AnonymBruker Skrevet 11. september #21 Skrevet 11. september Alltid dette maset om at kvinner søker etter tiere på Tinder. Da jeg var på Tinder, så jeg aldri noe til disse tier-mennene. Det var bare under gjennomsnittlig pene menn der, med tilsvarende intetsigende bio (les: null bio) 😂 Likevel trykket jeg liker på enkelte av dem. Herregud, så patetisk Tinderdating er. Anonymkode: a125b...439 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. september #22 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (På 9.9.2026 den 21.18): Problemet er at uansett hvor mye han sier han vil satse på meg og oss så er jeg mistenksom. Gift deg med ham, og bli gravid. I DEN rekkefølgen! Anonymkode: e39f8...9cf
ben47 Skrevet 12. september #23 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (På 9.9.2026 den 21.18): Etter x-antall Tinder-dater har jeg blitt helt ødelagt. Jeg opplevde, gang på gang, menn som var interessert i «noe seriøst», som de alle sier. Så etter en date eller to eller tre må de sveipe videre i søken etter noe nytt og kanskje litt bedre. Jeg har endt opp med NULL tillit til menn. Nå har det blitt et kjempeproblem. Har vært sammen med en mann i 10 måneder. Verdens hyggeligste, snilleste, varme gode fyr. Problemet er at uansett hvor mye han sier han vil satse på meg og oss så er jeg mistenksom. Det sitter en liten djevel på skulderen min som sier at «dette må du ikke tro på, da blir du såret. Igjen». Vi har snakket om dette og han er utrolig forståelsesfull. Sier at jeg må ta tiden til hjelp. Da vil jeg se at han ikke forsvinner, slik jeg er sikker på at han vil. Det er så vondt å ha det slik, man har det egentlig superfint men man bare går og venter på at det forsvinner. At han finner en annen dame, ei litt bedre, noe nytt og interessant. Jeg burde være så lykkelig men jeg er bare redd. Redd for skuffelsen. Gruer meg til sorgen over å miste han. Ser det for meg. Lager scenarioer i hodet. Av at han dater andre bak min rygg. At han bare beholder meg til han finner noe nytt…. Og jeg klarer ikke å stoppe. Er det noen andre som har det slik? Som har kommet over det? Jeg (og han) håper det vil gå over med tiden. At jeg vil se det gjennom handlingene hans, men jeg burde jo klare det nå? Han har ikke gitt meg noe tegn på noe annet men jeg får ikke fred. Har vel bare blitt ødelagt…. Anonymkode: 9ae68...d34 Trist å høre.
AnonymBruker Skrevet 12. september #24 Skrevet 12. september Jeg var på Tinder en liten stund, det var mange menn som sa stygge ting til meg : « Ingen mann elsker deg» Hva er dine tanker om sex « ( totalt fremmed mann ) « Du er ødelagt» …. Jeg er vanlig høflig og imøtekommende, jeg har høyskoleutdannelse, fast jobb, jeg er høy og slank med sunne interesser og er veldig søt. Ville aldri sagt slike ting ( som over her ) til et fremmed menneske basert på en samtale på 10 mln og finner mange menn på Tinder avikende i adferd Anonymkode: a756e...ab5 3
Rhodiola Skrevet 13. september #25 Skrevet 13. september Tråden er ryddet for latterliggjøring, nedsettende ytringer, avsporinger og tilhørende svar. Rhodiola, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå