AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:46 #1 Skrevet onsdag kl. 13:46 Er det vanskelig å farge vipper hjemme? Er så redd at det kommer inn på øynene Anonymkode: 1af6d...cc7
lin Skrevet onsdag kl. 15:20 #2 Skrevet onsdag kl. 15:20 Jeg lurer på det samme 😊 Så en video fra hun som driver FRID cosmetic la ut et tips om å ha øyemaske under øyet, helt tett på. Da unngår man smitte på huden. Men det utelukker jo ikke at fargen havner inni øyet 🫣
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:27 #3 Skrevet onsdag kl. 15:27 blir sikkert veldig jevnt og fint... Anonymkode: f6992...c58
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:30 #4 Skrevet onsdag kl. 15:30 Jeg klarer det ikke. Farger brynene fast men vippene får en extensions istedenfor æ. Anonymkode: d0e5d...2ac
Blingblingtahei Skrevet onsdag kl. 19:39 #5 Skrevet onsdag kl. 19:39 Går helt fint å farge vippene hjemme, krever at jeg går over de noen ganger før jeg er fornøyd også sitter jeg med øyet lukket i noen minutter mens det virker. Noen ganger greit å ta ett øye om gangen slik at du kan ha et øye trygt oppe 😊
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:04 #6 Skrevet onsdag kl. 20:04 Jeg gjør det hjemme. Tar forsiktig på vippene oppe slik at flere vipper klistrer seg sammen som en trekant, et par mm fra roten, sånn at det aldri treffer huden. Ta på lotion under brynene om du er redd for at det skal smitte av. Til vippene nede så tar jeg lotion under øynene sånn at det ikke farger huden min nede. Så tar jeg å farger på samme måte som over, noen få mm vekk fra roten prøvde lage tegning 😂 Anonymkode: a22f2...6b6 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:39 #7 Skrevet onsdag kl. 20:39 Jeg bruker en gummi-mascarabørste og tar på over og undervipper. Pleier ikke få mascara i øynene, og ikke hårfarge heller. Anonymkode: 19df9...f3b 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Skrevet 22 timer siden Jeg prøvde denne uka med en farge jeg kjøpte på Normal, fikk ingenting på øynene. Men den ga ikke kjempemye farge heller akkurat, selv om jeg gjorde det to ganger. Tok et øye om gangen, og jeg droppa vippene under øyet. Anonymkode: 63dbf...b32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå