AnonymBruker Skrevet 14. september #21 Skrevet 14. september Dette er vel generelt et ikke-problem. Flyr regelmessig, og dette er noe jeg aldri reflekterer over. Anonymkode: 18703...e44
AnonymBruker Skrevet 14. september #22 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan står det til med ditt personlige klimautslipp? Anonymkode: bccf5...f24 Som en som reiser omtrent like mye som den du siterer, så ligger mitt regnskap fortsatt bedre an enn de med bil og barn. Anonymkode: 53788...a8c
AnonymBruker Skrevet 14. september #23 Skrevet 14. september Jeg synes stort sett de er hyggelige😊 Men det er ei som jobber i sikkerhetskontrollen på Gardermoen som med fordel kunne roa seg ned litt 🙊 Observert henne hissig ved flere anledninger. Ja; jeg forstår at hun vil at folk skal komme effektivt frem til båndet. Men man må jo få anledning til å gå de stegene det tar å komme dit før man bli nærmest ropt på 😅 Anonymkode: d5733...bde
alfathealfa Skrevet 14. september #24 Skrevet 14. september Synes folk stort sett er hyggelige. Reiser endel på OSL. Klart, smiler man selv får man flere smil. Viktigste for meg er at vi har et godt samspill så jeg kommer raskt og greit gjennom. Det krever jo også litt av min innsats. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september #25 Skrevet 15. september Har ikke opplevd sure flyplassansatte (jeg flyr som regel ukentlig, ja, det er nødvendig, nei, jeg har ikke flyskam), men opplever at de ofte må være tydelige overfor passasjerer som oppfører seg som om de er de eneste på flyplassen. Det er et serviceyrke, ja, men de må tåle mye fra passasjerene... tålmodige sjeler. Anonymkode: 18440...673
Gaia Skrevet 15. september #26 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 12.9.2026 den 21.31): Synes det stort sett er bilde og hyggelige Anonymkode: a5f5f...555 Det er min erfaring også. Til og med hvis jeg har vært litt seint ute.
AnonymBruker Skrevet 15. september #27 Skrevet 15. september Tenk deg hvor mange sure og stressa folk de ser hver eneste dag hele jævla dagen. Det er faktisk ikke sjokkerende å høre at de kan oppleves som sure. Det er ikke riktig i et serviceyrke, og jeg kan ikke si at jeg kjenner meg igjen i det som noen som flyr regelmessig, men om jeg hadde sett det - så hadde jeg faktisk kjent det på empatien. Kan tenke meg at de ser og hører utrolig mye rart og i mange tilfeller blir den som mottar frustrasjoner og stress fra slitne kunder. Finnes vel egentlig ikke en kjeft som elsker å være på flyplassen. Anonymkode: 7c96c...a9b
AnonymBruker Skrevet 15. september #28 Skrevet 15. september De er sure fordi de tilbringer mye av livet sitt med å se på andre folk reise på ferie. Anonymkode: 7690f...b2d
AnonymBruker Skrevet 15. september #29 Skrevet 15. september Humør er nå en ting. Men når de er ansatt på grunn av evnen til å pynte seg fremfor kunnskap om flyplasser, det er verre. Anonymkode: 0ddfb...85e
AnonymBruker Skrevet 16. september #30 Skrevet 16. september Hørte fra ei som tidligere har jobba på f.eks. Gardermoen, og hun sier at det ofte er utskiftninger der. Mange som slutter i jobben pga. dårlig luft, dårlige arbeidstider, dårligere helse etc. Kan det ha noe med dette å gjøre? Anonymkode: 39942...36d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå