Plexi Skrevet onsdag kl. 21:37 #21 Skrevet onsdag kl. 21:37 Bor alene så naturligvis. Men har to kompiser jeg møter en 2-3 ganger i måneden og vi har fellesgruppe på Whatsapp hvor vi snakker daglig, har også noen andre venner jeg snakker med omtrent daglig på nett, så føler meg egentlig aldri alene. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:44 #22 Skrevet torsdag kl. 09:44 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har mann og tenåringer, men er alene på dagtid siden jeg er ufør. Kan gjerne velge å ha alenetid på ettermiddag/kvelder også. Elsker å dra på hytta alene, ta en aleneweekend et sted, gå på tur alene osv. Blir bare særere og særere med årene, men det er rett og slett fordi jeg ikke gidder å tilpasse meg folk ønsker, meninger og dagsrytmer lenger. Anonymkode: a678f...3df De er jo fordelen med å være ufør. En kan dyrke seg selv og gi blaffen i samfunnets konformitet og rutiner. Slik sett et paradis. Anonymkode: f86c5...750
Beneath the Moon Skrevet fredag kl. 17:14 #23 Skrevet fredag kl. 17:14 På fritiden ja, på jobb nei. Men det gjør meg ingenting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå