Fountaine Skrevet 9. september #1 Skrevet 9. september https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/Bx4n19/iphone-duo-lansering Dette er Apple sin første brettbare iPhone. Starter på 25990 kroner for 256 gb. Kan forhåndsbestilles fra 16 Oktober. Skal du ha den?
thjelp21992 Skrevet 9. september #2 Skrevet 9. september Er ikke stor fan av folds, men godt at apple kom seg på banen etter 6 år! Ser grei ut! kjører selv Samsung 26 ultra (som jeg fikk veldig billig..) idag, ville heller godt for 18 Pro max, hvis jeg skulle byttet nå. Men 26k får en mobil er litt... for mye
AnonymBruker Skrevet 9. september #3 Skrevet 9. september Nei, den skal jeg absolutt ikke ha, av to grunner: -Jeg har aldri hatt en iPhone og har heller ikke tenkt å la meg fange i dette trange "epleuniverset" med svært begrenset utvalg av modeller og tilbehør som ofte er overpriset. Jeg foretrekker friheten som Android-universet gir i form av en skog av fabrikater og modeller av alle mulige enheter og utstyr. -Å betale 26 000 for en mobil er fullstendig vannvidd når man kan få en helt super telefon til en femtedel av prisen. Har bedre ting å bruke pengene på. Kjøper heller en billig telefon og tar en ekstra sydentur enn å bruke alle pengene på telefon. Anonymkode: 74a81...fdf
thjelp21992 Skrevet 9. september #4 Skrevet 9. september (endret) AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Nei, den skal jeg absolutt ikke ha, av to grunner: -Jeg har aldri hatt en iPhone og har heller ikke tenkt å la meg fange i dette trange "epleuniverset" med svært begrenset utvalg av modeller og tilbehør som ofte er overpriset. Jeg foretrekker friheten som Android-universet gir i form av en skog av fabrikater og modeller av alle mulige enheter og utstyr. -Å betale 26 000 for en mobil er fullstendig vannvidd når man kan få en helt super telefon til en femtedel av prisen. Har bedre ting å bruke pengene på. Kjøper heller en billig telefon og tar en ekstra sydentur enn å bruke alle pengene på telefon. Anonymkode: 74a81...fdf Problemet er at folk trenger ny mobil hvert år(for en eller annen grunn....) Så de fleste har telia og telenor swap planer, og vil finansiere den såå. til Iphone 20 neste år! Lol men ja, Android levere mye mer for pengene nå til dags. Er lite grunn til å kjøpe Samsung eller iPhone. med mindre du virkelig vil ha deres system eller design.. Endret 9. september av thjelp21992
AnonymBruker Skrevet 9. september #5 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (1 time siden): -Å betale 26 000 for en mobil er fullstendig vannvidd når man kan få en helt super telefon til en femtedel av prisen. Har bedre ting å bruke pengene på. Kjøper heller en billig telefon og tar en ekstra sydentur enn å bruke alle pengene på telefon. Anonymkode: 74a81...fdf Det er bare du som er Android-turd som tror at man må betale 26 000 på forhånd for å få iPhone Duo. Det finnes rentefrie nedbetalingsplaner som strekker seg over både 3 og 4 år hos Telia og Telenor. Telenor krever ikke en gang binding i ett år, kun en måned. Alt rentefritt hos begge to (Telia og Telenor). Når det er sagt, så er iPhone Duo mer for det amerikanske markedet siden det er der man får mest igjen for pengene når det gjelder denne telefonen. For oss her i landet derimot så gjelder 18 Pro og 18 Pro Max og prisene er de samme på disse to modellene som det var i fjor. Snakker nå om modeller med 256 GB lagring for både Pro og Pro Max. Noe annet du ikke har fått med deg er at iphone holder seg mye bedre i pris enn Samsung og Iphone har også betydelig høyere el-pant verdi. På samme måte som med bærbære laptops. Samsung har også bærbære laptops som egentlig er bare søppel når du setter de opp mot MacBook Air M4 / M5 og MacBook M4 Pro / M5 Pro som er fullstendig overlegne Samsung laptops. Høyere pris betyr ikke nødvendigvis dyrere. Er avhengig av modell og når man kjøper. Anonymkode: 36ddc...92c 1
Minitroll Skrevet 9. september #6 Skrevet 9. september iPhone pro er mye billigere og tenker at den vil holde verdien bedre ett år frem i tid enn en duo. Bare en tanke siden noen bytter telefon hyppig. Jeg tror i allefall jeg holder meg til ipadmini og iPhone pro videre. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #7 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøper heller en billig telefon og tar en ekstra sydentur enn å bruke alle pengene på telefon. Ja for en sydentur er vel anvendte penger… Anonymkode: 28d35...56f
AnonymBruker Skrevet 9. september #8 Skrevet 9. september Jeg elsker iPhone og vil aldri ha noe annet, men kommer ikke til å kjøpe noen utbrettbar telefon. Jeg vil ikke ha en skjerm som er ujevn på midten. Holder meg til Pro! Jeg har byttet batteri i min 14 Pro, så nå holder den i enda noen år. Resten av familien har Samsung, de bytter telefon mye oftere enn meg, og telefonene er merkbart dårligere. De kjøper billige telefoner, da. Mulig toppmodellene til Samsung er bedre. Anonymkode: c7bef...b5e 2
skeiv-ostepop Skrevet 9. september #9 Skrevet 9. september Jeg synes presentasjonen var imponerende. De har tatt noen valg som stikker seg litt ut kontra konkurrentene og av det jeg såg (og kjenner fra alternativene) traff de et par spikre på hodet i forhold til det lille ekstra. Slik Apple ofte gjør. Men jeg tror nok ikke jeg kommer til å være først ut her. Jeg har ikke vært særlig gira på denne typen telefoner fra før og de jeg har testet hos andre har manglet noe på en eller flere plan. Men vi får nok snart spørsmål fra andre på kontoret og da bør vi ha kjennskap til modellen. Så noen hos oss vil nok måtte teste/bytte over. Men det håper jeg blir noen andre og så får jeg heller vente litt til gen 2 dersom størrelsen gir mening. Prisen er ikke så avskrekkende egentlig. Dette erstatter en iPhone Pro og en iPad Mini. Slått sammen i en enhet. 1
Titania Skrevet 10. september #10 Skrevet 10. september Forsåvidt kul telefon, men ikke noe jeg hverken har lyst på eller behov for, så for min del blir det en ny 18 pro i steden 😊
Plexi Skrevet 10. september #11 Skrevet 10. september Skulle gjerne hatt den, men orker ikke betale 26k for en telefon nei 😛
AnonymBruker Skrevet 10. september #12 Skrevet 10. september Fountaine skrev (17 timer siden): https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/Bx4n19/iphone-duo-lansering Dette er Apple sin første brettbare iPhone. Starter på 25990 kroner for 256 gb. Kan forhåndsbestilles fra 16 Oktober. Skal du ha den? Koster 42 tusen https://dinside.dagbladet.no/mobil/nye-iphone-duo-bikker-42-000-kroner/85132755 Anonymkode: c3f46...6d1
Fountaine Skrevet 10. september Forfatter #13 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Koster 42 tusen https://dinside.dagbladet.no/mobil/nye-iphone-duo-bikker-42-000-kroner/85132755 Anonymkode: c3f46...6d1 For 2 TB modellen ja.
AnonymBruker Skrevet 10. september #14 Skrevet 10. september Fountaine skrev (Akkurat nå): For 2 TB modellen ja. Noe de fleste vil gå for Anonymkode: c3f46...6d1
Fountaine Skrevet 10. september Forfatter #15 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noe de fleste vil gå for Anonymkode: c3f46...6d1 Hvorfor tror du det? Tror nok de fleste kommer til å velge 256 GB modellen. 4
AnonymBruker Skrevet 10. september #16 Skrevet 10. september Fountaine skrev (1 minutt siden): Hvorfor tror du det? Tror nok de fleste kommer til å velge 256 GB modellen. Kommer vel en DuoE variant med som er rimeligere Anonymkode: c3f46...6d1
AnonymBruker Skrevet 10. september #17 Skrevet 10. september Kommer ikke til å kjøpe den, synes den er for dyr. Og bytter ikke telefon hvert år, min er nå 3 år, og bytter tidligst til neste år. Men er mer imponert over sønnen min på 19 år, han sin iPhone er 5 år gammel, og han sier han skal ha den minst 1 år til. Og han har god råd til å kjøpe seg ny. Anonymkode: cf08c...a5b 1
newman01 Skrevet 10. september #18 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er bare du som er Android-turd som tror at man må betale 26 000 på forhånd for å få iPhone Duo. Det finnes rentefrie nedbetalingsplaner som strekker seg over både 3 og 4 år hos Telia og Telenor. Telenor krever ikke en gang binding i ett år, kun en måned. Alt rentefritt hos begge to (Telia og Telenor). Anonymkode: 36ddc...92c Om en telefon koster 26'000 betalt ved bestilling eller fordelt over 3 år er da rimelig irrelevant. Den koster fortsatt 26'000. Men det er en fin måte å kjøpe ting man egentlig ikke har råd til på...
Gregarious Skrevet 10. september #19 Skrevet 10. september Nå er det vel tidlig å si, men jeg mistenker at den ekstremt matte innerskjermen blir en dealbreaker for svært mange, inkludert meg selv. 1
Urwa Skrevet 10. september #20 Skrevet 10. september Fountaine skrev (19 timer siden): https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/Bx4n19/iphone-duo-lansering Dette er Apple sin første brettbare iPhone. Starter på 25990 kroner for 256 gb. Kan forhåndsbestilles fra 16 Oktober. Skal du ha den? Yes..Gleder meg🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå