AnonymBruker Skrevet 10. september #21 Skrevet 10. september Fant80 skrev (1 time siden): Trodde FWB+ var en slags oppgradering,men viser seg jo bare at det er en ekstra kostnad (middager og annet) Sant nok 😅 Men oppgraderingen er jo bare litt mer selskap 😊 TS Anonymkode: dafd3...bbc 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #22 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (På 8.9.2026 den 23.01): Mulig dette har et eller annet fancy navn som jeg ikke vet, men kunne tenkt meg en relasjon med en kvinne på egen alder (50’ish) som en «utvidet» fwb. Altså ja, selvsagt det intime, men også middager, konserter, ferier osv. Så nærmest som kjærester, bare helt separate liv ellers som bolig, økonomi, friheter til å gjøre som man vil. Kunne mer enn gjerne vært eksklusivt, så ikke for kunne ligge rundt, men at man ellers styrte hver sitt liv uavhengig av den andre. Er der noen av dere single damer som tror dere kunne trivdes i en slik relasjon hvis man ellers likte hverandre ? Anonymkode: dafd3...bbc Jeg kunne tenkt meg. Som introvert menneske liker jeg egentlig å bo alene, og jeg hater at folk maser på meg. Går mot pensjonsalder da, og liker at min kjære og jeg har felles pensjonistplaner, selv om jeg egentlig trives best som særboer. Anonymkode: be6ab...d74 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #23 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (På 9.9.2026 den 10.51): To ganger har jeg forsøkt et slikt forhold med menn i 50-årene, og det er alltid mannen som ikke klarer det, fordi jeg blir beskyldt for å ville kjærester eller ville mer hver gang, fordi jeg ønsker jo at f-delen av relasjonen også skal være til stede. Type at man innemellom spør hvordan det går eller hvordan jeg har det? Men det var visst forbeholdt kjærester. Jeg ønsket ingen relasjon hvor det egentlig bare ble tatt kontakt når det var fullt i rognposen. Alt var fint når vi var sammen og da var det egentlig akkurat som jeg ønsket det, ut å spise middag, kanskje gå på pub, dra på en liten miniferie, men når man føler seg brysom fordi man kanskje ønsker litt kontakt mellom møtene så funka det ikke for meg. Anonymkode: 4408a...e3f Kvinner må holdes på en viss avstand, "når de først får lillefingeren" ... osv. osv. 😜 Anonymkode: 4dbdd...363 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #24 Skrevet 10. september Jeg er 46 og har den type forhold med en mann på 33. Jeg ønsker meg egentlig en kar som kan klippe gresset, måke snøen og beise hytta. Per tidspunkt har jeg ikke møtt han, men kun menn som vil ha sex. Jeg vil også ha sex, og når jeg da per tidspunkt kun kan velge mellom mann 33 som bare vil ha sex eller mann 50+ som bare vil ha sex, så velger jeg mann 33 og så måker jeg snøen sjøl. Anonymkode: 678ae...7b6 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #25 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er 46 og har den type forhold med en mann på 33. Jeg ønsker meg egentlig en kar som kan klippe gresset, måke snøen og beise hytta. Per tidspunkt har jeg ikke møtt han, men kun menn som vil ha sex. Jeg vil også ha sex, og når jeg da per tidspunkt kun kan velge mellom mann 33 som bare vil ha sex eller mann 50+ som bare vil ha sex, så velger jeg mann 33 og så måker jeg snøen sjøl. Anonymkode: 678ae...7b6 Samme her! 😅 Heller en kåt fresh mann i 30åra enn mann på 40+++.. Anonymkode: 14d47...bc7 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. september #26 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her! 😅 Heller en kåt fresh mann i 30åra enn mann på 40+++.. Anonymkode: 14d47...bc7 Meg igjen over her. Til dere som ligger med disse freshe karene på 30 ish, stoler dere på dem? Jeg klarte å brenne meg skikkelig på en sånn en. Trodde ikke han lå med andre, men viste seg at det gjorde han i stor skala. Anonymkode: 3f8b9...88b
Katten.2.0 Skrevet 11. september #27 Skrevet 11. september Fant80 skrev (13 timer siden): Trodde FWB+ var en slags oppgradering,men viser seg jo bare at det er en ekstra kostnad (middager og annet) Alle oppgraderinger i dag kommer som del av et premium månedsabonnement! Når det er sagt foretrekker jeg denne typen +relasjon selv kontra rene seksuelle relasjoner.
AnonymBruker Skrevet 11. september #28 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Meg igjen over her. Til dere som ligger med disse freshe karene på 30 ish, stoler dere på dem? Jeg klarte å brenne meg skikkelig på en sånn en. Trodde ikke han lå med andre, men viste seg at det gjorde han i stor skala. Anonymkode: 3f8b9...88b Uansett alder på en mann vet du aldri om han ligger med andre, det bruker jeg ikke tid på heller. Bruker kondom på alt. For meg er dette en mann som kommer innom når JEG har lyst på sex, alt annet om mannen bryr meg ikke Anonymkode: 14d47...bc7 2
AnonymBruker Skrevet 11. september #29 Skrevet 11. september Jeg er en kvinne på 42, og jeg vil ha et slikt forhold. Jeg er fornøyd med livet, med hverdagen og med boligen min, og kunne ikke tenke meg å bli samboer med en mann. Jeg har hest og hund, og bruker masse tid på dette, og vil ikke ha noen som sitter hjemme og venter på meg. Men jeg skulle gjerne hatt en kjæreste likevel - en jeg kunne hatt god sex med, reist med, spist middag med når det passet. Møttes et par ganger i uka om det passet for begge, travle uker kanskje ikke det ble noe møte i det hele tatt, og det hadde vært ok for begge. Jeg ønsker likevel eksklusivitet, at ingen av oss har sex med andre. Om vi hadde kalt det FWB, situationship, forhold, kjærester eller noe annet hadde ikke spilt noen rolle. Vi måtte hatt anledning til å ha mye frihet på hver vår kant, men han måtte ha vært komfortabel med å bli introdusert for familien som kjæresten min (fordi FWB++ blir litt komplisert å forklare for aldrende foreldre 😅) Vi får se om det skjer noen gang. Anonymkode: 3aa72...bcc 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #30 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er en kvinne på 42, og jeg vil ha et slikt forhold. Jeg er fornøyd med livet, med hverdagen og med boligen min, og kunne ikke tenke meg å bli samboer med en mann. Jeg har hest og hund, og bruker masse tid på dette, og vil ikke ha noen som sitter hjemme og venter på meg. Men jeg skulle gjerne hatt en kjæreste likevel - en jeg kunne hatt god sex med, reist med, spist middag med når det passet. Møttes et par ganger i uka om det passet for begge, travle uker kanskje ikke det ble noe møte i det hele tatt, og det hadde vært ok for begge. Jeg ønsker likevel eksklusivitet, at ingen av oss har sex med andre. Om vi hadde kalt det FWB, situationship, forhold, kjærester eller noe annet hadde ikke spilt noen rolle. Vi måtte hatt anledning til å ha mye frihet på hver vår kant, men han måtte ha vært komfortabel med å bli introdusert for familien som kjæresten min (fordi FWB++ blir litt komplisert å forklare for aldrende foreldre 😅) Vi får se om det skjer noen gang. Anonymkode: 3aa72...bcc Du søker en kjæreste, ikke FWB; Friends with benefits. Anonymkode: 14d47...bc7
AnonymBruker Skrevet 11. september #31 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvordan finner du en mann du kan stole på at ikke ligger med flere? Hilsen dame i førtiårene som har brent meg på denne typen relasjon. Anonymkode: 3f8b9...88b Hva er problemet med at mannen også ligger med andre? Anonymkode: 3f769...d25
Hillbill Skrevet 11. september #32 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 8.9.2026 den 23.01): Mulig dette har et eller annet fancy navn som jeg ikke vet, men kunne tenkt meg en relasjon med en kvinne på egen alder (50’ish) som en «utvidet» fwb. Altså ja, selvsagt det intime, men også middager, konserter, ferier osv. Så nærmest som kjærester, bare helt separate liv ellers som bolig, økonomi, friheter til å gjøre som man vil. Kunne mer enn gjerne vært eksklusivt, så ikke for kunne ligge rundt, men at man ellers styrte hver sitt liv uavhengig av den andre. Er der noen av dere single damer som tror dere kunne trivdes i en slik relasjon hvis man ellers likte hverandre ? Anonymkode: dafd3...bbc Dette kunne jo vært kontaktannonsen min, for det er akkurat dette jeg kunne tenke meg også. Hyggelig å lese at så mange damer ønsker dette også, for da er det jo håp 🙂
AnonymBruker Skrevet 11. september #33 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva er problemet med at mannen også ligger med andre? Anonymkode: 3f769...d25 Fordi jeg ikke ligger med andre når jeg inngår i en eksklusiv ff relasjon… da ønsker jeg det samme tilbake. Anonymkode: 3f8b9...88b 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #34 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Fordi jeg ikke ligger med andre når jeg inngår i en eksklusiv ff relasjon… da ønsker jeg det samme tilbake. Anonymkode: 3f8b9...88b Da får du bli enig om dette, bruk uansett kondom! Skal du gå å lure om han ligger med andre; dropp hele greia...hold deg til onani. Anonymkode: 14d47...bc7
AnonymBruker Skrevet 11. september #35 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Da får du bli enig om dette, bruk uansett kondom! Skal du gå å lure om han ligger med andre; dropp hele greia...hold deg til onani. Anonymkode: 14d47...bc7 Tror det er best å droppe det for min del. Anonymkode: 3f8b9...88b
AnonymBruker Skrevet 11. september #36 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er en kvinne på 42, og jeg vil ha et slikt forhold. Jeg er fornøyd med livet, med hverdagen og med boligen min, og kunne ikke tenke meg å bli samboer med en mann. Jeg har hest og hund, og bruker masse tid på dette, og vil ikke ha noen som sitter hjemme og venter på meg. Men jeg skulle gjerne hatt en kjæreste likevel - en jeg kunne hatt god sex med, reist med, spist middag med når det passet. Møttes et par ganger i uka om det passet for begge, travle uker kanskje ikke det ble noe møte i det hele tatt, og det hadde vært ok for begge. Jeg ønsker likevel eksklusivitet, at ingen av oss har sex med andre. Om vi hadde kalt det FWB, situationship, forhold, kjærester eller noe annet hadde ikke spilt noen rolle. Vi måtte hatt anledning til å ha mye frihet på hver vår kant, men han måtte ha vært komfortabel med å bli introdusert for familien som kjæresten min (fordi FWB++ blir litt komplisert å forklare for aldrende foreldre 😅) Vi får se om det skjer noen gang. Anonymkode: 3aa72...bcc Høres jo ut som nøyaktig hva jeg så for meg 🥰 TS Anonymkode: dafd3...bbc 1
AnonymBruker Skrevet 12. september #37 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tror det er best å droppe det for min del. Anonymkode: 3f8b9...88b Høres riktig ut for deg ja. Men du går glipp av sex da ❤️ Livet er bare en gang, lev det! Møter min sexpartner kun når jeg er skikkelig kåt og klar, da er det helt topp. Treffet trenger ikke være lenge, for jeg vil jo bare bli "knulla" skikkelig til jeg kommer. Anonymkode: 14d47...bc7
bullehurk Skrevet 15. september #39 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 11.9.2026 den 10.34): men han måtte ha vært komfortabel med å bli introdusert for familien som kjæresten min (fordi FWB++ blir litt komplisert å forklare for aldrende foreldre 😅 I mitt (mine) tilfelle(r), skal ikke hverandres familie innblandes. Dette holder vi utenfor 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå