AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Mulig dette har et eller annet fancy navn som jeg ikke vet, men kunne tenkt meg en relasjon med en kvinne på egen alder (50’ish) som en «utvidet» fwb. Altså ja, selvsagt det intime, men også middager, konserter, ferier osv. Så nærmest som kjærester, bare helt separate liv ellers som bolig, økonomi, friheter til å gjøre som man vil. Kunne mer enn gjerne vært eksklusivt, så ikke for kunne ligge rundt, men at man ellers styrte hver sitt liv uavhengig av den andre. Er der noen av dere single damer som tror dere kunne trivdes i en slik relasjon hvis man ellers likte hverandre ? Anonymkode: dafd3...bbc 3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Dette kalles "situationship". Dere kan ha avtale om å være eksklusiv. Jeg, dame 55, har vært i et sånt forhold i 4 år nå. Men nå er det slutt. Jeg orker ikke mer. Jeg ønsker meg et definert forhold, altså en heltidskjæreste som er interessert i å gjøre tiden sammen så god som mulig. Ble bare lei av å være sist på prioriteringslisten hans. I forholdet hadde vi masse egen-tid der vi pleide venner og utflukter hver for oss. Men finner du ei dame som går med på å ha det sånn og at dere trives med det så er jo det helt supert. Why not! Anonymkode: 662cb...3e5 1 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden Fint å høre dine erfaringer, og forståelig at det kan utvikles til et ønske å behov om ennå mer etter hvert. Takk for at du delte 😊 Anonymkode: dafd3...bbc 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden Du finner det helt sikkert. Selv har vi valgt å være særboere enn så lenge, mye pga behov for egentid, og plasskrevende hobbies, som ikke bare er å flytte sammen med. I tillegg tror vi det er lettere å strekke kjærestefølelsen over mange år, hvis man ikke er sammen konstant. Vi er likevel et tett par, og opererer som det. Anonymkode: 6972b...c7d 1
Nikoletta Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden Aner ikke hva slikt heter men dette må da være noe av det bedre tenker jeg 😊 Håper du finner den damen du leter etter 🌹 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Mulig dette har et eller annet fancy navn som jeg ikke vet, men kunne tenkt meg en relasjon med en kvinne på egen alder (50’ish) som en «utvidet» fwb. Altså ja, selvsagt det intime, men også middager, konserter, ferier osv. Så nærmest som kjærester, bare helt separate liv ellers som bolig, økonomi, friheter til å gjøre som man vil. Kunne mer enn gjerne vært eksklusivt, så ikke for kunne ligge rundt, men at man ellers styrte hver sitt liv uavhengig av den andre. Er der noen av dere single damer som tror dere kunne trivdes i en slik relasjon hvis man ellers likte hverandre ? Anonymkode: dafd3...bbc MIn erfaring er dette : Det kan funke fint, men det har sin tidsfrist på en rar måte. Når tiden går vil en mest sannsylig ønske mer eller få sterke(re) følelser. Problem nr 2 er at grensene kan fort bli tåkete. Senest i går hadde jeg en krangel med min Fwb hvor han ønsket min fysiske lokasjon, jeg kontret med at det er et krav som tilhører kjæreste, samboer eller gift bobla. Han mente ikke det . Nå er vi endel yngre så om begge parter er veldig trygg på seg og lite sjalu tror jeg den ordningen du skisserer kan funke ganske fint Anonymkode: f7096...310 1
Bamseklemmer Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mulig dette har et eller annet fancy navn som jeg ikke vet, men kunne tenkt meg en relasjon med en kvinne på egen alder (50’ish) som en «utvidet» fwb. Altså ja, selvsagt det intime, men også middager, konserter, ferier osv. Så nærmest som kjærester, bare helt separate liv ellers som bolig, økonomi, friheter til å gjøre som man vil. Kunne mer enn gjerne vært eksklusivt, så ikke for kunne ligge rundt, men at man ellers styrte hver sitt liv uavhengig av den andre. Er der noen av dere single damer som tror dere kunne trivdes i en slik relasjon hvis man ellers likte hverandre ? Anonymkode: dafd3...bbc Dette er jo særboforhold😉 Jo.. vi er verdens beste venner, som er meget bra for sexlivet. Da fyller vi på med seksuelle nytelser og maksimerer sexlivet, med fantasier og drømmer vi alltid har drømt om. Vi er litt crazy og har det utrolig gøy sammen, vi drar på turer sammen som alle andre single. Vi gjør rett og slett alt det vi gikk glipp av med exene.. for det er mye man ikke kan gjøre i et vanlig forhold, pga ansvar. Helt uten ansvar er vi ikke.. vi er også knyttet til troskap til hverandre, og vi er knyttet til å hjelpe hverandre med huslige ting. Som f.eks hagearbeid.. vedlikehold av hus.. fikse biler.. vasking og rydding osv.. vi hjelper hverandre med alt tenkelige. Etter endt småoppdrag, blir sexen som en bonus.. sex pga av takknemlighet, at vi har det så godt sammen.. I samfunnets hverdag er vi bare "Gode venner", ellers blir det bare folkesnakk. Så vi blånekter for at vi er kjærester😄 Så derfor bruker vi ikke ord som særboforhold.. Til oss selv: Vi er "Spioner som elsker hverandre"🥰 Noe som gjør det svært spennende, og som hever sexlivet et par hakk👏
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Situationship, som en sa, eller særboere. Kunne gjerne foretrukket det selv. Anonymkode: 18971...7d0
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden To ganger har jeg forsøkt et slikt forhold med menn i 50-årene, og det er alltid mannen som ikke klarer det, fordi jeg blir beskyldt for å ville kjærester eller ville mer hver gang, fordi jeg ønsker jo at f-delen av relasjonen også skal være til stede. Type at man innemellom spør hvordan det går eller hvordan jeg har det? Men det var visst forbeholdt kjærester. Jeg ønsket ingen relasjon hvor det egentlig bare ble tatt kontakt når det var fullt i rognposen. Alt var fint når vi var sammen og da var det egentlig akkurat som jeg ønsket det, ut å spise middag, kanskje gå på pub, dra på en liten miniferie, men når man føler seg brysom fordi man kanskje ønsker litt kontakt mellom møtene så funka det ikke for meg. Anonymkode: 4408a...e3f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Dette er akkurat det jeg og vil ha, kvinne 47. Men i tillegg kan jeg ikke vurdere om jeg liker noen fra ett bilde eller en liste av egenskaper, jeg må falle på ett eller annet vis, så har vel egentlig tenkt at det er utopi, men har ett lite håp om å slumpe over enn sånn en gang allikevel Anonymkode: 73300...ea1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå