AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Hvor mye bruker dere egentlig på skjønnhet i måneden? 💇🏼♀️ Frisør 💅🏼 Negler 🧴 Hudpleie 💄 Makeup 🌸 Parfyme 💉 Botox / Restylane og andre injeksjoner ✨ Annet Hva blir ca. totalen i måneden – med eller uten injeksjoner? Anonymkode: 5f76e...3cb
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Gjennomsnittlig i mnd: Frisør - 600,- 💅🏼 Negler - 50,- 🧴 Hudpleie - 100,- 💄 Makeup - 100,- 🌸 Parfyme - 200,- 💉 Botox / Restylane og andre injeksjoner - 0 ✨ Annet - tannpleie - 300,- Anonymkode: 278b4...8ac
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden 💇🏼♀️ Frisør 0kr 💅🏼 Negler 0kr 🧴 Hudpleie 250 kr (gjennomsnitt) 💄 Makeup 300 kr (gjennomsnitt) 🌸 Parfyme 150 kr (gjennomsnitt) 💉 Botox / Restylane og andre injeksjoner 0kr ✨ Annet - 0-200 kr (gjennomsnitt) Anonymkode: 2e7a3...450
Beloved Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden 💇🏼♀️ Frisør - 0,- 💅🏼 Negler - 0,- 🧴 Hudpleie - 0,- 💄 Makeup - 50,- 🌸 Parfyme - 0,- 💉 Botox / Restylane og andre injeksjoner - 0,- ✨ Annet - 0,- (om ikke "annet" inkluderer klær da?) 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden 💇🏼♀️ Frisør 0kr 💅🏼 Negler 1000 kr 🧴 Hudpleie 500kr 💄 Makeup 500kr 🌸 Parfyme 0kr 💉 Botox / Restylane og andre injeksjoner 3000 kr ✨ Annet 10.000 kr Anonymkode: 1b50d...844 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor mye bruker dere egentlig på skjønnhet i måneden? 💇🏼♀️ Frisør 💅🏼 Negler 🧴 Hudpleie 💄 Makeup 🌸 Parfyme 💉 Botox / Restylane og andre injeksjoner ✨ Annet Hva blir ca. totalen i måneden – med eller uten injeksjoner? Anonymkode: 5f76e...3cb 0 på alle, hvor mye bruker du da ts? Anonymkode: cda24...00a
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden 💇🏼♀️ Frisør - 0 ,- (klipper selv) 💅🏼 Negler - 0 ,- (kjøper neglelakk en gang i skuddåret) 🧴 Hudpleie - 3-500 kr/mnd kanskje i snitt. 💄 Makeup - 100 ,- 🌸 Parfyme - 0 ,- (bruker ikke) 💉 Botox / Restylane og andre injeksjoner - 0 ,- ✨ Annet - Kjøper hårfarge ett par ganger i året. 250 kr totalt. Bruker mer på shampoo/balsam. Handler det hver 3-4 mnd. Fordelt blir det 300kr/mnd Anonymkode: f17e1...211
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden Velvære, hudpleie og kosmetikk - Kvinneguiden Forum Anonymkode: 6ece8...923
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvor mye bruker dere egentlig på skjønnhet i måneden? 💇🏼♀️ Frisør 💅🏼 Negler 🧴 Hudpleie 💄 Makeup 🌸 Parfyme 💉 Botox / Restylane og andre injeksjoner ✨ Annet Hva blir ca. totalen i måneden – med eller uten injeksjoner? Anonymkode: 5f76e...3cb 0,- Anonymkode: fa98c...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Skrevet 11 timer siden 💇🏼♀️ Frisør - 250,- (annenhver måned ish) 💅🏼 Negler - 0 🧴 Hudpleie - 0 💄 Makeup - 0 🌸 Parfyme - 0 💉 Botox / Restylane og andre injeksjoner - 0 ✨ Annet - 0 Hilsen Mann Anonymkode: 59716...784
princeofithilien Skrevet 10 timer siden #11 Skrevet 10 timer siden Det blir 0 hele veien altså. Kjøper noe enkel sminke på Normal noen få ganger i året, det er det eneste.
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Skrevet 10 timer siden Frisør: ca 200+/- En nær venninne er frisør, så vippser henne innimellom for en stuss 💅🏼 Negler: 600 🧴 Hudpleie: 0 akkurat nå. Prøver å spare penger. Ellers: ca 200+ i mnd 💄 Makeup: Prøver å spare penger, så lite nå. 🌸 Parfyme: Prøver å spare penger, så Prøver å bruke opp de parfymene jeg har først 💉 Botox / Restylane og andre injeksjoner: ca 1000 kr i mnd. Tar botox ca. hver 4 mnd-6 mnd. ✨ Annet: vipper: 800 kr, bryn: 800 kr, tar innimellom pedikyr, helst på sommeren. Anonymkode: bd7af...a6b
Perfume Skrevet 10 timer siden #13 Skrevet 10 timer siden Tenker 100 totalt per mnd ( går til frisør én gang i året, max to) ellers 0,-..
SPOCA Skrevet 10 timer siden #14 Skrevet 10 timer siden (endret) 💇🏼♀️ Frisør 500 kr pr måned 💅🏼 Negler 0 kr pr måned 🧴 Hudpleie 50 kr pr måned (kjøper ca 1 hudkrem i året) 💄 Makeup 50 kr (bruker kun mascara, og den har jeg en stund) 🌸 Parfyme 100 kr (kjøper kanskje en flaske per år) 💉 Botox / Restylane og andre injeksjoner 0 kr ✨ Annet Jeg tar fotpleie hver 3 mnd, så det blir ca 300 kr per måned. Endret 10 timer siden av SPOCA
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Skrevet 10 timer siden Frisør 0,-. Mellomlangt hår, stusser tuppene selv. Ikke vært hos frisør på over 15 år. Negler. 0,- på falske negler, manikyr eller pedikyr, aldri gjort det. 500,- i året på neglelakk/neglefil. Vipper/bryn/permanent sminke 0,-. Aldri brukt. Botox/restylane/injeksjoner: 0,-. Kommer aldri til å sprøyte inn noe eller operere noe med mindre det er helsemessig. Hudpleie: 200,-/mnd. Ingen dyre produkter eller omfattende rutine, men bruker OK produkter til daglig hudrens og ulik hudkrem til kropp, hender og ansikt. Pluss solkrem ved behov. Parfyme: 150,-/mnd. Bruker ca 2 parfymer i året (men ønsker meg de oftest i gave). Hårpleie: 250,-/mnd. Shampo/balsam 2-3 ganger i uken, hårkur 1-2 ganger i mnd. Iblant hjemmehårfarge. Øvrig hårpleie som fuzz-temmer og varmebeskytter iblant. Makeup: Usikker men vil si 200,- i mnd. Bruker lite sminke men har gode og noe dyre produkter. Maskara og concealer fast, annen sminke kun om jeg skal noe spesielt. Anonymkode: 1e2ac...2ea
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Skrevet 10 timer siden Bruker ca 300 kr i mnd på Locobase. Har atopisk eksem, så trenger en del. Men ellers bruker jeg ikke noe. Anonymkode: 3efd2...77a
AprilLudgate Skrevet 10 timer siden #17 Skrevet 10 timer siden (endret) Kjøper mer sminke enn jeg trenger, har ikke oversikt over beløp. Farger bryn hjemme, kjøper 2 stk Refectocil+developer i året (rekker ikke bruke dem opp). 300 kr i året ca. Klipper selv hjemme, farger ikke nå. 0 kr på det andre. Bitt lei av å prøve hudpleie som ikke funker, så holder meg til mest Cerave og The Inkey List, Dr Ceuracle og øyekrem. Rens fra La Roche Posay/clinique. Der går det nok en 3000 i året. Så noen nevne Locobase - bruker sikkert 1500 i året isllefall på bodycream og håndkrem. Endret 10 timer siden av AprilLudgate
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden Mannen min bruker mer enn dere altså… Hva gjør dere på et skjønnhetsforum? Må bruke litt tid på å regne ut, kommer tilbake 😉 Anonymkode: f6367...596
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå