AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg har lært at en alltid skal være beskyttet mot vrangforestillinger. Noen tenker at arbeidslivet er noe en er ønsket til. Jeg har en gang hørt en fjern person ytre det. Det kan være at det er noen som er i det private arbeidslivet er ønske noen, men ellers følger arbeidslivet ordinære regler. Jeg er arbeidssøker. Jeg er heller ikke på hold. Jeg er bare så overrasket over at det går så psykiatriske mennesker rundt og ytrer noe sånt. Totalt fremmede for meg. Anonymkode: 47565...5aa
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Dette forsto jeg ingenting av. Anonymkode: 0bb9b...789 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Og ellers føler du deg bra? ❤️ Anonymkode: 3ccad...7b9
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Ja, jeg er tydelig på det. Jeg har ikke vedlegg. Anonymkode: 47565...5aa
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #6 Skrevet 55 minutter siden Dette ga jo ingen mening? Anonymkode: 4c8b5...c7b
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #7 Skrevet 54 minutter siden Du får ikke jobb fordi du har psykiatriske vrangforestillinger? ❤️ Anonymkode: 19ebe...664
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #8 Skrevet 54 minutter siden Håper du søker og får hjelp. Anonymkode: ff2bf...08f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå