AnonymBruker Skrevet 9. september #21 Skrevet 9. september Synes og Ralph Lauren har flere fine Anonymkode: b2be6...e13 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #22 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (På 9.9.2026 den 8.30): Merkelig at skobutikkene er full av sko til damene på gamlehjemmet 🤔 Eller er det kanskje du som ikke har fulgt med i timen? Anonymkode: 23f1c...28d Det er da massevis av andre sko i butikkene, og jeg synes det er kjerring uansett hvor mye i motebildet de er. Anonymkode: b7247...85e 2
AnonymBruker Skrevet 10. september #23 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er da massevis av andre sko i butikkene, og jeg synes det er kjerring uansett hvor mye i motebildet de er. Anonymkode: b7247...85e Javel, hvorfor har du behov for å poengtere det i en tråd der ts ber om tips til loafers? Anonymkode: 23f1c...28d 4
enkefru Skrevet 10. september #24 Skrevet 10. september Elsker slike myke med tynne såler man kan gå barbeint i om sommeren... Mikael Kors og RL har noen gode modeller. Brukte slike "tykkere" før, de som er litt mer a'la klassiske sebago og aurland, men ikke nå lenger, bare disse bløte sommerskoene 😅 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #25 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er da massevis av andre sko i butikkene, og jeg synes det er kjerring uansett hvor mye i motebildet de er. Anonymkode: b7247...85e Det er ganske fascinerende at du har så høye tanker om deg selv at du tenker det er viktig for ts å få vite din personlige mening om en skotype. Kan du ikke heller opprette en helt egen tråd der du viser frem hvilke sko som er «kjerring» og ikke? Anonymkode: 97267...9a4 7
AnonymBruker Skrevet 10. september #26 Skrevet 10. september Loafers på damer er grusomt. Anonymkode: 5d38c...e02 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #27 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Loafers på damer er grusomt. Anonymkode: 5d38c...e02 Syns ikke menn i dame-loafers er spesielt sexy heller. Anonymkode: 23f1c...28d
AnonymBruker Skrevet 10. september #28 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Loafers på damer er grusomt. Anonymkode: 5d38c...e02 Du kan også opprette din helt egne tråd om hva slags fottøy som er akseptabelt for kvinner, etter din mening. Ts spurte ikke om din personlige mening om loafers, gjorde hun? Anonymkode: 97267...9a4 3
lin Skrevet 11. september Forfatter #29 Skrevet 11. september Takk for alle gode innspill og tips. Venter nå på et par sorte fra Pavement 😊 3
Kvist Skrevet 11. september #30 Skrevet 11. september lin skrev (På 9.9.2026 den 10.20): Vagabond synes jeg er fine, men greit å høre at de veldig harde i starten. Litt sånn som Dr Martens kanskje? Det orker jeg ikke 🙈 Jeg har ikke erfaring med akkurat modellen du linker til, men generelt syns jeg Vagabond har veldig stive, harde sko som er vesentlig verre å gå inn enn Dr Martens. Styr unna dem om du kan. De er ikke verdt gnagsårene. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #32 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 8.9.2026 den 21.47): Da tenker jeg at det er best du oppretter en helt egen tråd der du presenterer hvilke skotyper du anbefaler og hvilke du mener man skal styre unna, så kan alle som er interesserte klikke seg inn på den. Svaret ditt i akkurat denne tråden er ikke til nytte. Anonymkode: 97267...9a4 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er ganske fascinerende at du har så høye tanker om deg selv at du tenker det er viktig for ts å få vite din personlige mening om en skotype. Kan du ikke heller opprette en helt egen tråd der du viser frem hvilke sko som er «kjerring» og ikke? Anonymkode: 97267...9a4 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du kan også opprette din helt egne tråd om hva slags fottøy som er akseptabelt for kvinner, etter din mening. Ts spurte ikke om din personlige mening om loafers, gjorde hun? Anonymkode: 97267...9a4 Da var da veldig så fornærmet du skulle bli da. TS har ikke nevnt med et ord at det er negativt at finnes folk som forbinder slike sko med eldre damer. Vi må også ha rett til å mene noe, og TS har jo fått mange tips, så det mangler ikke på det 👍 Har full forståelse for at noen liker de. Anonymkode: b7247...85e 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #33 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da var da veldig så fornærmet du skulle bli da. TS har ikke nevnt med et ord at det er negativt at finnes folk som forbinder slike sko med eldre damer. Vi må også ha rett til å mene noe, og TS har jo fått mange tips, så det mangler ikke på det 👍 Har full forståelse for at noen liker de. Anonymkode: b7247...85e Men altså....TS spør spesifikt om tips til loafers, og man må jo ikke å utøve "retten sin til å mene" i tråder som ikke spør spesifikt etter det, må man vel? Det hadde vært noe annet om TS hadde etterspurt folks meninger om loafers. Anonymkode: 24704...248 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #34 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Da var da veldig så fornærmet du skulle bli da. TS har ikke nevnt med et ord at det er negativt at finnes folk som forbinder slike sko med eldre damer. Vi må også ha rett til å mene noe, og TS har jo fått mange tips, så det mangler ikke på det 👍 Har full forståelse for at noen liker de. Anonymkode: b7247...85e Men det er dritirriterende med folk som kommer inn i en tråd bare for å avspore med en ekstremt uinteressant personlig mening som ingen har spurt om. Typisk eksempel: spørsmål: Trenger råd om poteter som egner seg til potetsalat. Svar: Jeg liker ikke potetsalat. Hva er vitsen??? Anonymkode: a22cb...b9a 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. september #35 Skrevet 11. september Det selvsagte svaret her er Aurlandssko. Hvis du syntes de er stivt priset så kan du følge med på Finn da det rett som det er dukker opp helt nye par til en ok pris. Anonymkode: 8c733...394
AnonymBruker Skrevet 11. september #36 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Da var da veldig så fornærmet du skulle bli da. TS har ikke nevnt med et ord at det er negativt at finnes folk som forbinder slike sko med eldre damer. Vi må også ha rett til å mene noe, og TS har jo fått mange tips, så det mangler ikke på det 👍 Har full forståelse for at noen liker de. Anonymkode: b7247...85e Fornærmet kan jeg ikke si at jeg er, men synes det er irriterende med folk som absolutt må si sin mening uoppfordret, som om disse fremmede menneskenes mening spiller noen som helst rolle. Det finnes flust av andre tråder på dette underforumet der ts spesifikt spør om andres mening om plagg/sko, og der kan dere slå dere løs og mene så mye dere vil. Anonymkode: 97267...9a4 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå