AnonymBruker Skrevet 13. september #1 Skrevet 13. september Har en mann som sliter med smerter i beina. Han har vondt under beina og opp leggene. Noen som har massasje apparat å anbefale? Anonymkode: 912e3...68f
AnonymBruker Skrevet 13. september #2 Skrevet 13. september Hvorfor har han vondt? Jeg har Quintet pga smerter i knær og legger, og er fornøyd. Jeg bruker det 2-3 ganger pr dag i perioder. Anonymkode: be6eb...0e1
AnonymBruker Skrevet 13. september #3 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor har han vondt? Jeg har Quintet pga smerter i knær og legger, og er fornøyd. Jeg bruker det 2-3 ganger pr dag i perioder. Anonymkode: be6eb...0e1 Vet ikke hvorfor. Legen sier bare at det går over. Anonymkode: 912e3...68f
Virrevirrevapp Skrevet 13. september #4 Skrevet 13. september Det beste tens-apparatet får man via Smerteklinikk. Du trenger også eleltrodelapper til. En kan få små lapper gratis av Seksjon for medisinske hjelpemidler, men jeg bruker mest de store til leggene.
AnonymBruker Skrevet 13. september #5 Skrevet 13. september Noen som har prøvd noen flere? Anonymkode: 912e3...68f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå