Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er deres ærlige erfaringer med Rituals? Hvilke produkter liker dere best, og er det noe dere er misfornøyde med?

Anonymkode: 8f228...49f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns produktene er alt for dyr og lukten alt for intens. 

Anonymkode: c3aa5...d9a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Alt for mye og intens lukt.  

Anonymkode: ce255...b27

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg liker bare duftpinnene fordi dem lukter intenst og fyller hele rommet. Jeg liker ikke kroppsproduktene vil spare huden min for all den intense parfymen og stoffene som er i produktene dems. Hvis jeg noen gang skulle brukt andre produkter er det for å lukte godt og mye, men ikke for hudens skyld.

Endret av poppelopp7
  • Hjerte 1
Skrevet

Lukten er intens og billig, minner meg om disse småparfymene småjenter kjøper på HM. Innbydende butikker og fin embalasje på produktene, men selve produktene har jeg ikke likt noe særlig. Likte duftlyset Mytic Cedar en kveld, så var den for intens også. Jeg har prøvd nok fra Rituals. Jeg holder meg til Biotherm😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er opplevd at emballasjen fort blir ødelagt og at det er dårlig kvalitet. De prøver veldig å være fancy med stive priser og de selger billige produkter

Anonymkode: f266e...3ba

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er veldig glad i Rituals. Duftlys, håndsåpe, dusjskum, body creme, bodyscrub, hodebunnrensen og håndkrem er mine favoritter. Liker best yozakura og Amsterdam serien

Endret av MarianneE
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

cool

Endret av lizaraof
AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (Akkurat nå):

Jeg er veldig glad i Rituals. Duftlys, håndsåpe, dusjskum, body creme, bodyscrub, hodebunnrensen og håndkrem er mine favoritter. Liker best yozakura og Amsterdam serien

De selger deg en følelse, ikke ekte produkter som er bra for deg

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

...og det lever jeg fint med. Ikke gjenspeiler dette nødvendigvis det jeg bruker fast heller

edit: Å selge en følelse er jo noe kosmetikkbransjen gjør uansett uavhengig av merket. 

Endret av MarianneE
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om hun er fornøyd og får det hun vil ha så er jo alt i sin skjønneste orden? Det er jo ikke deg hun handler til😅 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker lukt, men Rituals tar det altfor langt. Fikk noe i gave, det solgte jeg for en billig penge. 

Lukten er å kraftig at jeg ikke klarte å ha det i hus engang. Eneste som kan gå an er dusj moussen. Der er beholderen så tett at du ikke lukter noe før det trykker på den.

Anonymkode: 6551d...80b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den dingsen man kan ha i bilen, og synes den avgir nydelig duft! Samboeren min derimot synes den er vel sterk.

Ellers liker jeg håndsåpene og scrubene. 

Ser noen skriver at det er dyrt, det er jeg ikke enig med. 

Anonymkode: 64882...4b9

AnonymBruker
Skrevet

Etter at de lanserte babyparfyme og hundeparfyme er det helt slutt på å handle på Rituals for min del. Har hatt enkelte produkter derfra tidligere og vært passe fornøyd. Når de selv skryter av å ikke teste på dyr og samtidig lanserer parfyme til hunder, som har en luktesans av en annen verden, da er det nok for min del. 

Anonymkode: 77d20...603

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri skjønt hypen. Lukter som de pyntesåpene på 80-tallet. 

Anonymkode: a7f7c...18a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De tester ikke på dyr sier de men selger hundeparfyme. Det burde jo være nok til at alle med mer enn tomrom mellom øra holder seg langt unna hele merket.

De selger også parfyme til babyer. Veldig bra greier altså, løp og kjøp.

Anonymkode: 65132...626

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen av produktene liker jeg godt selv om de lukter sterkt. Er veldig fornøyd med flere av dusj moussene, de tørker aldri ut huden min eller noe slikt selv om de er "sterke i lukt", i motsetning til endel produkter jeg har kjøpt på apoteket til tørr hud 🙈. Lukten henger heller ikke sterkt igjen på huden. Har kjøpt utallige av moussene, og de har alltid fungert knirkefritt med tanke på embalasje og å få brukt opp hele beholderen. Jeg liker også både kroppsskrubbene og hårskrubbene. Men shampo og balsam er litt næhhh,, ikke sånn kjempebra. Spray deodorantene syntes jeg faktisk er kjempebra. Selv om de lukter mye når du tar de på så henger ikke lukten igjen annet enn som en svak duft gjennom dagen. Stoppet svetten min gjorde de også. 

Jeg testet jubileumspakken deres, det var en kjempestor skuff.. 90% av småflaskene syntes jeg luktet helt grusomt. Men jeg syntes de siste kolleksjonene har blitt mye bedre. 

Men det er stor forskjell på de forskjellige kolleksjonene, noen av de lukter i min nese helt motbydelig. Men vi er alle forskjellige. Alle har forskjellig nese, forskjellig hud og forskjellige bakterier på huden. Det vil jo gjøre at et og samme produkt ikke kan passe til alle. 

Men det er jo en grunn til at de har eksistert i over 20 år og fremdeles sprer seg videre i europa. 

Anonymkode: 487a9...c56

Skrevet

Mine favoritter er Mehr og Yokazura. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Etter at de lanserte babyparfyme og hundeparfyme er det helt slutt på å handle på Rituals for min del. Har hatt enkelte produkter derfra tidligere og vært passe fornøyd. Når de selv skryter av å ikke teste på dyr og samtidig lanserer parfyme til hunder, som har en luktesans av en annen verden, da er det nok for min del. 

Anonymkode: 77d20...603

Ja nå har det tippet helt over for de i jakten på nye nisjeprodukter! Dessverre kommer nok mange til å kjøpe tror jeg. 

Skrevet
Macro skrev (57 minutter siden):

Om hun er fornøyd og får det hun vil ha så er jo alt i sin skjønneste orden? Det er jo ikke deg hun handler til😅 

Til å med gammel nok til å bestemme over meg sjøl er jeg og 😂

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...