Kristineeeee Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Stoler dere på myndighetene? hvorfor / hvorfor ikke Tror dere på pedofile nettverk i politi og barnevern? hvorfor/ hvorfor ikke Har dere reflektert over hvordan systemet fungerer? Tror dere det som blir framstilt i media som fakta fordi det kommer fra nrk? Hvorfor stoler dere mer på nrk enn andre kanaler? Har dere reflektert hvem som betaler redaktørstyrte medier? jeg kan starte først: Jeg stoler ikke på myndighetene, da jeg forventer 100% ærlighet redelighet. Det er mangelvare i dag hos de som sitter på makten. Pedofile finnes også i politiet. Det vet jeg. Politiet holder selvsagt kortene tett til brystet når det gjelder sine egne. Jeg har reflektert, og nei jeg stoler ikke på nrk. De fremstiller sider ved en sak men belyser ikke alle sidene. De er også politisk styrt 2 2
huldra_hildur Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Ja stoler på myndighetene sånn i det store og hele. Pedofile finnes dessverre i alle yrker og samfunnslag 3
Bluedot2 Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Ja jeg stoler på myndighetene inntil det motsatte er bevist. Norge er blant de minst korrupte landene i verden, men noen ugler i mosen kan en vel sikkert finne overalt.
Kristineeeee Skrevet 6 timer siden Forfatter #4 Skrevet 6 timer siden Bluedot2 skrev (49 minutter siden): Ja jeg stoler på myndighetene inntil det motsatte er bevist. Norge er blant de minst korrupte landene i verden, men noen ugler i mosen kan en vel sikkert finne overalt. Det er ganske sikkert at det finnes. Er jo nettopp avdekket pedofili og kriminalitet blant barneverns ansatte. Det motsatte blir sjelden «bevist» da myndighetene dekker over forvaltningen. Og nrk klipper og limer og former nyhetene kjøpt av staten. Da får du sjelden sannheten i de ordinære nyhetssendingene. 1 3
miamusen Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Stoler på ingen måte på myndighetene. Har opplevd for mye selv, og dessuten lest og sett alt for mange ting som kommer frem nå. Norge er absolutt ikke så uskyldig som det liker å fremstå. Korrupsjonen er kanskje mer gjemt enn i andre land, men den er akkurat like aktuell og virkelig. 2 2
Kristineeeee Skrevet 4 timer siden Forfatter #6 Skrevet 4 timer siden miamusen skrev (1 time siden): Stoler på ingen måte på myndighetene. Har opplevd for mye selv, og dessuten lest og sett alt for mange ting som kommer frem nå. Norge er absolutt ikke så uskyldig som det liker å fremstå. Korrupsjonen er kanskje mer gjemt enn i andre land, men den er akkurat like aktuell og virkelig. Tenker det samme. Vi henger oss på best i idrett, verdens beste land og verdens rikeste land. Akkurat det myndighetene ønsker vi skal tenke og tro. På baksiden ser vi grumset og alt som kommer frem. Det er ikke VG og Dagbladet som skriver om det men de alternative mediene og historiene til folk der VG ikke tar i disse sakene. Rekk opp hånda alle som virkelig tror Epstein filene hadde blitt delt med folket om kun myndighetene i Norge satt på det? Aldri 1
Justlooking Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Stoler absolutt ikke på media eller myndighetene. Alle er kun interessert i å male sin egen kake 😊
Summer Breeze Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Nei jeg stoler ikke på myndighetene, de sier en ting og gjør en annen. Og de tingene de gjør viser jo at de har en annen agenda enn å gjøre det som er best for innbyggerne i landet. Så hvem tjener de? Nettverk er jo bare likesinnede folk som kjenner hverandre, og pedoer vet vi jo at kjenner hverandre, så å tro at dette ikke finnes er naivt. Og media er jo helt samkjørt når det gjelder de flest narrativ. Bare se på hva de gjorde i de dagene regjeringen bestemt den radikalt lange "landesorgen", det var side opp og side ned om hvor fantastisk kongen var kontinuerlig. Altså bare det at regjeringen bestemte denne merkelig lange landesorgen, gjorde de det for å kvele debatten om drivstoffprisene? Vi vet jo at det er akkurat når noe skjer at det blir hetest debatt, så når man faktisk setter opp prisene og så bestemmer at man ikke skal snakke om det på to uker, hva skjer da? Jeg er skuffet og desillusjonert. 1
Bie-damen Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Nei, bare se på all den grove korrupsjonen blant Ap og Høyre-toppene. Jagland, Brende, Juul, Rød-Larsen... 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå