vask bare fordi vi har knulla.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Samme her. Vi kan ha sex flere ganger om dagen og varierer om han kommer i munn eller i meg, begge synes det er gris å komme på mage osv, så prøver å unngå det - selvom det og skjer.

Kan fint komme i meg, bli liggende å slappe av uten å trekke seg ut, før man tar en runde til med en gang. Ellers pleier jeg å vaske meg nedentil mellom hver gang - om man har vært oppe av senga enda. Det er som sagt ikke alltid det skjer, hender jo bare tar flere på rad.. 😀 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Strigiformes skrev (På 18.9.2026 den 9.53):

Å sprute inni ei dame du ikke vet om du kan stole på er galskap...

Her synes jeg du er for tillitsfull.

Er vel det man kaller for dårskap...

Jo.. jeg skal innrømme min svakhet, jeg stoler litt for mye på kvinner. 
Ikke redd hain "Tore på sporet" heller, jeg skal ta den beskjeden som en mann👏
Dårskap er det nok.. "Dåreøyne av orgasmen" er mitt kjennetegn😆

Skrevet
Even Tuell skrev (På 18.9.2026 den 22.51):

Vi "fyller på" ja. Vi har sex uten kondom og begge synes at det er best at jeg kommer inni henne. Så for oss er sex = jeg kommer i henne. Blir det flere runder rett etter hverandre, så blir det påfyll og påfyll sånn sett ja.

Når det er sagt, så pleier hun å ta en tur på badet etter at vi har hatt sex, og da kommer det meste ut igjen. Så det er ikke sånn at hun går rundt med "fitta full av sæd" hele kvelden uansett. Men hun kjører ikke full dusj og vask bare fordi vi har knulla.

Gjenkjennbar kvinne😉.. resten vet du nok fra før (sitat slutt)
Sæden er basisk.. og har en pH-verdi på ca 7,2 til 7,8. Og underlivet har en pH-verdi på ca 3,5 til 4,5. 
Grunnen til at de ikke vil gå rundt med "fitta full av sæd", er nok bakeriefloraen pga av ubalansen i pH-verdien. 
Men "fitta full av sæd" gir jo også stram lukt. Tissing er derfor nyttig, fordi de kniper samtidig for å få ut sæden når de tisser. 
Menn må jo også tørke av skaftet og hodet for sæd, ellers lukter det "gutterom"😆
Sæd på magen eller andre steder lukter ikke like stramt, fordi det blir tørket av lufta👏

Skrevet
Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Jo.. jeg skal innrømme min svakhet, jeg stoler litt for mye på kvinner. 
Ikke redd hain "Tore på sporet" heller, jeg skal ta den beskjeden som en mann👏
Dårskap er det nok.. "Dåreøyne av orgasmen" er mitt kjennetegn😆

Du kler det du😉

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor han kommer varierer uansett om det er flere runder på samme dag, eller om det er et døgn siden sist. Det kommer an på stemningen og tiden. Jeg tisser alltid etter sex uansett, så får presset ut og tørket bort det verste selv om jeg ikke hopper rett i dusjen.

Vi har mine og dine barn, så noen ganger er vi kjappe mens vi «bretter tøy», og da passer det dårlig å bli sprutet på slik at man må vaske seg. Da svelger jeg helst.

Ons har jeg aldri vært fan av, men brukte alltid kondom med nye partnere, så det var aldri en problemstilling.

Anonymkode: ac55f...93f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...