afr0dite Skrevet 28. april 2006 #41 Skrevet 28. april 2006 hvis noen kommer i svart i et bryllup er det vel fordi de liker antrekket, ikke fordi de sørger! ← Det skal du ikke være for sikker på! Kanskje noen gjerne skulle hatt bruden/brudgommen selv!
Floja Felíz Skrevet 28. april 2006 #42 Skrevet 28. april 2006 (endret) Jeg hadde ikke reagert på om noen hadde kommet i svart kjole i mitt bryllup, det er jo mye stilig i svart som over hodet ikke minner om begravelse. I gamle dager giftet jo også bruden seg i svart! Ensfargede hvite kjoler synes jeg imidlertid man kan holde seg unna akkurat til den festen. Jeg hadde i hvert fall ikke valgt det selv, fordi jeg vet at mange vil reagere på det. Men hvite kjoler med blomster, prikker eller annet mønster er selvfølgelig helt ok. Endret 28. april 2006 av Floja Felíz
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #43 Skrevet 28. april 2006 Det er mange rare ideer blandt folk og fe altså.... Jeg har hatt sort kjole som forlover, og i min brors bryllup stilte jeg i en kjole som hadde både sort, hvitt og rødt i seg, jeg må visst være heldig som hadde grått i den og..... Synes hvit kjole sier seg selv da vi ikke skal konkurrere med bruden, men hvem tenker på døden på en slik dag...?
ajax- Skrevet 28. april 2006 #44 Skrevet 28. april 2006 He he he... vi var fire venninder av bruden som var brudepiker og vi alle hadde røde kjoler he he he... må ha hatt det travelt den brudgomen da? ha ha ha Tror folk har gått bort ifra slike regler om farge jeg! Mener man bare skal tenke på å ikke overgå bruden , det er hennes dag
Gjest Binna Skrevet 28. april 2006 #45 Skrevet 28. april 2006 Ifølge "reglene" kan kun forloveren gå med helt rød kjole. Som gjest kan man bruke både hvit og/ eller sort kjole, men man bør ha litt farge på tilbehøret. Og man velger heller ikke hvit kjole som kan minne om en brudekjole. Jeg har jobbet en del med å selge selskapstilbehør, så da måtte jeg kunne "reglene" for sånt.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #46 Skrevet 28. april 2006 Rødt er den fargen en først oppdager når en blir presentert for flere farger. Den er sterk og trekker til seg oppmerksomhet. Antakeligvis derfor det blir ansett som upassende. ← I forhold til å tiltrekke seg oppmerksomhet... Tenker at det først og fremst er typen på kjolen og ikke fargen som avvgjør hvem blir lagt merke til. Om en dame kommer i gul eller blå super "utfordrende" kjole tror jeg nok hun blir lagt merke til! Forloveren min hadde rød kjole. Om andre hadde kommer i bryllupet mitt i rød kjole hadde ikke gjort noe. Noen hadde sorte kjoler og til og med en gjest hadde en lag veldig lyse rosa kjole ( nesten hvit). Det så llitt rart ut, men gjorde egentlig ikke noe. Hun kunne kanskje hatt annet tilbehør enn hvitt, men det skal mye til å overgå bruden den dagen!
razmatazz Skrevet 28. april 2006 #47 Skrevet 28. april 2006 Hva om man har hvitt, sort og rødt samtidig???? Jeg hadde tenkt å ha denne kjolen som gjest i et bryllup i sommer, men bytte ut det sorte båndet rundt livet med et rødt et + ha et rødt smykke: http://www.wallis-fashion.com/cgi-bin/prod...gi?prodid=WLX84
Pasha Skrevet 28. april 2006 #48 Skrevet 28. april 2006 og grønt bør man ikke ha..siden det er alvefargen... men hadde ikke dronning sonja på seg grønt i kronprinsbryllupet da?
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #49 Skrevet 28. april 2006 He he he... vi var fire venninder av bruden som var brudepiker og vi alle hadde røde kjoler he he he... må ha hatt det travelt den brudgomen da? ha ha ha Tror folk har gått bort ifra slike regler om farge jeg! Mener man bare skal tenke på å ikke overgå bruden , det er hennes dag ← Hvitt bør man vel unngå, men rødt og svart? Personlig ville jeg ikke gått i svart midt på sommeren, men det er nå bare meg.
Gjest Sukkerert Skrevet 28. april 2006 #50 Skrevet 28. april 2006 og grønt bør man ikke ha..siden det er alvefargen... ← Men hva er det igjen da? Skal vi alle gå i orange og blå kjoler?
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2006 #52 Skrevet 28. april 2006 og grønt bør man ikke ha..siden det er alvefargen... ← Nei, men herregud da, dette er vel bare kødd???
Gjest Binna Skrevet 28. april 2006 #54 Skrevet 28. april 2006 Hva om man har hvitt, sort og rødt samtidig???? Jeg hadde tenkt å ha denne kjolen som gjest i et bryllup i sommer, men bytte ut det sorte båndet rundt livet med et rødt et + ha et rødt smykke: http://www.wallis-fashion.com/cgi-bin/prod...gi?prodid=WLX84 ← Sammen er det hvertfall IKKE noe problem!
afr0dite Skrevet 29. april 2006 #55 Skrevet 29. april 2006 Folk må gjerne komme som alver i mitt bryllup :enig_anim:
Gjest -eline- Skrevet 29. april 2006 #56 Skrevet 29. april 2006 http://www.wallis-fashion.com/cgi-bin/prod...gi?prodid=WLX84 ← Litt OT, men tusen hjertlig takk for den linken! Naa vet jeg hvor jeg skal ut og kjoepe kjole til avslutningssermonien! Den kjolen er akkurat slik jeg har letet etter!
razmatazz Skrevet 29. april 2006 #57 Skrevet 29. april 2006 Litt OT, men tusen hjertlig takk for den linken! Naa vet jeg hvor jeg skal ut og kjoepe kjole til avslutningssermonien! Den kjolen er akkurat slik jeg har letet etter! ← Bra du likte den Regner med at du også bor i UK siden du tenker å kjøpe fra Wallis..?
Gjest -eline- Skrevet 29. april 2006 #58 Skrevet 29. april 2006 Bra du likte den Regner med at du også bor i UK siden du tenker å kjøpe fra Wallis..? ← Japp! Maa ta meg en tur til London etter at eksamensoppgaven er innlevert, maa nesten proeve kjolen paa... kan jo hende den ser bedre ut paa bilde enn paa meg Men naa er vi helt ot gitt
*Emma* Skrevet 29. april 2006 #59 Skrevet 29. april 2006 Som sagt tidligere hadde ikke jeg brydd meg om noen hadde svarte ller rød eller grønn kjole (bare de ikke har hvit/off white) men en sånn type mønstrete kjole som det ble lagt link til her med hvitt som en av fargene syns jeg er HEEEEET greit
Jasmin Skrevet 29. april 2006 #60 Skrevet 29. april 2006 Jeg har hørt at forloveren bør ha lys farge på kjolen? Hva mener dere? Jeg skal være forlover i sommer, og har veldig lyst til å gå i en mørk-grønn kjole.. Blir det for trist? ...usikker på hva tilbehør jeg kan bruke til mørkegrønt, for å friske det opp litt....tips?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå