AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:57 #21 Skrevet tirsdag kl. 16:57 liv skrev (1 time siden): Vi er dessverre bortreist de neste to helgene... Men det er bare to som egentlig har gyldig grunn til å ikke komme (jobber), så tviler på de hadde tatt turen eller og... det en times tid å kjøre for flere, men vi har kjørt motsatt så mange ganger Og at besteforeldre som har sagt de kommer trekker seg for å passe andre barnebarn..... de kunne bare tatt de med. De var jo bedt de og. Men vi har bedt inn naboene og lager fest. Synes dette er forferdelig av besteforeldrene. Er selv bestemor. Anonymkode: dda5a...fec 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:57 #22 Skrevet tirsdag kl. 16:57 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, vi er som regel ute av huset både lørdag og søndaf hver helg, enten med turer på fjellet, jeg har organisert trening hver helg i vinterhalvåret, barnebursdager, familieselskaper, show med barn etc etc. Vi har det like travelt som alle andre med barn? Men disse selskapene er jo også ypperlige måter å ha kontakt med familien på og da. Anonymkode: 7e117...3b4 Turer i fjellet ja.. det drømmer jeg om å få tid til… Anonymkode: 31034...cca
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:01 #23 Skrevet tirsdag kl. 17:01 liv skrev (1 time siden): Vi er dessverre bortreist de neste to helgene... Men det er bare to som egentlig har gyldig grunn til å ikke komme (jobber), så tviler på de hadde tatt turen eller og... det en times tid å kjøre for flere, men vi har kjørt motsatt så mange ganger Og at besteforeldre som har sagt de kommer trekker seg for å passe andre barnebarn..... de kunne bare tatt de med. De var jo bedt de og. Men vi har bedt inn naboene og lager fest. Hadde blitt så skuffa over de besteforeldrene!!! Og så trist for dere og sønnen din. 💔 Hvis du ber fremmede folk så skal du ikke se bort ifra at flere stiller opp. Vet om noen som har lagt ut på nabolagssiden på Facebook, Jodel osv. Det kan bli skikkelig fint selv om det er fremmede. Be de inn til kake og si at de ikke lå ta med dyre gaver, viktigste er vel å feire? Og jeg hadde sagt til folk hvordan det lå an og hvordan dere føler rundt det. Og så hadde jeg selvfølgelig sluttet å prioritere disse folkene når de inviterer. Anonymkode: 934bf...c6e
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:11 #24 Skrevet tirsdag kl. 17:11 liv skrev (41 minutter siden): Vi har invitert naboer og det blir en fin feiring, og han bryr seg ikke nevneverdig - det er bare jeg (og far) som blir veldig skuffa over at det ikke kommer en eneste tante/onkel eller søskenbarn Kan det være noe av grunnen - at de vet at det ikke egentlig betyr noe for ham? Når jeg prioriterer bursdagsfeiringene til tantebarn, er det jo fordi jeg vet at det er viktig for dem. Ikke at det gjør det greit at besteforeldrene ombestemmer seg på den måten, men det kan spille inn på andres prioriterer. Anonymkode: 62633...615 1
Irja Skrevet tirsdag kl. 17:18 #25 Skrevet tirsdag kl. 17:18 Dette treffer meg veldig, siden jeg har en sønn med flere diagnoser 😔 Jeg ville sendt ut en felles sms, og utsatt festen. Skrevet hvorfor.. kanskje flere tar til fornuft og prioriterer bursdagen på den nye datoen.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:18 #26 Skrevet tirsdag kl. 17:18 liv skrev (1 time siden): Vi skal arrangere bursdag for sønnen vår med funksjonshemming. Han blir 20 år. Han har lite nettverk og vi tenkte å ha familiebursdag Vi hadde planer om å leie et lokale, men heldigvis gjorde vi ikke det, for det hadde blitt ganske dyrt. For av 24 inviterte familiemedlemmer (hans besteforeldre, tanter og onkler og søskenbarn) er det fire stykker som kommer. Fire! 😩 og vi har gitt beskjed to måneder i forveien. Siste avlysning kom nå, ene settet besteforeldre skulle være barnevakt for et sett av søskenbarna som ikke kommer... men orker ikke å ta de med seg hit i bursdag. Jeg vet nesten ikke om jeg skal le eller gråte. Føler oss så utrolig nedprioritert Så trist😢 Anonymkode: 5c5bb...7d5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:20 #27 Skrevet tirsdag kl. 17:20 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men da har kanskje dere det ikke så travelt i hverdagen, og mye kapasitet? Anonymkode: 31034...cca Eller så vet de å prioritere riktig🙄 Anonymkode: 5c5bb...7d5 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:21 #28 Skrevet tirsdag kl. 17:21 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller så vet de å prioritere riktig🙄 Anonymkode: 5c5bb...7d5 Det eneste jeg kan si at vi prioriterer ned er fest og fyll. Så hver eneste helgedag våkner vi fit for fight uten hodepine eller bakrus. Da får man jo gjort ganske mye……. Anonymkode: 7e117...3b4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:29 #29 Skrevet tirsdag kl. 17:29 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det eneste jeg kan si at vi prioriterer ned er fest og fyll. Så hver eneste helgedag våkner vi fit for fight uten hodepine eller bakrus. Da får man jo gjort ganske mye……. Anonymkode: 7e117...3b4 Nå høres vel ikke dette ut som fest og fyll? Kan prioritere familieselskaper selv om man dropper fest og fyll...... la på noen ekstra punktum siden du er så glad i det. Anonymkode: 5c5bb...7d5 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:37 #30 Skrevet tirsdag kl. 17:37 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det eneste jeg kan si at vi prioriterer ned er fest og fyll. Så hver eneste helgedag våkner vi fit for fight uten hodepine eller bakrus. Da får man jo gjort ganske mye……. Anonymkode: 7e117...3b4 Bare sånn til info så kommenterte jeg dette på den som kommenterte til deg. Altså at du prioriterer riktig. Anonymkode: 5c5bb...7d5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:41 #31 Skrevet tirsdag kl. 17:41 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nå høres vel ikke dette ut som fest og fyll? Kan prioritere familieselskaper selv om man dropper fest og fyll...... la på noen ekstra punktum siden du er så glad i det. Anonymkode: 5c5bb...7d5 Jeg skrev at vi det vi prioriterer ned er fest og fyll. Anonymkode: 7e117...3b4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:47 #32 Skrevet tirsdag kl. 17:47 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skrev at vi det vi prioriterer ned er fest og fyll. Anonymkode: 7e117...3b4 Ble skikkelig forvirret så måtte gå tilbake å sjekke at jeg skrev på riktig. Gå tilbake å sjekk på anonymkoder Du vet at den kommentaren jeg skrev som du ble sint for først ble skrevet til den som sa at du du ikke hadde det travelt og hadde mye kapasitet? Anonymkode: 5c5bb...7d5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:49 #33 Skrevet tirsdag kl. 17:49 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ble skikkelig forvirret så måtte gå tilbake å sjekke at jeg skrev på riktig. Gå tilbake å sjekk på anonymkoder Du vet at den kommentaren jeg skrev som du ble sint for først ble skrevet til den som sa at du du ikke hadde det travelt og hadde mye kapasitet? Anonymkode: 5c5bb...7d5 Ble sint for? Hvor har jeg vært sint? Anonymkode: 7e117...3b4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:49 #34 Skrevet tirsdag kl. 17:49 Men er dette noe gutten bryr seg om eller veit skjer? Er han tilstedeværende nok til at han skjønner hva som skjer? Anonymkode: aef35...7c3 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:50 #35 Skrevet tirsdag kl. 17:50 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ble sint for? Hvor har jeg vært sint? Anonymkode: 7e117...3b4 Virker jo sånn når du kaster på et lass med punktum Anonymkode: 5c5bb...7d5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:51 #36 Skrevet tirsdag kl. 17:51 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Virker jo sånn når du kaster på et lass med punktum Anonymkode: 5c5bb...7d5 Ah. Gen Z. Forstår! Anonymkode: 7e117...3b4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:52 #37 Skrevet tirsdag kl. 17:52 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ah. Gen Z. Forstår! Anonymkode: 7e117...3b4 Nei,det er jeg ikke Anonymkode: 5c5bb...7d5
liv Skrevet tirsdag kl. 17:52 Forfatter #38 Skrevet tirsdag kl. 17:52 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nå høres vel ikke dette ut som fest og fyll? Kan prioritere familieselskaper selv om man dropper fest og fyll...... la på noen ekstra punktum siden du er så glad i det. Anonymkode: 5c5bb...7d5 Det er midt på dagen så det blir tid til begge
liv Skrevet tirsdag kl. 17:53 Forfatter #39 Skrevet tirsdag kl. 17:53 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men er dette noe gutten bryr seg om eller veit skjer? Er han tilstedeværende nok til at han skjønner hva som skjer? Anonymkode: aef35...7c3 Ja Endret tirsdag kl. 17:53 av liv
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:53 #40 Skrevet tirsdag kl. 17:53 liv skrev (Akkurat nå): Ja Da er det jo enda tristere at de ikke prioriterer han Jeg hadde også vært veldig lei meg. Anonymkode: 7e117...3b4 1
Fremhevede innlegg