Gå til innhold

Han forsvinner midt i samtaler

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kanskje han ikke liker hvor disse meldingene fører hen. Han ville kanskje bare si sin mening uten å høre din? 🤷‍♀️ På en generell basis er meldinger en dårlig plattform å ha diskusjoner, uansett tema. 

Anonymkode: 76b50...957

Det kan hende, men han stiller spørsmål og ber om min mening. Jeg blir ofte dratt med i diskusjoner han starter og så blir han borte midt i det han selv har startet. 

TS

Anonymkode: 53c3d...d33

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det kan hende, men han stiller spørsmål og ber om min mening. Jeg blir ofte dratt med i diskusjoner han starter og så blir han borte midt i det han selv har startet. 

TS

Hm, kanskje han bare vil rante frem et poeng så er han ferdig liksom. Lite sjarmerende uansett. 

Anonymkode: 799d5...f0c

Skrevet

Kan chatte på PC/tastatur, men på mobil er 90% av min kommunikasjon: ok/tommel opp. Hater å knaste på mobil.

Anonymkode: b9a8a...2f2

• Liker 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (10 timer siden):

Neida.

Helt normalt i min krets. Uavhengig av dating.

Og vi logger av uten å avrunde hele greia. 

Har jeg aldri tenkt på. 

Samme her. Helt vanlig i min krets, og aldri tenkt på at samtalen må "avsluttes".

Anonymkode: f8ef2...d98

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

TS

Men hva skjer når han kommer tilbake? Svarer han da fortsetter han samtalen eller begynner han på noe annet ? Hvis han fortsetter må det vel være greit, man kan ikke forvente at man sitter med telefonen i hånden hele tiden hvis man har en samtale over meldinger 

Anonymkode: 946a3...a11

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hva skjer når han kommer tilbake? Svarer han da fortsetter han samtalen eller begynner han på noe annet ? Hvis han fortsetter må det vel være greit, man kan ikke forvente at man sitter med telefonen i hånden hele tiden hvis man har en samtale over meldinger 

Anonymkode: 946a3...a11

Da sender han som regel en reel eller snakker om noe annet. Jeg forventer ikke svar hele tiden, men synes det er en rar og slitsom greie når han starter en diskusjon kun for å avslutte den ved å bli borte. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan chatte på PC/tastatur, men på mobil er 90% av min kommunikasjon: ok/tommel opp. Hater å knaste på mobil.

Anonymkode: b9a8a...2f2

Den ser jeg, men denne mannen har telefonen limt fast i hånden nesten hele tiden. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da sender han som regel en reel eller snakker om noe annet. Jeg forventer ikke svar hele tiden, men synes det er en rar og slitsom greie når han starter en diskusjon kun for å avslutte den ved å bli borte. TS

Jeg ser at 90% av de som svarer i tråden her ikke har skjønt problemet, for de tenker alle tenker som dem når de avslutter eller pauser chatter.

Dette hadde vært slitsomt og irriterende å forholde seg til for meg, at han bare forsvinner midt i noe og kommer tilbake med random livstegn eller prat, høres veldig rart ut bare

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vi er venner fra før og dater nå. Har ikke truffet han via nettet. Det er som jeg skrev over han som initierer til disse samtalene. 

TS

Men kan du ikke bare foreslå at dere ringer, da? Hvis dere allerede kjenner hverandre fra før. For da er det jo bare tungvint å kommunisere på meldinger. 

Med mindre han allerede er i et forhold. Det kan jo også forklare at han forsvinner av og til. Er du sikker på det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hm, kanskje han bare vil rante frem et poeng så er han ferdig liksom. Lite sjarmerende uansett. 

Godt poeng, han spør kanskje kun for å få anledning til å si hva han mener, og så er han egentlig ikke interessert i hva TS har å si. Men uansett er det jo rart at de ikke bare ringer hverandre når de kjenner hverandre fra før.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

TS

Det er en uting fra hans side. Siden du vet at han driver og forsvinner på denne måten, kan du stoppe disse diskusjonene på meldinger og heller si at dette får dere ta når dere treffes evt at dere kan snakkes på telefonen. 

Anonymkode: 76b50...957

• Liker 1
Skrevet

Det er uhøflig å starte en diskusjon på melding for deretter å forsvinne når dialogen er i gang og begge er «varme». 
Ts, kan det være sånn at han ønsker å mansplaine deg noe, men blir overrumplet av dine svar? Er du en sterkere debattant enn ham? Det virker veldig rart og uhøflig. Neste gang han slenger ut et politisk argument, eller starter en diskusjon så ringer du ham og sier noe sånt som «det er lettere å ta det på telefon». Og så setter du i gang å argumentere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...