AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Hvordan gjør dere det hvis dere har sex flere ganger i løpet av samme dag/kveld? Kommer han inni dere flere ganger? Og når dere har ons, lar dere han komme inni dere? Syns tanken på å la fremmede komme inni er litt ekkel, så vil helst ikke det, men kommer helt an på.. Anonymkode: 99d28...ec1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden I starten så kunne vi ha sex 3-4 g om dagen, det er ikke mulig nå med tre barn. Blir stort sett kun en runde for hans del, mens noen ganger er ikke jeg helt ferdig og da kan han hjelpe meg etter han har kommet. Stort sett kommer han inni meg, jeg er sterilisert så ingen fare for å bli gravid. Da vi hadde sex mange ganger så kunne han komme litt her og der😅 De gangene jeg hadde ons tidligere så har jeg brukt kondom stort sett, det er en risiko å ta. Anonymkode: 9233d...ab1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden hvis to ganger samme kveld, kommer jeg inni henne. hvis tre eller flere kommer jeg på brystene eller magen hennes for variasjonens skyld. eller i munnen hennes. selvsagt kondom med ons. jeg har da livet kjært. husk på sykdommer! Anonymkode: 1c66e...820
Strigiformes Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Lar aldri en mann komme inni meg. Ingen får lov til å ha sex med meg uten kondom! Ellers er jeg veldig fleksibel. Gøy å variere 🙌 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Nettopp blitt kjent med en fyr og jeg lå over forrige helg. Hadde sex 7 ganger på 12 timer 😅 kom 6/7 ganger inni meg. Har aldri ONS Anonymkode: 55e88...891 1 2
Nikoletta Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvordan gjør dere det hvis dere har sex flere ganger i løpet av samme dag/kveld? Kommer han inni dere flere ganger? Ja, det også AnonymBruker skrev (15 timer siden): Og når dere har ons, lar dere han komme inni dere? Syns tanken på å la fremmede komme inni er litt ekkel, så vil helst ikke det, men kommer helt an på.. Anonymkode: 99d28...ec1 Har ikke hatt ONS på mange mange år.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Kommer nesten alltid inni. Selvsagt uten kondom, vi er i et forhold. Hvis sex om kvelden, der vi bare sovner, kan vi ha morgensex også. Da kommer han inni igjen. Og så dusjer jeg etterpå. Det skjer oftere enn flere utløsninger i samme sexstund. Anonymkode: 9492d...142
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvordan gjør dere det hvis dere har sex flere ganger i løpet av samme dag/kveld? Kommer han inni dere flere ganger? Og når dere har ons, lar dere han komme inni dere? Syns tanken på å la fremmede komme inni er litt ekkel, så vil helst ikke det, men kommer helt an på.. Anonymkode: 99d28...ec1 Man bør jo ikke ha sex med fremmede, så denne problemstillingen forstår jeg ikke helt. Anonymkode: fbeaf...dd1 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Da jeg var ung hadde jeg sex med menn jeg har flørtet med/hatt en god tone med og kjent litt fra før. Noen har vært uten og noen med. Ettersom jeg har blitt eldre er jeg veldig på kondom i begynnelsen. Men etter hvert som man blir bedre kjent ville jeg nok foretrukket uten fordi det tenner meg Anonymkode: fbb86...b53
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå