Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg brukte Batiste for noen år siden, men plutselig klarte jeg ikke lukta. Pluss at den klødde litt.

Så fikk jeg teste K18 sin Airwash hos frisøren nylig, og den var så god! Men dyr…

Noen tips til rimeligere og gode tørrsjampoer? Eller skal jeg bite i det sure eplet og kjøpe K18 på tross av prisen?

Anonymkode: daa48...ac6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Living proof tørrsjampo. 

Anonymkode: b45ee...330

Skrevet

Min erfaring er at ulike hårtyper krever ulik tørrshampoo, prøvde mange før jeg fant en som passet til mitt hår. 

Schwarzkopf Got2B er den som fungerer for mitt hår i alle fall, fås på f.eks Normal og Cubus.

Anonymkode: 07bce...e2e

Skrevet

Moss & Noor After Workout Shampoo liker jeg best 

Skrevet (endret)

K18!! Dyr men så inderlig verdt det! Håret føles faktisk som nytt igjen og effekten er nesten bedre dagen etterpå. En flaske holder ca et halvår hos meg, og da bruker jeg den 1-2 ganger i uka 

Endret av lin
Skrevet
lin skrev (6 minutter siden):

K18!! Dyr men så inderlig verdt det! Håret føles faktisk som nytt igjen og effekten er nesten bedre dagen etterpå. En flaske holder ca et halvår hos meg, og da bruker jeg den 1-2 ganger i uka 

Enig! Synes og got2b sin dry shampoo mist er en veldig god dupe, til en billigere penge. Fungerer ganske likt!

AnonymBruker
Skrevet
frkweasley skrev (12 timer siden):

Enig! Synes og got2b sin dry shampoo mist er en veldig god dupe, til en billigere penge. Fungerer ganske likt!

Jeg ser flere sammenligner Got2b sin med K18, og jeg vurderer å prøve denne. Men hvordan er lukten? Jeg opplevde K18 sin som god og mild, og det er et must for meg. Hvis det er lukt, klarer jeg ikke en gjennomtrengende lukt som varer gjennom dagen. Både fordi jeg er litt sensitiv på lukter og fordi jeg gjerne bruker parfyme eller parfymert fuktighetskrem og ikke liker blanding av lukter.

Anonymkode: daa48...ac6

AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig poenget med en tørrsjampo?

Anonymkode: d156e...a5b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er egentlig poenget med en tørrsjampo?

at du slipper slite på håret gjennom vask.. 

Anonymkode: 270e8...3bf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

at du slipper slite på håret gjennom vask.. 

OK, takk for svar. 

Fikk en i gave en gang, og klør bare jeg tenker på den. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

OK, takk for svar. 

Fikk en i gave en gang, og klør bare jeg tenker på den. 

da er det kanskje ikke riktig type for din hodebunn og ditt hår? 
Jeg elsker den jeg har som ikke egentlig er en ren tørrshampo men som jeg bruker for å få løft på nyvasket hår og som hjelper holde løft og freshet lengre enn om jeg ikke bruker den, Jeg har tørt hår med krøller så å vaske det ofte utgår. 
IGK Pick Me Up Maximum Lift Root Boost Spray 164 ml | lyko.com

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

da er det kanskje ikke riktig type for din hodebunn og ditt hår? 
Jeg elsker den jeg har som ikke egentlig er en ren tørrshampo men som jeg bruker for å få løft på nyvasket hår og som hjelper holde løft og freshet lengre enn om jeg ikke bruker den, Jeg har tørt hår med krøller så å vaske det ofte utgår. 
IGK Pick Me Up Maximum Lift Root Boost Spray 164 ml | lyko.com

Takk for tips! :) 

Jeg tror nok dessverre mitt forhold til tørrsjampo ble for evig terminert av den opplevelsen der, men skal aldri si aldri!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...