AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:40 #1 Skrevet onsdag kl. 13:40 Jeg bestilte en vare i nettbutikken til Hennes & Mauritz den 4 september, og fikk hentemelding i dag til å hente varen i butikk. Varen kostet 250 kr, men i dag så jeg reklame for at den var satt ned til 199 kr. Jeg spurte om jeg hadde rett til å få varen til 199 kroner, men fikk til svar at jeg da måtte returnere varen, og så bestille varen på nytt til 199 kr . Jeg sa at jeg kunne ta en tilgodelapp på 50 kr, men det kunne de ikke tilby meg, for slik var reglene. Ikke særlig miljøvennlig og veldig tungvint. Anonymkode: 53d95...2d5 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:42 #2 Skrevet onsdag kl. 13:42 Så mye styr for å spare 50 kr? Anonymkode: 1ff50...563 17 7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:44 #3 Skrevet onsdag kl. 13:44 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så mye styr for å spare 50 kr? Anonymkode: 1ff50...563 Når man er ufør på minstesats så driter man ikke penger, men jeg er også opptatt av miljøet, så tror ikke at jeg har lyst til å belaste det med dette Ts Anonymkode: 53d95...2d5 5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:45 #4 Skrevet onsdag kl. 13:45 Synes det var helt ok faktisk. Du kjøpte varen til prisen de hadde på det tidspunktet Anonymkode: 5fb46...ee0 25 3
MarianneE Skrevet onsdag kl. 13:47 #5 Skrevet onsdag kl. 13:47 Ingenting tungvint med dette. Du betalte det varen kostet 17 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:51 #6 Skrevet onsdag kl. 13:51 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når man er ufør på minstesats så driter man ikke penger, men jeg er også opptatt av miljøet, så tror ikke at jeg har lyst til å belaste det med dette Ts Anonymkode: 53d95...2d5 Jeg er også ufør, men hadde ikke orket å styre så mye for 50 kr. Sliter med sterk fatigue, så hadde ikke hatt krefter til å ta kontakt for så lite heller. Hadde vært noe annet om det var 500 kr, da hadde jeg skjønt det. Men sende i retur koster vel 49 kr, så hvis du skulle gjort det hadde du endt opp med å spare 1 krone. Så bra du ikke gjør det, ikke minst for miljøet. Men har du en fysisk butikk i nærheten? Kanskje du kan levere varen tilbake der for så å kjøpe den igjen en annen dag eller i en annen butikk? Tungvint det og, men da får du ihvertfall igjen den femtilappen. Anonymkode: 1ff50...563 2 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:19 #7 Skrevet onsdag kl. 14:19 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg bestilte en vare i nettbutikken til Hennes & Mauritz den 4 september, og fikk hentemelding i dag til å hente varen i butikk. Varen kostet 250 kr, men i dag så jeg reklame for at den var satt ned til 199 kr. Jeg spurte om jeg hadde rett til å få varen til 199 kroner, men fikk til svar at jeg da måtte returnere varen, og så bestille varen på nytt til 199 kr . Jeg sa at jeg kunne ta en tilgodelapp på 50 kr, men det kunne de ikke tilby meg, for slik var reglene. Ikke særlig miljøvennlig og veldig tungvint. Anonymkode: 53d95...2d5 H&M har dritt-ifisert kundeservice. Før var det veldig lett å returnere pakker både på post og i butikk. De har elendig opplæring av nye ansatte. Det er helt tilfeldig om du får hjelp, avhengig av hvem som er på jobb. Nå krangler de på alt, i alle ledd. De har jojo-priser innenfor korte tidsrom. Bestiller du en vare fredag så kan den være satt ned -20% ekstra på lørdag, men varen blir ikke sendt før på tirsdag. Før kunne de endre faktura hos klarna på bestillinger i 48 timer etter ordren var gjort. Anonymkode: e1eaf...d20 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:24 #8 Skrevet onsdag kl. 14:24 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Når man er ufør på minstesats så driter man ikke penger, men jeg er også opptatt av miljøet, så tror ikke at jeg har lyst til å belaste det med dette Ts Anonymkode: 53d95...2d5 Da bør du vente med å bestille til ting faktisk er på tilbud da. Du er frekkere enn flatlusa, og det tar seg ikke ut uansett hvor ufør du er. Anonymkode: 69c77...d4a 11 3
Kriminelliam Skrevet onsdag kl. 14:30 #9 Skrevet onsdag kl. 14:30 Synes det er flott at folk gidder å klage på sånt. Skal man liksom bare gi penger til HM? stå på 2 1
Moens Skrevet onsdag kl. 14:36 #10 Skrevet onsdag kl. 14:36 Selvfølgelig må du returnere og bestille på nytt. De kan jo ikke bare begynne å trikse og mikse når de har tydelige retningslinjer på retur. Det er forskjell på fysisk butikk og nettbutikk. 6 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:37 #11 Skrevet onsdag kl. 14:37 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Når man er ufør på minstesats så driter man ikke penger, men jeg er også opptatt av miljøet, så tror ikke at jeg har lyst til å belaste det med dette Ts Anonymkode: 53d95...2d5 Er du opptatt av miljøet bør du vel strengt tatt ikke handle på HM. Anonymkode: 96546...caa 6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:49 #12 Skrevet onsdag kl. 14:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bestilte en vare i nettbutikken til Hennes & Mauritz den 4 september, og fikk hentemelding i dag til å hente varen i butikk. Varen kostet 250 kr, men i dag så jeg reklame for at den var satt ned til 199 kr. Jeg spurte om jeg hadde rett til å få varen til 199 kroner, men fikk til svar at jeg da måtte returnere varen, og så bestille varen på nytt til 199 kr . Jeg sa at jeg kunne ta en tilgodelapp på 50 kr, men det kunne de ikke tilby meg, for slik var reglene. Ikke særlig miljøvennlig og veldig tungvint. Anonymkode: 53d95...2d5 Sånn er det hos alle nettbutikker som selger klær Anonymkode: da91d...deb 3 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:00 #13 Skrevet onsdag kl. 16:00 Er minsteufør selv og opptatt av å spare der jeg kan, men å kverulere over 51kr er virkelig lavmål. Anonymkode: 50b5b...ed1 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:48 #14 Skrevet onsdag kl. 17:48 Hvis broren din skylder noen penger, den han skylder kommer til deg og ber om de. Betaler du det ut da? For både den fysiske butikken og nettbutikken har samme navn, men de er to separate butikker med separat økonomi. Derfor er drt fult forstålig at den en ikke ønsker å bare gi ut penger som er betalt inn til den andre. Anonymkode: 33d65...fac 3
Mezzosoprena Skrevet onsdag kl. 18:05 #15 Skrevet onsdag kl. 18:05 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg bestilte en vare i nettbutikken til Hennes & Mauritz den 4 september, og fikk hentemelding i dag til å hente varen i butikk. Varen kostet 250 kr, men i dag så jeg reklame for at den var satt ned til 199 kr. Jeg spurte om jeg hadde rett til å få varen til 199 kroner, men fikk til svar at jeg da måtte returnere varen, og så bestille varen på nytt til 199 kr . Jeg sa at jeg kunne ta en tilgodelapp på 50 kr, men det kunne de ikke tilby meg, for slik var reglene. Ikke særlig miljøvennlig og veldig tungvint. Anonymkode: 53d95...2d5 Nei, dette er ikke tungvinte regler, dette er en selvfølge. Du skal selvfølgelig betale for det varen kostet da du bestilte den, at den senere kommer på salg (selv om jeg skjønner det surt når den blir satt ned innen du får den i posten). Du kan ikke da bare kreve at du får varen til salgsprisen! 4 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:12 #16 Skrevet onsdag kl. 18:12 Du skjønner vel at de har systemer, rutiner og regnskap. Du må forholde deg til kjøpsreglene. Anonymkode: d944f...861 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:24 #17 Skrevet onsdag kl. 18:24 HM kjører nesten alltid 20% på det meste i nettbutikken typ annenhver uke så jeg gidder aldri kjøpe fra de på fullpris. Tips til neste gang. Anonymkode: 99754...508 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:00 #18 Skrevet onsdag kl. 19:00 Mezzosoprena skrev (55 minutter siden): Nei, dette er ikke tungvinte regler, dette er en selvfølge. Du skal selvfølgelig betale for det varen kostet da du bestilte den, at den senere kommer på salg (selv om jeg skjønner det surt når den blir satt ned innen du får den i posten). Du kan ikke da bare kreve at du får varen til salgsprisen! Jeg krevde ikke, jeg spurte høflig. Ts Anonymkode: 53d95...2d5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:07 #19 Skrevet onsdag kl. 19:07 Jeg blir fascinert av at noen tror at man skal få penger fordi noe man kjøpte på fullpris plutselig er på tilbud. Hvor i all verden får man den ideen fra?!? Anonymkode: 94671...d76 7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:10 #20 Skrevet onsdag kl. 19:10 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Når man er ufør på minstesats så driter man ikke penger, men jeg er også opptatt av miljøet, så tror ikke at jeg har lyst til å belaste det med dette Ts Anonymkode: 53d95...2d5 Verden går snart under uansett, så det er bare å gjøre det. Anonymkode: 20518...0a6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå