AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:27 #1 Skrevet mandag kl. 14:27 Hei. Lurer på om det er flere som har lykkes med bare ett egg fra egguttak? Jeg har lav eggreserve, og kan vel egentlig ikke forvente så mange flere egg enn dette de neste rundene heller. I dag var mitt første egguttak. Vet det er mye som skal klaffe de neste dagene, men hadde vært fint å høre om andre har lykkes med bare ett egg. I tillegg har jeg akkurat litt for tynn livmorslimhinne, men de vil likevel ha meg inn om 3 dager for innsett. Jeg er ikke veldig håpefull, men prøver å tenke positivt. Jeg er 30 år. Anonymkode: 1a6de...890
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:02 #2 Skrevet mandag kl. 15:02 Med bare ett egg blir det selvfølgelig litt mer sårbart, men ingenting er umulig. At du er 30 år er i utgangspunktet positivt med tanke på eggkvalitet, selv om du har lav eggreserve. Det viktigste nå er at egget blir befruktet og følger en fin utvikling videre Ønsker deg masse lykke til ❤️ Anonymkode: e14cc...d15 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:06 #3 Skrevet mandag kl. 15:06 Du er ung i denne sammenhengen, det betyr mye. Jeg hadde kun to egg på uttak som 31-åring, de satte inn begge siden jeg tilsynelatende responderte dårlig på stimulering, resultatet ble verdens flotteste tvillinger. ♥️♥️ Anonymkode: bb98a...2ce 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:45 #4 Skrevet mandag kl. 15:45 Under mitt siste egguttak forventet vi faktisk bare ett egg. Som var katastrofalt dårlig i forhold til mine forrige runder hvor vi fikk ut 5 egg. Da jeg kom på egguttaket fikk de allikevel ut 3 egg. Men det var allikevel ett egg som var bra nok. Den ble et embryo. Og en baby. ❤️ Anonymkode: 88e4e...904 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:19 #5 Skrevet mandag kl. 17:19 Ikke erfaring med det selv, men har en bekjent som fikk ut 1 egg første uttak, ble baby. Og på søskenforsøk fikk de også bare 1 egg, og hun har snart termin ❤️ Anonymkode: 083c6...7dd 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:15 #6 Skrevet mandag kl. 20:15 Man trenger i teorien bare et egg ❤️🤞🏻 På mitt første uttak fikk jeg ut 8 egg, men ingen av innsettene resulterte i en vellykket graviditet. Siste uttak endte med bare to egg og et eneste embryo. Jeg er nå 7 uker på vei, og håper det kan gå veien. En venninne fikk bare ut et egg og det gikk veien. De har i dag et barn på 5 år. Så situasjonen din er absolutt ikke håpløs. Krysser fingrene for deg ❤️ Anonymkode: 5baff...a34 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:18 #7 Skrevet mandag kl. 20:18 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei. Lurer på om det er flere som har lykkes med bare ett egg fra egguttak? Jeg har lav eggreserve, og kan vel egentlig ikke forvente så mange flere egg enn dette de neste rundene heller. I dag var mitt første egguttak. Vet det er mye som skal klaffe de neste dagene, men hadde vært fint å høre om andre har lykkes med bare ett egg. I tillegg har jeg akkurat litt for tynn livmorslimhinne, men de vil likevel ha meg inn om 3 dager for innsett. Jeg er ikke veldig håpefull, men prøver å tenke positivt. Jeg er 30 år. Anonymkode: 1a6de...890 Uten sammenligning for øvrig så hadde jeg fine eggposer og første runde fikk jeg ut 8 egg, kun ett som var litt brukbart (legen var ikke veldig optimistisk), men ble ikke graviditet av det. Så byttet jeg medisiner og fikk flere egg, men legen ville ikke ta ut mer enn 13 (som også er bra!), men her var også bare ett brukbart - med dette er jeg 15 uker på vei nå. Så om man har mye, lite eller middels er det bare det ene som trengs. Kanskje du trenger andre medisiner for å bedre mengde, kvalitet, modning, etc? Hadde også tynn livmorslimhinne - fikk beskjed om å gå lengre og tidligere på cyclogest. Mye kan skje på tre dager, håper det beste for deg! Anonymkode: 505bc...b79 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:21 #8 Skrevet mandag kl. 20:21 Vi fikk to, men det ene var for dårlig til innsett. Det andre er tretten og sitter og gamer... Anonymkode: 0683f...8b2 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:33 #9 Skrevet mandag kl. 20:33 Fikk ut bare ett egg på mitt søskenforsøk . Jeg var 36 og fikk råd fra st Olav om å dra til Danmark og forsøke eggdonasjon da dette ikke var lov i Norge da Det var ikke nødvendig 😊 Egget klamret seg fast og har blitt til en frisk tenåring. Ikke mist trua 🤗 Anonymkode: 094c9...881 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:13 #10 Skrevet mandag kl. 21:13 Tusen takk alle ❤️ Hjelper å høre disse positive utfallene 💕 Anonymkode: 1a6de...890
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå