Lillemy8 Skrevet 5 timer siden #21 Skrevet 5 timer siden Hadde det i underkant av ett år, pga feil sko uten demping ved trening. Var langvarig syk og inaktiv når jeg ble bedre fra det, men gjorde også tøye øvelser hel/legg og endel øvelser barbeint med ball og lande hele foten på gulvet (grounding). Har ikke fått det tilbake igjen og fint med påminnelser her nå, både valg av skotøy og forslag til øvelser for å ikke få det tilbake.
Nesly Skrevet 4 timer siden Forfatter #22 Skrevet 4 timer siden Jeg merker at det gjør meg så irritert. Det hemmer meg i livsutfoldelse. Går akkurat nå på betennelsesdempende som gjør at jeg verker i magen og er kvalm. Sover med skinner. Tar de jævla øvelsene. Gidder ikke dette mer😭😭😭😭😭
Snop Skrevet 4 timer siden #23 Skrevet 4 timer siden Hadde det vel i et halvt til ett år. Vet ikke hva som hjalp til slutt, men jeg gjorde en kombo av: - fysio med sånn trykkmaskin + øvelser hjemme - vektnedgang, ca 10 kg - Gaitline-sko Det har vært borte i snart to år. Det var grusomt å leve med.
Nesly Skrevet 4 timer siden Forfatter #24 Skrevet 4 timer siden Snop skrev (39 minutter siden): Hadde det vel i et halvt til ett år. Vet ikke hva som hjalp til slutt, men jeg gjorde en kombo av: - fysio med sånn trykkmaskin + øvelser hjemme - vektnedgang, ca 10 kg - Gaitline-sko Det har vært borte i snart to år. Det var grusomt å leve med. Takk for deling. Tror jeg må ha fokus på vektnedgang her og.
Titania Skrevet 4 timer siden #25 Skrevet 4 timer siden Hadde det i litt over et halvt år. Forsøkte trykkbølgebehandling og øvelser jeg fikk, men ble ikke bedre i det hele tatt, så etter googling og bare for å prøve NOE i ren frustrasjon kjøpte jeg Hoka Bondi, og etter kun et par dager var det bedre, nesten så jeg ikke trodde det selv. Om skoene var årsaken vet jeg ikke, men ikke fått det tilbake siden, og 4-5 år siden jeg hadde det nå.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #26 Skrevet 3 timer siden Jeg har hatt det i over 20 år… Fått støpte tilpassede fotsenger som i perioder har hjulpet mye. Har en jobb hvor jeg står og går hele dagen, så har bare lært meg å leve med smertene. Men tok en operasjon av den ene foten nå i våres. Ble litt bedre. Anonymkode: 95d33...68a
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #27 Skrevet 3 timer siden En slektning fikk dette som diagnose først, men det viste seg å være noe annet (lignende) som krevde at han opererte begge føttene. Kan være verdt å betvile diagnose om det ikke går over. Anonymkode: 22e18...94f
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #28 Skrevet 3 timer siden Hatt det i mange,mange år. Sikkert 10 år + Blir bedre i perioder,også kommer det tilbake. Det som hjelper er såler laget av ortoped,er helt avhengig av de. Jeg må bruke sko med litt såle,flate sko som ballerinasko eller gummistøvler er det verste jeg kan gå i. Bruker alltid innesko. Tøyer føttene om kvelden. Anonymkode: ee16b...b18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå