Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det vanskelig å farge vipper hjemme? Er så redd at det kommer inn på øynene 

Anonymkode: 1af6d...cc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på det samme 😊

Så en video fra hun som driver FRID cosmetic la ut et tips om å ha øyemaske under øyet, helt tett på. Da unngår man smitte på huden. Men det utelukker jo ikke at fargen havner inni øyet 🫣

Skrevet

blir sikkert veldig jevnt og fint...

Anonymkode: f6992...c58

Skrevet

Jeg klarer det ikke. Farger brynene fast men vippene får en extensions istedenfor æ.

Anonymkode: d0e5d...2ac

Skrevet

Går helt fint å farge vippene hjemme, krever at jeg går over de noen ganger før jeg er fornøyd også sitter jeg med øyet lukket i noen minutter mens det virker. Noen ganger greit å ta ett øye om gangen slik at du kan ha et øye trygt oppe 😊

Skrevet

Jeg gjør det hjemme. Tar forsiktig på vippene oppe slik at flere vipper klistrer seg sammen som en trekant, et par mm fra roten, sånn at det aldri treffer huden. Ta på lotion under brynene om du er redd for at det skal smitte av. 

Til vippene nede så tar jeg lotion under øynene sånn at det ikke farger huden min nede. Så tar jeg å farger på samme måte som over, noen få mm vekk fra roten 

prøvde lage tegning 😂

IMG_6288.jpeg

Anonymkode: a22f2...6b6

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker en gummi-mascarabørste og tar på over og undervipper. Pleier ikke få mascara i øynene, og ikke hårfarge heller. 

Anonymkode: 19df9...f3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde denne uka med en farge jeg kjøpte på Normal, fikk ingenting på øynene. Men den ga ikke kjempemye farge heller akkurat, selv om jeg gjorde det to ganger. Tok et øye om gangen, og jeg droppa vippene under øyet. 

Anonymkode: 63dbf...b32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...