AnonymBruker Skrevet i går, 12:33 #21 Skrevet i går, 12:33 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sikkert nok, men medlemslistene har blitt tatt vare på for å si det sånn 🙂 De slipper ikke unna så lett, dette kan få konsekvenser for alle som har vært medlemmer der. Det er flere av medlemmene som har vært der "undercover" og som har tatt masse screenshots i tillegg til å lagre medlemslisten Anonymkode: a3ef0...7b9 Du vet at politiet kan få tilgang til det når som helst? Eller tenker du å starte en egen hevnaksjon mot disse medlemmene på noe vis altså? Anonymkode: 78e6c...c45 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:37 #22 Skrevet i går, 12:37 Jeg vil at de som legger ut bilde av andre der havner i fengsel Anonymkode: fcba9...bcb 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:41 #23 Skrevet i går, 14:41 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil at de som legger ut bilde av andre der havner i fengsel Anonymkode: fcba9...bcb Det kommer de ikke til å bli. Er du blitt lagt ut? Anonymkode: 78e6c...c45
AnonymBruker Skrevet i går, 14:43 #24 Skrevet i går, 14:43 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kommer de ikke til å bli. Er du blitt lagt ut? Anonymkode: 78e6c...c45 Håper ikke det. Har ikke gjort noe galt men redd for falske rykter og sånt Anonymkode: fcba9...bcb
AnonymBruker Skrevet i går, 14:44 #25 Skrevet i går, 14:44 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil at de som legger ut bilde av andre der havner i fengsel Anonymkode: fcba9...bcb Det skjer ikke. Dersom de skriver ting som ikke er sant, kan det være injurierende, da kan du saksøke de privat. Det blir nok ikke straffesak av det. Anonymkode: a164c...5f5
AnonymBruker Skrevet i går, 14:46 #26 Skrevet i går, 14:46 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper ikke det. Har ikke gjort noe galt men redd for falske rykter og sånt Anonymkode: fcba9...bcb Det er veldig spesielt å være såmredd for det, dersom du ikke har gjort noe galt? Har du noen ekser som har spredt falske rykter om deg? Har noen kalt deg en mishandler på noe tidspunkt? Anonymkode: 78e6c...c45 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:07 #27 Skrevet i går, 16:07 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er veldig spesielt å være såmredd for det, dersom du ikke har gjort noe galt? Har du noen ekser som har spredt falske rykter om deg? Har noen kalt deg en mishandler på noe tidspunkt? Anonymkode: 78e6c...c45 Nope aldri hatt kjæreste før Anonymkode: fcba9...bcb
AnonymBruker Skrevet i går, 16:36 #28 Skrevet i går, 16:36 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nope aldri hatt kjæreste før Anonymkode: fcba9...bcb Men hvor har du fått denne tanken fra da? Jeg visste ikke om at slike grupper fantes før inntil nylig. Hvorfor i alle dager skulle noen skrive om det der? Anonymkode: a164c...5f5 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #29 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bare dumt at folk prater om uskyldige menn der. Og hvis menn bare er ute etter sex der… so what? Anonymkode: fcba9...bcb Hvis man bare er ute etter sex og ikke er ærlig på det så er det jo bare rimelig å bli outet. Bedre kjøpe seg en hore fremfor å lure andre. Anonymkode: c6843...cbe 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #30 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nope aldri hatt kjæreste før Anonymkode: fcba9...bcb Man trenger ikke å hatt kjæreste for å behandle kvinner dårlig🙄 Anonymkode: c6843...cbe 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #31 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvor har du fått denne tanken fra da? Jeg visste ikke om at slike grupper fantes før inntil nylig. Hvorfor i alle dager skulle noen skrive om det der? Anonymkode: a164c...5f5 Fordi folk er gæærne. Anonymkode: 6f96d...247
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #32 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei. Har brukt hinge en stund nå men sletta kontoen. Er ute etter et seriøst og langvarig forhold. Men denne gruppen som heter «dater vi samme fyr» fikk meg til å slette den umiddelbart. er redd for at jeg blir postet der hvor 15k folk kan se meg og potensielt sett ødelegge ryktet mitt (selvom jeg ikke har gjort noe galt) har hørt det er mye falske ting som blir sagt der om menn. Hva tenker dere om sånne grupper? Anonymkode: fcba9...bcb Helt sinnsykt at slike grupper ikke lar seg stenge ned. Det er ikke snakk om at man forebygger vold og overgrep. Det er først og fremst en gapestokk hvor man kan poste hvilken som helst påstand om hvem som helst. Uten at vedkommende verken kan lese det som skrives om dem eller kan komme med tilsvar. At folk snakker med flere personer på Tinder er helt vanlig. Det betyr ikke at de dermed er notorisk utroe drittsekker. Anonymkode: c541b...29f 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #33 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi folk er gæærne. Anonymkode: 6f96d...247 Da tenker jeg absolutt ikke at dating-apper er rette stedet for deg 😂😂 der må du være forberedt på å treffer på litt av hvert. Håper heller du møter noen irl, der har du hvertfall muligheten til å lodde stemningen litt. Men klart, gærne folk finnes overalt. Heldigvis er ikke flertallet slik 😊 Det går nok bra. Anonymkode: a164c...5f5 1
Radka Skrevet 21 timer siden #34 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det var du som brukte ordet tilsynelatende, så jeg går ut i fra at du vet hva det betyr. Anonymkode: 0597a...c54 Tilsynelatende = mest sannsynlig uskyldig.
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #35 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Da tenker jeg absolutt ikke at dating-apper er rette stedet for deg 😂😂 der må du være forberedt på å treffer på litt av hvert. Håper heller du møter noen irl, der har du hvertfall muligheten til å lodde stemningen litt. Men klart, gærne folk finnes overalt. Heldigvis er ikke flertallet slik 😊 Det går nok bra. Anonymkode: a164c...5f5 Merkelig svar. Jeg er ikke på noen datingapper, jeg er godt etablert, og det har jeg vært siden før datingapper kom. Du kunne ikke skjønne hvorfor i alle dager folk skulle sitte og juge om mennesker i en gruppe på Facebook. Svaret mitt på det er at folk er gæærne, og juger om ting bare for å lage faenskap. Derfor er slike grupper en uting. Anonymkode: 6f96d...247
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #36 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Merkelig svar. Jeg er ikke på noen datingapper, jeg er godt etablert, og det har jeg vært siden før datingapper kom. Du kunne ikke skjønne hvorfor i alle dager folk skulle sitte og juge om mennesker i en gruppe på Facebook. Svaret mitt på det er at folk er gæærne, og juger om ting bare for å lage faenskap. Derfor er slike grupper en uting. Anonymkode: 6f96d...247 Jeg har aldri påstått at det er greit å lyve om folk, hverken på nett eller andre steder. Jeg trodde poenget med tråden var en som ønsket å prøve nettdating, men ikke tør pga han er redd for å bli hengt ut på nett - uten grunn. Dersom man blir det helt uten grunn, kun pga den som gjør det er gal, så kan jo det liksågodt skje med noen som treffer deg hvor som helst. ( men ja, jeg tror jo man er mer utsatt for å havne på rasetenkningen til gærne mennesker på nett, fordi der treffer man mange man ikke treffer irl. Og noen gærne er mest aktive på nett). Det kan skje meg! Men jeg har aldri noensinne tenkt på det, derfor jeg prøver å spør hvorfor noen er så bekymret for det? Jeg har aldri hørt om noen vanlige folk som har opplevd dette. Kun en som ble avslørt i utroskap, men det var ikke i en slik gruppe, og ikke løgn. Anonymkode: a164c...5f5 1
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden #37 Skrevet 4 minutter siden AnonymBruker skrev (På 14.9.2026 den 11.08): Det er jo ræl som driver med blant annet rus , kriminalitet , vold, voldtar, og som utnytter kvinner på det groveste de skriver om på slike sider. Ikke normale oppegående flotte menn, de har selvsagt ingen grunn til å havne der. Anonymkode: c6843...cbe Så en kvinne som selv passer den profilen kan ikke publisere for å hevne seg på typen som til slutt slo opp med henne? Det er utrolig hvor naive enkelte folk er, såfremt det er folk på deres egen «side» eller det passer et visst narrativ. Selvfølgelig blir dette misbrukt. Se for deg en litt stakkarslig fyr som har blitt undertrykket og psykisk manipulert av ei dame og til slutt, etter mange år, klarte han å gå. Kanskje han ropte noen stygge ord på vei ut. Han blir så frama som psykopat på nett uten mulighet til å uttale seg satt i offentlig gapestokk. Fortjent? Anonymkode: f76f5...67d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå