AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:38 #1 Skrevet lørdag kl. 13:38 Jeg dater en mann på over 40. Ganske ofte når vi er midt i en samtale om et tema over melding forsvinner han. Han slutter plutselig å svare. Vi kan diskutere politikk foreksempel og midt i en lengre samtale slutter han å svare i alt fra 20 minutter til over en time. Det gjør at jeg ikke lengre ønsker å ha samtaler med han fordi jeg aldri vet om han forsvinner eller blir i samtalen. Jeg føler meg også ganske dum de gangene det skjer. Nei, han er ikke på jobb, opptatt eller på andre måter distrahert f.eks av barn Anonymkode: 53c3d...d33
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:44 #2 Skrevet lørdag kl. 13:44 Jeg trodde han forsvant når dere snakket ansikt til ansikt, men er det på meldinger så må det være greit. En er da ikke forpliktet til å svare med en gang på meldinger. Anonymkode: 08808...e62 12 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:47 #3 Skrevet lørdag kl. 13:47 Hvem gidder å ha lange diskusjoner på meldinger. Da ringes det heller eller ta samtalene ansikt til ansikt. Jeg å forsvinner hvis det blir meldinger fram og tilbake. Det orker jeg ikke. Anonymkode: afa27...97f 7 6
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:48 #4 Skrevet lørdag kl. 13:48 Ta hintet om at samtalene dine blir for intense for ham? Eller spare disse til dere møtes fysisk 🤔 Anonymkode: 23e76...8fe 4 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:50 #5 Skrevet lørdag kl. 13:50 Orker ikke diskusjoner over meldinger selv heller, ta det live eller på telefon? Helst live tho. Anonymkode: 2b95b...0b5 4 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:50 #6 Skrevet lørdag kl. 13:50 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ta hintet om at samtalene dine blir for intense for ham? Eller spare disse til dere møtes fysisk 🤔 Anonymkode: 23e76...8fe Det er han som initierer disse samtalene. Det er stopp på det for min del TS Anonymkode: 53c3d...d33
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:51 #7 Skrevet lørdag kl. 13:51 Diskutere politikk over meldinger, med en fyr du har truffet på Internett? Dette tror jeg blir litt spesielt for folk flest Anonymkode: d9817...96d 4 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:51 #8 Skrevet lørdag kl. 13:51 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg trodde han forsvant når dere snakket ansikt til ansikt, men er det på meldinger så må det være greit. En er da ikke forpliktet til å svare med en gang på meldinger. Anonymkode: 08808...e62 Jeg tenkte også det. Og jeg har opplevd folk som reiser seg og går midt i en samtale. 😅 Men på melding er det greit nok om det kommer opp noe og det tar tid med svar. Anonymkode: 8fab5...5b8 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:52 #9 Skrevet lørdag kl. 13:52 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Diskutere politikk over meldinger, med en fyr du har truffet på Internett? Dette tror jeg blir litt spesielt for folk flest Anonymkode: d9817...96d Vi er venner fra før og dater nå. Har ikke truffet han via nettet. Det er som jeg skrev over han som initierer til disse samtalene. TS Anonymkode: 53c3d...d33
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:54 #10 Skrevet lørdag kl. 13:54 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi er venner fra før og dater nå. Har ikke truffet han via nettet. Det er som jeg skrev over han som initierer til disse samtalene. TS Anonymkode: 53c3d...d33 Da hadde jeg ikke engasjert meg så mye, når han på et tidspunkt uansett stikker Anonymkode: 799d5...f0c
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:53 #11 Skrevet lørdag kl. 16:53 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvem gidder å ha lange diskusjoner på meldinger. Da ringes det heller eller ta samtalene ansikt til ansikt. Jeg å forsvinner hvis det blir meldinger fram og tilbake. Det orker jeg ikke. Anonymkode: afa27...97f Det er han som initierer disse diskusjonene. TS Anonymkode: 53c3d...d33
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:59 #12 Skrevet lørdag kl. 16:59 Da hadde jeg bare skrevet ja og ha neste gang, spør han hvorfor så sier du det. Anonymkode: 8a974...049 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:05 #13 Skrevet lørdag kl. 18:05 han blir jo lei. Elsker når folk blir stille på meldinger i sånn samtaler. Det er jo fryktelig å holde på sånn lenge Anonymkode: e75d9...275 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:19 #14 Skrevet lørdag kl. 18:19 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): han blir jo lei. Elsker når folk blir stille på meldinger i sånn samtaler. Det er jo fryktelig å holde på sånn lenge Anonymkode: e75d9...275 Da forstår ikke jeg hvorfor han starter disse diskusjonene. Fremover blir det ingen slike diskusjoner på meldinger for min del. TS Anonymkode: 53c3d...d33
AprilLudgate Skrevet lørdag kl. 18:26 #15 Skrevet lørdag kl. 18:26 På melding? Det er da HELT innafor og vanlig? Jeg gjør det ofte, samme med de jeg snakker med. Noen veldig få kan si «jeg må X, så kan ikke prate mer - hadet» og jeg har alltid stusset litt over det. Vi er jo ikke på telefonen eller face to face. Er ikke hele poenget med messenger/snap/DM at man kan ta valgfri pause? 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:28 #16 Skrevet lørdag kl. 18:28 At han initierer betyr ikke at han skjønner det fører til en lengre samtale. Dette er klassisk kommunikasjonssvikt fra begge parter. Han starter, du fortsetter men han hadde egentlig ikke planer om å ta en lengre samtale. Spør neste gang om dette er en samtale eller diskusjon eller om han bare uttalte seg eller bemerket noe uten å ville gå i dybden. Anonymkode: c2abb...0e0
AprilLudgate Skrevet lørdag kl. 18:28 #17 Skrevet lørdag kl. 18:28 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Diskutere politikk over meldinger, med en fyr du har truffet på Internett? Dette tror jeg blir litt spesielt for folk flest Anonymkode: d9817...96d Neida. Helt normalt i min krets. Uavhengig av dating. Og vi logger av uten å avrunde hele greia. Har jeg aldri tenkt på.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:41 #18 Skrevet lørdag kl. 18:41 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Da forstår ikke jeg hvorfor han starter disse diskusjonene. Fremover blir det ingen slike diskusjoner på meldinger for min del. TS Anonymkode: 53c3d...d33 Han blir vel fort lei, da. Tror ikke du skal ta det personlig. En gang må jo samtalen stoppe. Noen er de som sier fra, mens andre bare stopper. Anonymkode: e75d9...275
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:34 #19 Skrevet lørdag kl. 19:34 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi kan diskutere politikk foreksempel Jeg tror du skal være glad du har en mann som i det hele tatt gidder 😴 Anonymkode: 4703c...452
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:52 #20 Skrevet lørdag kl. 19:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da forstår ikke jeg hvorfor han starter disse diskusjonene. Fremover blir det ingen slike diskusjoner på meldinger for min del. TS Anonymkode: 53c3d...d33 Kanskje han ikke liker hvor disse meldingene fører hen. Han ville kanskje bare si sin mening uten å høre din? 🤷♀️ På en generell basis er meldinger en dårlig plattform å ha diskusjoner, uansett tema. Anonymkode: 76b50...957
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå